Siemens iQ300 SN636X03NE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 SN636X03NE op Kieskeurig.nl.

Mier 22-03-2021

Bestekla verwijderd

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de bestek lade verwijderd omdat er geen ruimte genoeg over bleef in de bovenste lade. Nu een bestek mandje aangeschaft en nu kun je veel meer kwijt.

ruud 05-03-2021

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

heel fijne vaatwasser met voeldoende ruimte. bestek lade is ook erg fijn. ook de accessooires zijn erg fijn

Binnaz 14-02-2021

Maakt de verwachting waar

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over de bruikbare efficiente was programmas. Meerdere Siemens produkten in huis zeer tevreden over de kwaliteit.

Bloempje 29-10-2020

Handige vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je hoort hem bijna niet, wast goed schoon. De besteklade bovenin vind ik erg handig. Ook het verstelbare rekje op de bovenste lade is heel praktisch.

Jeroen de Bruijn 22-09-2020

Perfecte vaatwasser

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze vaatwasser nu enkele maanden in gebruik, maar de vaat is perfect schoon. Mooie afwerking en goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom wij zijn er heel blij mee

Barend 22-07-2020

Stil, zuinig en makkelijk !

Geschreven voor: Siemens iQ300 SN636X03NE

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne vaatwasser die makkelijk in gebruik is, zuinig is én stil is. We zijn er erg tevreden mee, dit is dan ook al onze 2e Siemens vaatwasser.
Komt zeer goed uit de test, niet alleen het apparaat maar ook de klantenservice !