Bosch SMV68UX03N - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch SMV68UX03N op Kieskeurig.nl.

Esther 19-02-2021

Deze vaatwasser droogt minder goed dan gehoopt.

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit type aangeschaft omdat hij veel beter zou drogen dan een andere machine. Ik zou mijn theedoek niet meer nodig hebben, maar dit is absoluut niet waar. Er ligt zeker nog water op platte kopjes en plastic wat ik gewoon moet nadrogen, net als bij mijn vorige machine. Het prijsverschil vind ik daarom ook behoorlijk veel t.o.v. een reguliere machine. Verder wast hij prima, de vaat komt er schoon uit en het klokje op de vloer is ook handig.

S. Meijer 30-01-2021

Perfecte, stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Mooie indeling met separate lade voor bestek/ verlichting is plezierig bij inruimen/ levert volledige schone vaat op bij ECO-stand en droogt super!

Harry 14-01-2021

Prima machine

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De machine bevalt goed.
Mooi stil en verlichting in machine.

Bram 06-01-2021

Beter dan duurdere merken!

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze dure vaatwasser stuk ging en niet meer rendabel te repareren was. Ook gezien onze overige mindere ervaringen met dat merk overgestapt naar Bosch. Deze is goedkoper,stiller, kan alles, zo niet meer dan je nodig hebt. Tot op heden blij verrast en tevreden.

Elisabeth 30-12-2020

moet nog wennn

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet het goed. Kwamen er alleen achter dat hij eigenlijk te laag is. Volgens monteurs kon dat geen kwaad dus maar zo gelaten. Een hogere machine zo vlak voor kerst ging sowieso niet lukken. Wennen aan andere hoogte van de rekken. Wat eerst paste moet nu b.v. lager staan . Hij doet het verder goed.

Housewife71 31-10-2020

Geweldig apparaat;had oude maar eerder vervangen

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Op Bosch-site eenvoudig de vergelijking gemaakt tussen verschillende modellen obv onze wensen, waarbij drog vaat en inklapbare delen van de laden voor mij prioriteit was. Bediening met app vond ik niet zo belangrijk, vandaar een 6 serie, ipv 8 serie.
Dit model was vergelijkbare vervanger van mijn oude-ook Bosch- 14 jarig oudje.

Helemaal droog komt de vaat eruit; geen gedoe meer alsnog met vaatdoek wat bij de oude vaak het geval was.
Handige inklapbare delen; zowel boven als in benedenlade.
En wat een handige besteklade; in korf zit bestek toch vaak tegen elkaar en was het niet altijd schoon (genoeg).
Bediening is eenvoudig met meerdere extra functionaliteiten (bv extra intensieve zone als pannen beneden extea vies zijn).
Leuk, maar zeker handig is de binnenverlichting.
De lichtprojectie op vloer geeft naast tijdsduur ook aan wat hij aan doen is, of over hoeveel tijd hij begint.
Kortom; helemaal blij met deze nieuwe vaatwasser en had ik het maar eerder gedaan !

J. Hollenberg 08-10-2020

Superstille en schone vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nu een week deze vaatwasser. Ik was erg sceptisch over de werking van het Zeoliet systeem, maar wat is dat een verademing. Nu niet meer 's ochtends de vaat afdrogen, maar gewoon uit de machine halen en opruimen. Bovendien is de machine superstil en in de eco stand ook superzuinig. De machine is sowieso erg zuinig in gebruik. Wij zijn er erg blij mee.

Ons top gemak 06-10-2020

Uitmuntend

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening.
Stille vaatwasser en ultra schoon.

Peter 04-09-2020

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat beloofd wordt door de fabrikant.

Robert 10-08-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt goed, stil en heeft veel mogelijkheden.

Christina 02-08-2020

Zoals verwacht

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze nieuwe vaatwasser is handiger (flexibeler) in te ruimen en wast en droogt goed. Ik heb nog niet alle programma's uitgeprobeerd. Hij is geluidsarmer dan mijn oudje en (hopelijk) zuiniger in water en electriciteitsgebruik.

Jan K 07-06-2020

Mooie ruime stille vaatwasser

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Eeen mooie luxe vaatwasser, met een ruime indeling en hij is fluisterstil. Het zeolith systeem geeft een super goed droogresultaat.

Andy 01-06-2020

Een erg fijne machine

Geschreven voor: Bosch SMV68UX03N

Nadat onze vorige vaatwasser - ook een Bosch - er na 12 jaar dienst mee was gestopt op zoek gaan naar een nieuwe, en wederom bij Bosch uitgekomen.
Ook deze Bosch zorg voor een perfect schone en droge vaat. Heeft daarnaast de beschikking over voldoende wasprogramma's, is erg stil stil en heeft een erg handig display welk op de grond wordt geprojecteerd zodat je de voortgang duidelijk kan zien.
De toegepaste materialen zijn van uitstekende kwaliteit, erg degelijk.
Ook is de machine handig in te delen, er kan veel vaat in en beschik over een fijne besteklade.

Pluspunten

• Heel erg stil
  • Zeer goed wasresultaat
  • Veel wasprogramma's
  • Degelijk
  • Duidelijk voortgangsdisplay op grond geprojecteerd

Minpunten

• Nog geen