De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 54 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW549M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

a**r@h**e.nl 03-12-2022

Afzuigkap laat nauwelijks luchtjes achter

Geschreven voor: ETNA VW549M

De afzuigkap zuigt de kookluchtjes goed af. Na bereiden maaltijd blijven nauwelijks luchtjes in de kamer achter, behalve bij het verwerken van veel uien.
Jammer dat de bedieningsknopjes nogal lastig te vinden/gebruiken zijn voor ons. Wij zijn nl. al op leeftijd. Voor de vitale mens zijn de bedieningsknopjes mooi weggewerkt.

d**e@g**l.com 01-12-2022

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW549M

Geen goede ervaringen, nu 1,5 jaar het product in huis. Al 3x een monteur geweest. Nog steeds geen werkend product. We wachten nu al weer 3 weken op de monteur, want het onderdeel moet besteld.
Het product doet gewoon helemaal niets.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Het product doet het niet

Officiele reactie van Atag 02-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven uw review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser het nog steeds niet doet. Zou u ons een kopie van deze review en uw NAW-gegevens willen sturen naar webcare@atagbenelux.com. Dan kijken wij even met u mee.

Kim

Cindyroanne 23-11-2022

Prima prijs - kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VW549M

Machine maakt goed schoon en doet wat hij moet doen. Ik vind het rekje boven wat onhandig omdat er geen pinnen zitten. Alles valt telkens om of glijdt weg. Onze dinerborden passen er niet in omdat de sproeier er anders tegenaan komt. We moesten andere borden kopen. Ik schrik ook nog elke avond van het openspringende bakje van de vaatwastablet. Het is nog even wennen.

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Makkelijk zelf in te bouwen

Minpunten

• Maakt wel wat lawaai
  • Bovenrek is onhandig

Officiele reactie van Atag 24-11-2022

Beste Cindyroanne,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het wasresultaat.
De zeepunit kan bij het openspringen inderdaad een geluid maken,
hopelijk ben je er snel aan gewent.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

r**t@h**l.com 14-11-2022

Slechte reperatie service

Na nog geen 6 maanden defect
Reperatie uitbesteed aan derden
Nog steeds geen reactie
Waardeloos

Officiele reactie van Atag 15-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Ontzettend vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent in de vaatwasser en het serviceverloop. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om jou dit gevoel te geven. Wij betreuren het zeer wanneer een klant niet tevreden is. Wij helpen jou graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen. Heb je hierover contact gehad met onze serviceafdeling? Dit kan via telefoonnummer 088-8821803 op werkdagen van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ons ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met contact- adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

a**m@h**e.nl 16-09-2022

etna is goed en blijft goed

Geschreven voor: ETNA VW549M

de etna is prima de voorige etna heb ik 12 jaar gehad die ging kapot en gelijk een nieuwe etna gekocht en deze bevalt weer goed hij droogd en wast weer goed ik heb hem nu 3 weken en exspert heeft hem ingbouwd perfect gedaan de prijs van de vaatwasser is goed er zijn geen verborgen punten

Pluspunten

• je kunt er van op aan

Minpunten

• nog geen

Officiele reactie van Atag 19-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de vaatwasser. We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke

Hans 23-08-2022

Toppertje

Geschreven voor: ETNA VW549M

Mooie, grote vaatwasser tegen goede prijs. Heel veel ruimte bovenin. Wast goed en stil.

Pluspunten

• veel bovenruimte
  • snelle start
  • genoeg programma's
  • stil

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 24-08-2022

Beste Hans,

Leuk dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over deze topper. Bedankt voor de feedback.

Hans 10-08-2022

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Er kunnen veel glazen en kopjes in het bovengedeelte. De machine wast goed. Goede prijs, niet te duur.

Pluspunten

• veel bovenruimte
  • weinig lawaai
  • makkelijk zelf in te bouwen
  • goede handleiding
  • indeling goed te veranderen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste Hans,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de vaatwasser voldoende ruimte heeft en je tevreden bent over het wasresultaat. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Chantal Webcare ETNA

Janse2022 30-07-2022

Vertrouwenwekkende start

Geschreven voor: ETNA VW549M

Vaatwasser gemakkelijk geplaatst en direct in gebruik genomen. Bediening en instructie eenvoudig te volgen. Ondanks dat we nog wat meer onthardingszout zouden moeten bijvullen (nog geen tijd voor gehad om bij te kopen) draaide de vaatwasser een prima Eco-stand binnen aangegeven tijd en met een schone en glanzende vaat als resultaat. Blij met deze aankoop.
We hebben 'm nog maar net en de oude ging zo lang mee dat we toch een voorzichtige 8 hebben gegeven.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Handige en flexibele indeling

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw Janse,

Wat een leuke review heb jij geschreven, bedankt!
Fijn om te lezen dat de installatie zo soepel verlopen is en dat jij zo tevreden bent met de eenvoudige bediening en het wasresultaat!
Bij veel vaatwasmiddelen is zout bijgevoegd, deze hoef je in dat geval niet altijd los toe te voegen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

e**m@z**o.nl 14-07-2022

zeer goed

Geschreven voor: ETNA VW549M

onze oude vaatwasser was ook een etna maar zat niet meer in de productielijn de opvolger is de etna vw549m met de nieuwe vaatwasser werkt alles goed

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk om te lezen dat jij opnieuw hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat jij weer zo tevreden bent met de vaatwasser.

Wij wensen jou opnieuw heel veel plezier van de vaatwasser!

p**s@r**x.com 07-07-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: ETNA VW549M

Deze vaatwasser gekocht bij onze nieuwe keuken.
Afwasresultaat is goed. Apparaat maakt weinig geluid.
Helaas zit er geen verlichting in; daarom hadden we - achteraf gezien - beter voor een ander model kunnen kiezen.
Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Pluspunten

• prijs
  • geluidsniveau

Minpunten

• geen verlichting

Officiele reactie van Atag 08-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het wasresultaat en geluidsniveau van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

j**t@g**l.com 20-06-2022

Prima vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Prima vaatwasser met verschillende programma mogelijkheden, de vaatwasser is ook erg stil je hoort hem bijna niet.

• Ruim
  • Programma mogelijkheid

Minpunten

• Deur kan niet op een kier open staan

Officiele reactie van Atag 21-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de programma mogelijkheden en inhoud.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

a**s@h**l.com 17-06-2022

Ik ben zo blij!

Geschreven voor: ETNA VW549M

Naar aanleiding van de reviews op kieskeurig hebben wij deze vaatwasmachine gekocht voor onze recreatiewoning op Duynhille in Ouddorp wij zijn zeer tevreden over de Etna producten die in onze recreatiewoning zijn geplaatst we hopen dat deze vaatwasser weer net zoveel mooi schoon vaatwerk geeft als onze vorige Etna vaatwasser.
Dank jullie wel!!

Pluspunten

• Mooie schone vaat.
  • Niet te duur.

Officiele reactie van Atag 20-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Erg leuk om te lezen dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak, mooie design en natuurlijk het wasresultaat van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

c**n@h**l.com 01-06-2022

super apparaat voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA VW549M

prima product wast echt schoon veel programma's en goede prijsverhouding ik heb hem in een renovatie project gekocht collectief maar ben super tevreden

Pluspunten

• wast schoon
  • maakt winig geluid

Officiele reactie van Atag 02-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, Wow! Bedankt voor deze review na een aantal maanden. Fijn om te lezen dat de vaatwasser naar tevredenheid werkt!
Wensen u nog veel plezier!

Kim

Anoniem 29-05-2022

Slechte keuze

Geschreven voor: ETNA VW549ZIL

Wat een slechte vaatwasser. Je moet alles van te voeren afspoelen omdat het anders niet schoon wordt. Zelfs de chipskruimels blijven in bakjes zitten als je ze niet eerst helemaal leegklopt. Als je pannen niet helemaal schoonspoelt voordat ze in de vaatwasser gaan heb je of prut of vet op alles wat in het bovenste rek stond zitten. Er is een monteur geweest en dat geeft tijdelijk geholpen.

Minpunten

• Maakt niet schoon

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet naar behoren werkt. Indien wij je nog ergens bij kunnen helpen, ontvangen we graag jouw NAW-gegevens plus een kopie van deze review. Je kunt dit toesturen naar webcare@atagbenelux.com, wij zullen dan kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Marijke

s**s@l**e.nl 18-05-2022

Sevilay

Geschreven voor: ETNA VW549M

De merk Etna ben ik al vanaf mijn kinderjaren gewend. Als vaatwasser is het voor de eerste keer dat ik deze merk aanschaf. Heeft 5 verschillende programma's wel handig voor bepaalde afwas, voor mij even wennen, maar houd ervan om dingen uit te zoeken. Daarom ben ik tevreden dat ik een modieuze vaatwasser heb aangeschaft.
Nog even de tijd nemen om de programma's uit me hoofd te leren.
Officiele reactie van Atag 19-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat leuk om te lezen dat de keuze is gevallen op een vaatwasser van Etna en fijn dat je blij bent met de verschillende programma's.
Wij wensen je nog veel plezier toe met deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Kim
Webcare Etna

Druten 13-05-2022

slechte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

ik heb dit product gekocht via woningbouw met nieuw keukenblok maar apparatuur lost vaatwasser tablet niet op
zeep bak vernieuwd geen resultaat, ik vind het slechte vaatwasser die ooit gezien heb.
Oplossing is een andere serie of andere merk. hij is niet te bevelen aan anderen,

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, kijken wij graag met u mee. U kunt uw NAW-gegevens plus een kopie van deze review toesturen naar Webcare@atagabenelux.com

Marijke Webcareteam ETNA

w**n@h**l.com 13-04-2022

K waliteit versus prijs.

Geschreven voor: ETNA VW549M

Tevreden gebruiker; werkt naar behoren. Vaat wordt goed schoon en blinkt, Het is dus een aanrader.

Pluspunten

• Goede was resultaten; vaat is schoon en blinkt!

Minpunten

• Plastic wordt niet volledig droog.

Officiele reactie van Atag 14-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor jouw mooie beoordeling van de vaatwasser.
Wij zijn altijd blij als wij tevreden gebruikers treffen!
Fijn dat jouw vaat zo mooi schoon is en blinkt.
Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

Webcareteam ETNA

S. Westerkamp 16-03-2022

Helaas na 2de keer gebruik stuk

Geschreven voor: ETNA VW549M

We hebben een nieuwe woning en een nieuwe keuken laten plaatsen met Etna apparatuur. In ons vorige huis hebben we ook jaren plezier en gemak gehad met de Etna apparatuur vandaar dat we weer voor Etna hebben gekozen. Helaas verwachte ik wat meer van de vaatwasser.. na de 2de keer aan gezet te hebben lichten de lampjes niet meer op het scherm op en slikt hij de vaatwascapsule niet meer in. Hierdoor blijf ik achter met een vieze vaat.. ik hoop dat Etna hier snel een oplossing voor vindt..

Pluspunten

• Groot
  • Fijne klepjes om pannen kwijt te kunnen

Minpunten

• Neemt vaatwascapsule niet goed op
  • Droogt minder
  • Lampjes lichten niet meer op

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste heer/mevrouw Westerkamp,
Bedankt voor uw review. Wat fijn dat u opnieuw voor de apparatuur van ETNA hebt gekozen. Des te vervelender is het dat de vaatwasser niet goed werkt. Graag ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review naar webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Suzanne 23-02-2022

Inbouwvaatwasser

Geschreven voor: ETNA VW549M

Fijn product met veel opties. Ik vind het alleen jammer dat hij niet op een kier open kan staan. Hierdoor moet hij dicht blijven en blijft er constant water in hangen, waardoor de vaat niet helemaal droog wordt.

Pluspunten

• Veel programma’s
  • Moderne uitstraling

Minpunten

• Kan niet op een kier open staan
  • Vaat wordt niet goed droog

Officiele reactie van Atag 24-02-2022

Beste Suzanne,
Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u tevreden bent over de moderne uitstraling en vele programma's. Indien de vaatwasserdeur niet op een kier gezet kan worden nadat het programma is afgelopen, ontvangen wij uw volledige adres- en contactgegevens, modelnummer en kopie van uw geplaatste review via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken dan graag met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

n**l@h**l.com 21-02-2022
  • Product gekregen

Geen goed product

Geschreven voor: ETNA VW549M

Dit product zat standaard bij onze nieuwe keuken. Vaat is vaak niet schoon, daarbij maakt hij super veel lawaai. Tevens gaat het blokje voor de tablet vaak niet open. Advies is om het blokje er in te gooien of kleine pan/borden er voor te zetten. Geen grote dingen en zeker niet het rekje van het bestek aan die kant. Kortom; geen aanrader.

Minpunten

• Lawaai
  • Blokje gaat vaak niet open
  • Vaat vaak niet schoon

Officiele reactie van Atag 22-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de review. Erg vervelend om te lezen dat de vaatwasser niet schoon wast, veel geluid maakt en de zeepunit niet altijd open gaat. Heb je hierover al contact gehad met onze serviceafdeling? Onze serviceafdeling is telefonisch te bereiken via telefoonnummer 088-8821803. Op werkdagen zijn wij bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Je mag ook mailen naar webcare@atagbenelux.com dan graag samen met de contact- adresgegevens en een kopie van de geplaatste review.

Webcareteam ETNA