Siemens SN636X01JN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN636X01JN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p. dijkstra 19-03-2021

perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN636X01JN

geruisloze vaatwasser, veel keuze in wasprogramma's , toch eenvoudig te bedienen en zuinig in gebruik..

Pluspunten

• geruisloos
  • projectie lichtje geeft aan dat apparaat aanstaat,

Minpunten

• geen

Wouter 12-10-2020

Vaat niet goed schoon

Geschreven voor: Siemens SN636X01JN

Wegens een steeds vaker storende Siemens vaatwasser van inmiddels 10 jaar oud en de goede ervaringen weer voor een Siemens gekozen. Echter was de vorige beter. De nieuwe is beduidend minder stil en helaas worden de glazen niet schoon. We wassen meestal op het eco programma en er komt altijd vuil in de glazen. Geregeld maken we het filter schoon maar dit heeft geen effect. Het filter in de vorige vaatwasser maakten we minder vaak schoon en daar kwamen de glazen wel schoon uit. Verder zijn er meer mogelijkheden met deze vaatwasser en wordt de vaat met de extra droog functie beduidend droger dan met de vorige.

Pluspunten

• Vaat is droger met extra droog functie

Minpunten

• Glazen niet schoon
  • Maakt veel geluid

Frans 31-08-2020

Eindelijk weer een vaatwasser met ruimte voor hoge glazen!

Geschreven voor: Siemens SN636X01JN

Na enkele jaren een ander merk vaatwasser te hebben gebruikt toch weer terug naar Siemens: ook hoge glazen passen, geen gedoe met een lade bak voor bestek en stevig uitschuif rekken voro de vuile vaat

Pluspunten

• ruimte voor hoge glazen
  • handige opvangbakje voor het zeeptablet