Siemens SN64M080EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens SN64M080EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Annette 31-03-2019

Siemens SN64M080EU, spijt van deze aanschaf

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Wat heb ik een spijt dat ik twee jaar terug deze machine heb gekocht. De vorige was een Miele en nu voor de 'goedkopere' variant gegaan dus uitgekomen op deze Siemens.

Machine droogt erg slecht, blijft veel condens achter in de machine.
Enige voordeel is het blauwe lampje zodat je ziet dat de machine nog aanstaat, (besteklade had ik ook al bij mijn Miele dus dat vond ik geen voordeel).

Bijna iedere wasbeurt moet ik de halve machine nog nadrogen. Nu verschillende soorten vaatwastabletten gebruikt. Dreft geeft een redelijk resultaat. Finish het minste resultaat. Zelfs de eigen merk tabletten zorgen voor een gemiddeld resultaat.

Als ik eerlijk ben kan ik niet wachten totdat deze machine er de brui aan geeft en dan komt er sowieso geen Siemens meer in dit huishouden.

Pluspunten

• blauwe indicatielamp
  • besteklade

Minpunten

• droogt slecht
  • geeft brommend geluid
  • vaatwasser blijft vol condens
  • Plastic blijft echt nat

Marco Slaats 03-01-2017

Prima vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Onze oude vaatwasser ging kapot. Uiteindelijk via veiligkopen.nl deze aangeschaft.
Inbouwmaten waren dezelfde als de oude Pelgrim. Zelfs het frontje paste met dezelfde schroefgaten. Makkelijke installatie. Ruime kuip. Solide materialen. Prima prijs kwaliteit verhouding. Enige wat ik tijdens kopen niet opgemerkt had, was de besteklade. Deze is extra bovenin waardoor wijnglazen niet passen. Er zit geen korfje in. Ik heb de besteklade inmiddels eruit gehaald en een korf besteld. Verder prima apparaat.

Pluspunten

• Ruime vaatwasser
  • Stil
  • Makkelijk in te bouwen

Minpunten

• Besteklade
  • Geen losse bestekkorf

Dhr. Klerx 07-12-2016

Ruime vaatwasser

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Deze vaatwasser doet alles wat ie beloofd, is zeer zuinig en wast perfekt schoon. Door de extra besteklade heeft deze daardoor veel ruimte onderin. Heeft een indicatielicht op de grond waaraan je kunt zien hoe lang de vaat nog duurt. Heeft een aluminium binnenkant waardoor deze ipv een kunststof binnenkant erg schoon blijft. Echt een zeer goede aankoop gedaan bij 123. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• super snelle levering en plaatsing
  • stil,zuinig,ruim, met indicatie-vloerlicht

Albert 26-10-2016

Prima kwaliteit/prijs verhouding

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Na 10 jaar Siemens met tevredenheid, nu weer een Siemens. De wasresultaat is prima en droog erg goed. Niet erg still maar okk niet storend. De was opties zijn beperkt maar toch voldoende voor dagelijks gebruikt. De bestek lade is erg handig. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen maar na 3 weken so far so good.

Marcel 23-08-2016

Fijne vaatwasmachine. Goede prijs-/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Mooie vaatwasmachine met veel mogelijkheden en programma opties. Ik ben lang op zoek geweest naar een goede vaatwasser die ook nog betaalbaar is. Erg handig is de besteklade. Hiermee heb je iets meer ruimte in de vaatwasser. De vaatwasser is erg stil en wast en droogt uitstekend!

Pluspunten

• Veel opties
  • prijs/kwaliteitverhouding
  • handige besteklade

fernandofaber 22-07-2016

Prima prijs kwaliteit

Geschreven voor: Siemens SN64M080EU

Nu 3 weken in gebruik, super fijne machine, door besteklade extra ruimte voor pannen e.d. Vaat komt mooi schoon uit de machine, erg blij mee.