AEG FSE63717P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG FSE63717P op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

c****************@g******** 22-12-2023

na 2 jaar

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Na 2 jaar gebruik valt het standaard eco-programma geregeld uit na +- 2u (foutmelding i11). Na uit en aanzetten wordt het programma wel verder gezet.
Eender wel programma : Lepels komen zelden proper uit de besteklade.

Pluspunten

• handig voor (kleine)wijnglazen
  • inklapbare delen

Minpunten

• vuile lepels
  • eco programma geeft fout

M 02-09-2021

Redelijke vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSE63717P

We hebben deze gehaald omdat er veel vaat in past en wij een groot gezin hebben.
We hebben verschillende tabletten en programmas geprobeerd omdat de tablet vaak niet goed oplost. We gebruiken nu een niet Eco programma en wasgel van de Action. Dat levert meestal een goed wasresultaat.
De droogfunctie, waarbij de deur na wassen open springt, vinden we handig. Groot deel van het vaat is dan droog.
De zeepklep was na een jaar defect (ging niet meer open). Gelukkig onder garantie gerepareerd.

Al met al redelijke vaatwasser, maar heb wel betere gehad in het verleden.

Pluspunten

• Past veel in
  • Droogfunctie

Minpunten

• Slecht eco programma (tablet lost niet op)
  • Kwaliteit Bestekrek
  • Na een jaar al defecte zeepklep

m*******@a****** 02-09-2021
Geschreven voor: AEG FSE63717P

Al met al redelijke vaatwasser, maar heb wel betere gehad in het verleden.

Gina 22-04-2021

Fijne vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Fijne ruime vaatwasser, ik heb het nu ongeveer een maand in bezit. Indeling van besteklade was even wennen, ik was een mandje gewend, maar nu inmiddels fijn in gebruik, alleen voor bestek met een wat dikker handvat is het lastig plaatsen. Ik denk dat dat wel beter kan, er mag iets meer ruimte tussen zitten, opscheplepels moeten plat liggen, anders zit het te hoog en kan de la niet dicht. Ik doe ze nu maar bij de glazen een etage lager. Mijn glazen en bekers worden niet helemaal droog, doordat er altijd in een kuiltje water blijft liggen, dus helaas altijd alles nadrogen met theedoek. Andere glazen aanschaffen zonder kuiltje onderin.

Pluspunten

• stil genoeg in open keuken
  • veel ruimte
  • makkelijke bediening
  • fijn dat je kan zien dat het aan staat

Minpunten

• besteklade te ondiep
  • te weinig ruimte voor groter bestek

Maaike 19-03-2021

Xxl maar minder ruim als een normale vaatwasser

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Spijt van deze vaatwasser. De vorige twee nooit problemen mee, maar we hebben sinds kort deze vaatwasser en enorme spijt van de aankoop. XXL maar super onhandig een rek bovenin voor je bestek, waar je alles op rij in moet leggen. Het bovenste rek voor glazen kopjes ook totaal niet handig, de grootste glazen hebben we weggegeven, past er niet in, ook een dopper kan je er niet rechtop in kwijt. Ook de nieuwe dinerborden weggegeven, hadden een opstaand randje, die passen hier dus ook niet in. We eten dus avondeten van ontbijtborden. Lawaai valt ook tegen en wast ook lang niet zo schoon als onze vorige. Al met al, geen aanrader. Onze vorige was geen xxl, maar daar konden we veel meer in kwijt.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Sensor op de grond
  • Opent vanzelf als hij klaar is

Minpunten

• Weinig ruimte
  • Wast niet schoon
  • Onhandige indeling

Petra S. 02-11-2020

Wat een tegenvaller!

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Wij hebben deze vaatwasser vorige week gekocht en inmiddels een week in gebruik. Na het eerste gebruik dachten we dat hij niet goed functioneerde, zó nat was alles nog! Maar nu hij inmiddels meerdere keren heeft aangestaan, blijkt deze mate van natheid 'normaal' te zijn. Onze vaat is echt nog super nat en alles moet standaard nagedroogd worden. Er is geen onderdeel dat zó de kast of la in kan. Erg arbeidsintensief dus! Als we dit van te voren geweten hadden, waren we nóóit voor deze vaatwasser gegaan, wat een enorme tegenvaller zeg!!! Ik raad deze vaatwasser dan ook echt niet aan! Bezint eer ge begint!!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote inhoud

Minpunten

• drijfnat vaatwerk!

TedHulsman 04-01-2021

Een 1,0 als score komt niet overeen met het resultaat van alle criteria. Heeft u wel het juiste programma gebruikt? Bij een heel kort programma geeft u de machine natuurlijk ook niet de tijd om de vaat te drogen. Het AirDry systeem is er juist op gericht om de vaat droog uit uw machine te kunnen halen. Ik vermoed dat u tot op heden niet de capaciteiten van de machine heeft gebruikt. U kunt altijd contact opnemen met de service van AEG om te bespreken of uw instellingen wel juist zijn. Dat kan telefonisch via 0172-468555 of per e-mail via technische.helpdesk@electrolux.nl