Siemens SX65EX56CN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX65EX56CN op Kieskeurig.nl.

RuudT 20-09-2021
Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Ben je eenmaal een vaatwasser gewend, dan wil je niet meer zonder. Wij hebben een nieuwe Siemens gekocht, omdat de vorige ook zo goed is bevallen. De Siemens uit de 6-serie is een uitgebreid apparaat met verschillende wasprogramma's. De eerste ervaringen zijn uitstekend. Het is niet de goedkoopste machine, maar wel een heel erg goede. Oja, het zelf plaatsen en installeren is met de bijgeleverde installatietekening met logische stappen goed te doen. Wij zijn er blij mee.

Pluspunten

• zelf te plaatsen
  • goed wasresultaat

Ruben 28-07-2021

Werkt goed. Maar al 2x een defect gehad

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Opzich zijn we tevreden over de vaatwasser met het oog op functies etc. Maar we hebben hem nog heen half jaar. Eerst was de functie kapot wat op de grond het programma en tijd aangeeft. En een paar paard later deed de functie het niet meer die de vaatwasser open gooit om extra goed te drogen. Motor bleek defect. Beide keren wel prima opgelost door een monteur onder garantie, maar de vertrouwen in de kwaliteit van de vaatwasser is wel enorm minder geworden

Maikel 26-07-2021

Goede, ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Aangeschaft met onze nieuwe keuken.
Wij wilden graag een bestekla in de nieuwe vaatwasser.
Hierdoor is het een ruime vaatwasser, waar veel vaat in gaat.
Het lampje wat naar onder schijnt om aan te geven hoe lang de wasbeurt nog duurt is erg fijn.
Echter zit onze vaatwasser op hoogte, waardoor deze niet zichtbaar is.
De slimme functies, zoals een bericht als de vaat klaar is, zijn leuke gimmicks, maar niet noodzakelijk

Maikel 26-07-2021

Goede, ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Wij wilden graag een bestekla in de nieuwe vaatwasser.
Hierdoor is het een ruime vaatwasser, waar veel vaat in gaat.
Echter zit onze vaatwasser op hoogte, waardoor deze niet zichtbaar is.

Sven 12-07-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Bestekla is niet zo handig. Omdat je alles zo netjes op de daarvoor bestemde plekjes moet leggen, kost dat onpraktisch meer tijd.
Hij is wel lekker stil. Die timer/klok-projectie op de vloer is erg handig. En dat de vaatwasser zelf openspringt aan het einde van het programma is ook handig.

Blok 09-05-2021

Prima afwasmachine

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine doet wat hij doen moet. De vaat komt er schoon uit.

Merlijn 25-03-2021

Veel ruimte en programma’s

Geschreven voor: Siemens SX65EX56CN

Fijne machine. Door besteklade extra ruimte onderin.
Veel programma’s en handige aanduiding tijdens draaien geprojecteerd op grond.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Veel programma’s
  • Goed schoon