Siemens SN59M500NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN59M500NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

anthonyvon 01-11-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Wij hebben deze vaatwasser nu enkele dagen in gebruik en zijn zeer tevreden over dit apparaat. De vaat komt er blinkend schoon en goed droog uit. Een groot verschil wat dit betreft met onze vorige Bosch vaatwasser, die gewoon niet goed schoon waste en ook niet goed droogde. Verder is de machine superstil tijdens gebruik, wat bij een open keuken wel zo prettig is. Over de duurzaamheid kunnen we natuurlijk nog niets zeggen.

Peters09 21-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Zeer tevreden over was resultaat en met name de stilte van het programma, maar onze vorige Siemens was dan ook 18 jaar (!) oud...

Marianton 01-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Wij zijn helemaal tevreden. Vaat wordt mooi schoon, ook bij de lagere temperaturen. De machine maakt weinig lawaai.
bedieningsgemak . snel van programma te wisselen.
Ook met de indeling zijn we tevreden. De manier van laden onder- en bovenin. Veel in te plaatsen.

rowie_31 29-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Lekker stil, goede montage handleiding, enorm handig het derde pootje in het midden achter, geen beklemde slangen meer en ook handig van voor te bedienen.

rowie_31 28-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Wow, wat een rust als ie aanstaat, de installatie was wel even goed op de tekening kijken, maar uiteindelijk goed kunnen plaatsen. Het achterste pootje in het midden is ideaal, geen slangen meer die kunnen klemzitten en van voor eenvoudig te stellen.
Wij zijn heel tevreden en hopen dat de duurzaamheid ook waarheid zal worden.

kaatje1977 21-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

In vergelijking met mijn vorige vaatwasser ben ik er op alle punten op vooruit gegaan.
Hij is erg stil, makkelijk in gebruik, maakt alles goed schoon.Super

aavanlon 14-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

mijn vorige Siemens vaatwasser 19 jaar met plezier gebruikt.
daarom weer gekozen voor Siemens en ik hoop van deze aankoop evenveel te genieten.

h.aaldenberg 11-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Het is een goed schoonmakende vaatwasser, eenvoudig in gebruik en de machine maakt niet teveel lawaai. De indeling van de bestekbak is ruim en de rekken voor glazen en borden handig en doordacht.

Adriana2 04-09-2014

Een heerlijke machine.
Heel snel ingeruimd. Je hoort hem niet!
De bakjes zijn ook heel gemakkelijk.
Handig is de extra ruimte voor lange lepels en om kleine zaken op te zetten aan de zijkant.
Gemakkelijk en ook mooi om te zien.

endhoaad 03-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Gekocht omdat oude vaatwasser na ruim 10 jaar aan vervanging toe was. Geen spijt van: schoner, droger en minder geluid.

M. Overbeeke 20-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

functioneert tot op heden boven verwachting! Het servies komt er mooi glanzend en schoon uit. Jammer dat hij het niet zelf opbergt in de kast..

dvdijken1968 11-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Na de vaatwasser zelf geinstalleerd te hebben draaide hij daarna direct zonder problemen. Zelfs op de laagste temperatuur wordt de vaat schoon gewassen.

I Oortje 29-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN59M500NL

Nadat de vaatwasser geleverd was deze direct geïnstalleerd. De opgespaarde afwas van 1 dag direct kennis laten maken met deze machine en het resultaat was ....... geweldig. Alles was beter schoon dan bij de vorige. M.a.w. ... dikke vette voldoende!