Siemens SN65ZX54CN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN65ZX54CN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan van Berlo 10-11-2022

Absolute top, een echte aanrader!

Geschreven voor: Siemens SN65ZX54CN

Voor onze nieuwe keuken hebben we meerdere apparaten van Siemens gekocht waaronder deze vaatwasser. We zijn bijna 50 jaar getrouwd en hebben in al die tijd meerdere vaatwassers gehad en versleten. We draaien nu 2 maanden met deze nieuwe en we hebben nog nooit een machine gehad die zo perfect onze vaat schoonmaakte. Absolute topklasse dus en een echte aanrader.

Pluspunten

• 100% schone vaat
  • energiezuinig
  • heel stil
  • efficiënte indeling

stefan 20-01-2021

uitstekende vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN65ZX54CN

Uitstekende en stille vaatwasser. Met voldoende mogelijkheden qua programma's. Van intensief tot stil. Het binnen werk is stevig en de indeling is goed, waardoor je er veel vaat kwijt kunt. Het programma wordt weer gegeven op de grond, zodat je ziet hoelang het nog duurt. De vaat komt er droog uit.

Pluspunten

• stil
  • energie zuinig
  • goede indeling
  • veel mogelijkheden