Siemens SN69T050NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN69T050NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Piet 29-07-2018

Siemens zeolith

Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Helft van de afwas is niet droog of het is niet schoon duurt een eeuwigheid. Allergrootste miskoop tot nu toe.

Martinus59 26-03-2015
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Is een gebruiksvriendelijke ,goed schoonwassende machine waar je ook nog kan zien door weerkaatsing op de vloer hoelang hij nog moet draaien en ben erg blij met de vaatwasser

GBS 1959 16-01-2015
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

prima apparaat en vooral SUPER STIL !!! wast mooi schoon ook wanneer je zelf niet voor-spoelt. beetje nadeel: blauwe led lampjes in het apparaat hadden wel wit licht mogen uitstralen

lekerk_a 15-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Een machine met legio mogelijkheden.
De indeling kan optimaal aangepast en veranderd worden mede daardoor kan ik elk plekje benutten.

Ook de wijnglazen staan stabiel, geen gerommel meer enne is er een feestje dan kunnen Ook in de onderste lade glazen geplaatst worden.

Door Zeolith komen zelfs de plastic accessoires droog uit de machine, Dit is echt een geweldige uitvinding.

Verlichting in de machine vond ik in eerste instantie onzin maar wat is dit handig zeg.

Alex19803 12-12-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Fijne vaatwasser, alle vaat komt er schoon en droog uit. De projectie op de vloer is een handige en mooie functie.

Yvonne vN 27-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Wast perfect schoon, waarbij er diverse mogelijkheden zijn om het systeem in te stellen. Desondanks alles begrijpelijk. Snel klaar, met bijzonder weinig watergebruik en met erg weinig geluid - toch fijn met een open keuken. Duurzaam? weinig watergebruik, niet teveel electriciteit en gemaakt van prima materialen.
Missen alleen een besteklade, zodat er extra ruimte zou kunnen komen ipv het mandje.

Mien1971 13-10-2014

-mooi wasresultaat, geen klachten
-fijn dat het bestekmandje verplaatst kan worden
-het gebruik spreekt voor zich
-indeling is prima, zoals gezegd is het fijn dat het bestekmandje verplaatst kan worden
-qua duurzaamheid zou het prettig zijn als het duidelijk was of het programma 'Eco' of het programma 'Nacht' het meest duurzaam is.

c.g. de groot 07-10-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

de machine is geruisloos, makkelijk dat je de resterende minuten kunt aflezen op de vloer , water en energie besparend

josefien de wit 29-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

We hebben de vaatwasser pas een week in huis, maar zijn ]eer tevreden over het verkorte programma met extra glans/droog. Alles was schoon. Erg tevreden. Indeling is wennen na de indeling van de vorige vaatwasser. Zeker een aanrader voor anderen.

josefine de wit 28-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Wij zijn helemaal enthousiast over de wasresultaten van deze vaatwasser. Heel stil. Hij staat bij ons in de open keuken en je hoort hem bijna niet. Hij is zeer eenvoudig te bedienen en de indeling is logisch. Kortom een uitstekende vaatwasser, die we anderen zeker kunnen aanbevelen

Flipper 1964 24-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Prima resultaat Programma voor extra droog resultaat extra nachtprogramma met maar 40 d.b. Wij hebben de machine nog maar 2 weken in ons bezit maar tot nu toe
zijn wij er erg blij mee.

Isa Oosterberg 17-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Wij hebben voor een extra stille vatwasser gekozen i.v.m. gecombineerde keuken/woonkamer, het frontpaneel is nog niet geplaatst dus het geluid wordt nog stiller.
Het wasresultaat is in grote lijnen oké, soms zelfs verrassend goed kopjes met theeaanslag die wij met de hand niet meer schoon kregen zijn aanzienlijk schoner. Espressokopjes op het bovenste rek waren echter niet helemaal schoon. Wij gebruiken het vaatwasmiddel van Lidl (huismerk). De vaat is wel helemaal schoon gespoeld en ruikt niet naar zeep: prettig!
De vatwasser biedt heel veel verschillende programma's waaronder intensieve zone en voorprogrammering start: erg prettig.
De indeling is in grote lijnen prima (wegklapbare onderdelen, verplaatsbare bestekkorf. Waar wij nog niet echt achter zijn is de voorziening voor een extra rails (besteklade?) - in de winkel konden ze ons daar niets over vertellen en op de site van Siemens hebben wij ook niet zo 1, 2, 3 iets over kunnen vinden. Als het plaatsen van een extra besteklade bij deze apparaat een optie zou zijn dan zouden wij dat interessant vinden en daar graag informatie over willen ontvangen.
Het apparaat heeft een classificering van A+++ dat heeft zeker met de toepassing van het droogsysteem met zeoliet te maken. Nadeel hiervan de programma’s duren wel lang en het droogresultaat is niet altijd perfect (druppels op glazen, borden en mokken).
Het geluid dat het einde van het wasprogramma aangeeft uitzetten, was met de erg beknopte handleiding wel even een uitdaging, maar is uiteindelijk gelukt.

71Marcel 16-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Een stille vaatwasser zeker in vergelijk met de oude. Schone en droge vaat. Over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen. De eerste wasbeurten zijn in ieder geval veel belovend.

Andre Kingma 16-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Prima vaatwasser met zeer veel programma's
Uiteindelijke gebruiken wij Het ECO programma het meest.
Waar wij erg aan moeten wennen is dat dit ECO programma 3uur en 15 minuten duurt maar desondanks toch erg zuinig qua water en energie te zijn.

Elles2014 15-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Heerlijk stil en schoonmakende machine,
Alle vaat komt er erg schoon en droog uit.
Veel verschillende programma's
Voor mij erg belangrijk dat het apparaat stil is. En dat is deze.
Door de zeotlith zijn ook de plactic zaken bijna geheel droog.

d van straten 15-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

het is een geweldige vaatwasmachine wij zijn er heel blij mee de vaatwasmachine is energiebesparend geruisloos

Isa Oosterberg 12-09-2014

Mar br 04-09-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

onze whirlpool vaatwasser heeft na 8 jaar het begeven en na een avondje de verschillende vaatwasser te vergelijken voor de siemens SN69T050NL gekozen en ondanks dat we hem pas een paar dagen in ons bezit hebben bevalt hij goed alles kwam er al bij een snel programma van 29 min schoon en droog uit ook de plastic bekers van de kinderen
zelf heb ik de nieuwe vaatwasser ingebouwd en dit van prima te doen de duurzaamheid het ik een 8 gegeven alleen is dit een verwachting je kunt er natuurlijk nog niet veel over zeggen na een paar dagen

Enthousiaste koopster 27-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Heb nog niet veel wasresultaten, kan ook niet de machine staat net.
maar de degelijkheid ,flexibele indeling, comfortabele open en sluitwerk, dit alles in vergelijk met mijn vorige machine maakt me blij, dit gaan veel fijne afwasjes worden.

Leget 16-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Deze vaatwasser nu 4 maal gebruikt, de resultaten beter als verwacht en zeker beter als oze vorige machines van AEG en Kupperbusch

Inez 48 13-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Deze afwasmachien is zeer geruisloos de typtoetsen zeer duidelijk en gemakkelijk te bedienen.De tijdsaanduiding op de vloer is reuze handig.En niet te vergeten het belangrijkste de zeer schone en glanzende vaat die er uit komt.Ik ben zeer tevreden met deze machine.

wilma1010 09-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Ziet er goed uit na drie keer gebruik, vaat is goed schoon en droog. Veel verschillende programma's, maar weet nog niet of die allemaal gebruikt gaan worden. Voor ons gebruik waarschijnlijk een hoop overbodig. Wij gingen voor deze machine voor het verbruik en de weinige decibels. Machine is, in vergelijking met onze oude machine, erg stil.
Duurzaamheid moet nog blijken.

Sjako1959 08-08-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Erg stil en wast tot heden goed schoon. Verlichting in de vaatwasser valt wel tegen, vanwege de kleur en het schaduweffect bij een volle vaatwasser.

John Roos 16-07-2014
Geschreven voor: Siemens SN69T050NL

Fantastische Machine. Zeer geluidsarm en maakt goed en glanzend schoon. Eenvoudig in de bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Eenvoudig in te ruimen. De vele wasprogramma's is een zegen. Ook de nachtstand is prettig.