Siemens SX69M032NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SX69M032NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

zeist 66 20-02-2015
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Goede vaatwasser met veel mogelijkheden en gebruiksgemak is prima. Geluid zou nog wat minder kunnen.

M.Peters2015 22-01-2015
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Een fijne vaatwasser, met veel mogelijkheden.
Ook voor korte programma's.
Speciaal programma voor bijv.meer vaat zoals met een verjaardag.Dan hoeft het apparaat niet steeds op te warmen. Erg handig.

elma l. 12-12-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Superstille vaatwasser, je hoort bijna niet dat deze aanstaat.
Verder biedt de vaatwasser een handige indeling en daarmee erg veel ruimte.

Rotterdammertje1 14-10-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

erg tevreden. de vaatwasser is stil, en snel. ook is er een extra functie voor plastic vaat. deze droogt dan extra goed.

Rotterdammertje1 14-10-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Nog niet heel lang in gebruik maar zeer tevreden over het wasresultaat. De vaatwasser is praktisch isgedeeld, erg stil en heeft een extra droogknop voor plastic voorwerpen. Het gebruiken van de programma's is nog wat lastig maar dat is denk ik een kwestie van tijd. Ik ben er erg blij mee en zal hem aanraden.

2monique2 23-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Ik had hier voor ook 11 jaar een siemensafwasmachine en tot de volle tevredenheid..
Afwasmachine is heel goed te laden en een bestekbak wat ik persoonlijk beter vind als een grote besteklade.

amgk 17-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Prima vaatwasser. Nadeel is dat de bovenlade laag in de machine zit, waardoor je op moet letten dat het vaatwerk in de onderste lade niet te hoog is, zodat de spoelarm niet vastloopt.

Helmut54 17-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

prima apparaat. Ik ben tevreden met Simens kwaliteit. Slimme, vooruitstrevende techniek. Energiezuinig, gebruikt 6 liter water

Siemens fan 2014 11-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Na een week handmatig afwassen weer heel blij dat we een vaatwasser hebben. Bewust voor een Siemens gekozen omdat de vorige na 17 jaar trouwe dienst was overleden. Dat vind ik een zeer goede prestatie. Omdat we graag een vaatwasser wilde die weinig geluid maakt hebben we gekozen voor een zeer stille Siemens SX69M032NL (44db). Nog even getwijfeld voor een extra stille van 42db maar omdat de oude 52db produceerde waren we van mening dat 44db ook goed zou zijn. Na het eerste gebruiken vond ik de vaatwasser wel veel geluid maken maar dit kan ook komen omdat ik het geluid al een tijdje niet meer heb gehoord en bovendien zat er nog geen vaat in.

Fijn dat het bovenste rek in drie standen te verstellen is waardoor je ook hogere pannen kwijt kunt mocht dit nodig zijn. Onze voorkeur ging uit naar een korf in tegenstelling tot een besteklade omdat je daarin minder nauwkeurig de vaat hoeft te plaatsen.

Pitari 11-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

De vaatwasser Siemens is een uitstekende aankoop. de vaatwasser werkt economisch, bijna geruisloos. Is heel ruim, Overzichtelijke en duidelijke bediening. Je hebt keuze uit verschillende programma's die je ook kan verkorten met Variospeed. Wast prima af en de vaat komt er kurkdroog uit. !Aanrader om te kopen!

sni1990 04-09-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Wasmachine is zeer stil, maakt was goed schoon. Handig extra feature is de verlichting onder het voorblad.

Postmen60 17-08-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Geweldig apparaat doet alles wat hij moet doen . Tot op heden nog geen spijt van. De volgende keer weer een Siemens vaatwasser

Kooltje54 15-08-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Ik heb op 70 graden gewassen met extra drogen. Zowel de pannen als de door thee geel aangeslagen kopjes werden geheel schoon. Ook zijn er voor mij genoeg mogelijkheden qua programma's.
De machine is makkelijk in gebruik, vooral het rode lichtje dat op de vloer schijnt vind ik een gouden vondst. Zo kan ook een ander zien of de vaatwasser nog in gebruik is (mocht hij/zij het piepje niet hebben gehoord). Het linker rekje kan niet helemaal recht op staan wat last geeft bij het uitladen van de machine.
De randen van sommige glazen blijven soms nog wat vochtig, ondanks het extra droog programma. Maar dat komt volgens mij voornamelijk door de aanraking van het glaswerk met het plastic rek. Voor het uitladen nog wel even met een theedoek over de achterkanten van de glazen en mokken gaan om het achtergebleven water uit de kuiltjes te halen.

Reneeonline 05-08-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Het was resultaat is prima
De mogelijke opties zijn ruim voldoende
De progammas zijn erg lang, vergeleken bij onze vorige Siemens vaatwasser.
De variable indeling is zeker beter als die van onze vorige Siemens vaatwasser
De duurzaamheid kan niet beoordeeld worden.

M vd Brink77 05-08-2014
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Het is een heel mooi exemplaar en fluisterstil. Wasindicatielampje op de vloer is erg handig omdat je 'm bijna niet hoort. Wast erg schoon.

M en M 06-08-2013
Geschreven voor: Siemens SX69M032NL

Prima recht toe recht aan vaatwasser. Erg handig is dat die weinig geluid maakt en er een aantal (zeer) korte programma's opzitten. Meer verwachten we eigenlijk niet van een vaatwasser. Ja, dat die goed afwast, maar dat doet die ook nog!

Toch een onvoldoende voor de indeling. Wat is dat ontzettend onhandig. Geen van onze bekers en glazen kunnen we goed kwijt. De kleine bovenrekjes zitten te laag (dus er past weinig onder) en de ruimte waar je de glazen op plaats is niet diep genoeg zodat het servies tegen elkaar aanstaat.