Bosch SMV93M20NL - Reviews

volledig integreerbaar
Maximale belading
13 couverts

M. Hartog007 23-12-2013 Product kwartaal in bezit

De indeling van deze machine is fijn; ik kan meer kwijt per wasbeurt dan in mijn ouden machine. De verkorte wasbeurten geven prima resultaat. Dat de machine automatisch uitschakelt vind ik ook een pré. Ik ben er goed op vooruit gegaan.

jphotting 05-11-2013 Product paar weken in bezit

Maakt de vaat in elk programma goed schoon. Droogt streep loos, zonder druppels . Bestek la is door slimme inkepingen op meerdere plaatsen neer te zetten zodat er voor grote pannen ruimte wordt gecreëerd.
Makkelijk in te bouwen dankzij duidelijke bijgeleverde mal voor de voorplaat.
Is stil tijdens gebruik.
Door handige lichtprojectie op de vloer te zien of programma nog actief is.

Enkele weken in gebruik en zeer tevreden over

Aad van Gent 04-09-2013 Product paar weken in bezit

Verrassend goed, een hele verbetering t.o.v. de eerdere keuze. Een stille machine die makkelijk te vullen is. Glazen, bekers en kommen van verschillend formaat laten zich makkelijk een plaats vinden. Fijn is ook de bestekbak die je een eigen plaats kan geven.
Het mindere waterverbruik en de lage energiekosten waren een bewuste keus en zijn mooi meegenomen.
Ga ervan uit dat de machine de juiste keuze blijft en we er nog heel veel plezier mee gaan beleven. Ga hem zo weer aanzetten, fijn ook het rode lampje om te zien dat hij echt werkt.

Beter dan te wachten op de eerste geluiden, nog maals bedankt voor dit fijne product