AEG FSE63717P - Reviews

tile-Max. belading
15 couverts maximale belading
Geluidsniveau
44 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG FSE63717P op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Petra S. 02-11-2020

Wat een tegenvaller!

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Wij hebben deze vaatwasser vorige week gekocht en inmiddels een week in gebruik. Na het eerste gebruik dachten we dat hij niet goed functioneerde, zó nat was alles nog! Maar nu hij inmiddels meerdere keren heeft aangestaan, blijkt deze mate van natheid 'normaal' te zijn. Onze vaat is echt nog super nat en alles moet standaard nagedroogd worden. Er is geen onderdeel dat zó de kast of la in kan. Erg arbeidsintensief dus! Als we dit van te voren geweten hadden, waren we nóóit voor deze vaatwasser gegaan, wat een enorme tegenvaller zeg!!! Ik raad deze vaatwasser dan ook echt niet aan! Bezint eer ge begint!!!

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote inhoud

TedHulsman 04-01-2021

Een 1,0 als score komt niet overeen met het resultaat van alle criteria. Heeft u wel het juiste programma gebruikt? Bij een heel kort programma geeft u de machine natuurlijk ook niet de tijd om de vaat te drogen. Het AirDry systeem is er juist op gericht om de vaat droog uit uw machine te kunnen halen. Ik vermoed dat u tot op heden niet de capaciteiten van de machine heeft gebruikt. U kunt altijd contact opnemen met de service van AEG om te bespreken of uw instellingen wel juist zijn. Dat kan telefonisch via 0172-468555 of per e-mail via technische.helpdesk@electrolux.nl

drebbelkes 15-02-2021

eerste vaatwasser ooit

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Dit is onze eerste vaatwasser en we zijn verwonderd van het stralende resultaat en de stille werking.
ook het gebruiksgemak is een pluspunt.
droog en proper resultaat, wat wil men nog meer?

Alex 27-12-2020

Verrassend gemakkelijk

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Model was niet degene die we hadden uitgezocht bij onze keuken maar werd wel geleverd. Dus toch een besteklade. We wilden dit direct wisselen, maar zijn het toch maar gaan gebruiken. Bevalt eigenlijk prima. Het in gebruik nemen was zeer gemakkelijk. Duidelijke menu structuur helpt je snel op weg. Top product.

HvE 26-12-2020

Ruime vaatwasser, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Veel ruimte voor borden en pannen doordat er geen bestekmandje onderin staat.
De bestekfase is makkelijk in te ruimen en bij het uitpakken haal je de gehele la uit de vaatwasser om dit weer over te pakken in je keukenla.
Geluidsniveau is prima in een open keuken.
Bediening is makkelijk, de tijdsduur en het eco niveau wordt per programma aangegeven. Door de rode en groene lichten die op de vloer schijnen is duidelijk of er een programma bezig is (ook als de vaatwasser al geopend is voor het laatste deel van het droogprogramma)
Enige minpuntje is de iets minder hoge bovenste lade. Doordat er een besteklade bovenzit, kun je hogere (wijn)glazen en ontbijtbordjes niet echt goed in de bovenste lade kwijt.

Peter 06-12-2020

Aanvulling op eerdere review

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Dit is een aanvulling op mijn review van 23 november 2020.
Inmiddels is de monteur langs geweest en heeft het probleem verholpen. De vaatwasser werkt nu goed en wij zijn er heel tevreden over. Wast stukken beter dan onze vorige, de vaat komt er super schoon uit, droog en kan zo in de kast. Heel blij met de aankoop, afgezien van het feit dat ik hem de eerste 3 weken niet kon gebruiken vanwege een defect. De besteklade is ook handig :-)

Daniboy 01-12-2020

Top machine voor redelijke prijs

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Sinds een paar dagen in mijn bezit. Hiervoor had ik ook een AEG uit 2007. Na 13 jaar werkt deze nog steeds, maar ik was gewoon toe aan een nieuwe vaatwasser. Hopelijk gaat deze ook net zolang mee.
Het apparaat was makkelijk zelf te installeren. De tiptoesten zijn erg fijn, hierdoor blijft geen enkele vuil achter zitten. Besteklade is erg fijn. Ik vergeet nog eens dat deze er zit. Ruime vaatwasser ondanks besteklade. Erg fijn dat de deur vanzelf open gaat. De rode indicatie lamp op de vloer is ook erg handig. Zelfs met de korte programma is mijn vaat schoon geworden.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Kortom, tot nu toe is het een top machine voor een redelijke prijs.

Fs 07-11-2020

Stille machine

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Handige indeling een aparte lade voor je bestek op te leggen. Super stil, handig dat de deur automatisch open gaat als hij klaar is.wel lange programma’s

Paulien 27-10-2020

Top apparaat

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Wat super. Een ruim apparaat. Kan veel op een handige manier kwijt. Ideaal losse bestek la erboven.
Stil tijdens afwas. En springt open als hij klaar is met wassen. Dus altijd goed droog.

Leo 26-10-2020

Quiet but efficient

Geschreven voor: AEG FSE63717P

I was surprised how quiet this machine is, in an open living space it is so important that the appliances are quiet and this dishwasher is quiet like a mouse, she is also very powerful and gets the pots and pans clean and the glassware shining.

Johnny 30-09-2020

Top machine heerlijke schone droge vaat

Geschreven voor: AEG FSE63717P

Fijne overzichtelijke machine. Goede was en droogresultaten. Zelfs plastic bakjes zijn droog. Dus niet meer uitruimen met de theedoek im je hand. Goede sproeiarmen die overal komen.