Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX65EX56CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Klaas 09-10-2022

Vaatwasser met ruimte

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Blij met de keuze voor Siemens. Bediening is heel eenvoudig en intuïtief.
Ideaal voor een groot gezin.

Dennis 04-07-2022

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vaatwasser voldoet aan de verwachtingen. Zowel bij de snelle programma's als bij het auto- programma komt de vaat schoon uit de machine. De vaat komt tevens droog uit het apparaat.

Aandachtspunten bij zelf inbouwen:
- In geval van grootse opbouwpaneel maat 775mm, de vaatwasser niet klem tegen het aanrecht blad draaien, maar ongeveer 1cm tussenruimte laten. Anders loopt het paneel onder klem tegen de machine.
- De meegeleverde aquastop heeft meer dan 5cm tussenruimte achter de keukenkastjes nodig. Dit opgelost door de water toevoerslang los te maken in de vaatwasser en langs de achterkant van het keukenkastje te voeren.

Anita 26-06-2022

Maakt echt goed schoon en droog.

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onwijs goede vaatwasser! Geen problemen ervaren!

Mars 17-05-2022

zeer tervreden

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuinig en zeer stille machine, gebruiksvriendelijk!
Handig de automatische klepopener!

Huisman 27-04-2022

Top apparaat

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer stil, veel programma's, door de verstelbare hoogte ook hele grote borden in de machine te plaatsen, handig tijds indicatie op de vloer
Vele opties voor een schappelijke prijs

Elmar 05-04-2022

Aanwinst

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Is erg stil tijdens gebruik, je hoort hem nauwelijks in de zitkamer bij de open keuken
Duidelijke aanduiding waar het programma mee bezig is

Pluspunten

• Eenvoudige programmering

RuudT 21-02-2022

De vuile vaat: een fluitje van een cent!

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze luxe vaatwasser biedt veel ruimte om de vuile vaat in te sorteren. En na een grondige wasbeurt komt de vaat er sschoon en glanzend uit. TOP !

a**l@h**t.nl 27-01-2022

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

prima apparaat, werkt naar verwachting, goede prijs kwaliteit verhouding, helaas wel een lange levertijd moeten ervaren (7 mnd).

Rudy 27-01-2022

Echt een super vaatwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasmachine voldoet aan de verwachtingen. Is stil, is energiezuinig en de vaatwas is schoon na het gewenste programma.

Anoniem 16-01-2022

Redelijk

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb een paar keer een vastloper gehad in de bediening. Na het resetten kon ik weer verder met instellen van het juiste programma. Er zou WiFi op zitten, maar is niet te koppelen. En in een lager graden programma resulteert in niet altijd een droge vaat.

Folkert Riemens 30-12-2021

Gemak dient de mens! Top afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wegens leverings problemen hebben we bijna 10 maanden moeten wachten op de vaatwasser. De leverancier bood ons deze aan omdat de oorspronkelijke bestelde Siemens dit jaar zeker nog niet uitgeleverd zou worden. Maar het wachten was de moeite waard! Wat een gemak en resultaat. Afwas is droog als machine klaar is. Besteklade bovenin is geweldig waardoor er meer plaats is in rest van de machine! Hierdoor ipv soms 2 machines per dag zoals bij onze vorige (niet Siemens) machine nu 1 per twee dagen! Blij dat we voor Siemens hebben gekozen! Ook bediening via App is fantastisch!

Monica 16-12-2021

Super

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vaatwasser bevalt goed voor de kleine vaat is er ook een zuinig programma

EJA Heydenrijk 02-12-2021

fantastisch fijne vaatwasser!

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] fijne vaatwasser, overzichtelijk en makkelijk in het gebruik, zelfs van afstand te activeren (moet wel van te voren een blokje in!) Instalatie was gemakkelijk en in korte tijd klaar. Een aanwinst voor elke woning en een glanzende vaat in de kast!

RuudT 20-09-2021
Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Ben je eenmaal een vaatwasser gewend, dan wil je niet meer zonder. Wij hebben een nieuwe Siemens gekocht, omdat de vorige ook zo goed is bevallen. De Siemens uit de 6-serie is een uitgebreid apparaat met verschillende wasprogramma's. De eerste ervaringen zijn uitstekend. Het is niet de goedkoopste machine, maar wel een heel erg goede. Oja, het zelf plaatsen en installeren is met de bijgeleverde installatietekening met logische stappen goed te doen. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• zelf te plaatsen
  • goed wasresultaat

Ruben 28-07-2021

Werkt goed. Maar al 2x een defect gehad

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opzich zijn we tevreden over de vaatwasser met het oog op functies etc. Maar we hebben hem nog heen half jaar. Eerst was de functie kapot wat op de grond het programma en tijd aangeeft. En een paar paard later deed de functie het niet meer die de vaatwasser open gooit om extra goed te drogen. Motor bleek defect. Beide keren wel prima opgelost door een monteur onder garantie, maar de vertrouwen in de kwaliteit van de vaatwasser is wel enorm minder geworden

Maikel 26-07-2021

Goede, ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aangeschaft met onze nieuwe keuken.
Wij wilden graag een bestekla in de nieuwe vaatwasser.
Hierdoor is het een ruime vaatwasser, waar veel vaat in gaat.
Het lampje wat naar onder schijnt om aan te geven hoe lang de wasbeurt nog duurt is erg fijn.
Echter zit onze vaatwasser op hoogte, waardoor deze niet zichtbaar is.
De slimme functies, zoals een bericht als de vaat klaar is, zijn leuke gimmicks, maar niet noodzakelijk

Maikel 26-07-2021

Goede, ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Wij wilden graag een bestekla in de nieuwe vaatwasser.
Hierdoor is het een ruime vaatwasser, waar veel vaat in gaat.
Echter zit onze vaatwasser op hoogte, waardoor deze niet zichtbaar is.

Sven 12-07-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bestekla is niet zo handig. Omdat je alles zo netjes op de daarvoor bestemde plekjes moet leggen, kost dat onpraktisch meer tijd.
Hij is wel lekker stil. Die timer/klok-projectie op de vloer is erg handig. En dat de vaatwasser zelf openspringt aan het einde van het programma is ook handig.

Blok 09-05-2021

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doet wat hij doen moet. De vaat komt er schoon uit.

Merlijn 25-03-2021

Veel ruimte en programma’s

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Fijne machine. Door besteklade extra ruimte onderin.
Veel programma’s en handige aanduiding tijdens draaien geprojecteerd op grond.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Veel programma’s
  • Goed schoon