Miele G 7152 SCVi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 7152 SCVi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

stas 22-08-2019

machine met bijzonder goede resultaten

Geschreven voor: Miele G 7152 SCVi

Nu twee weken in gebruik heel erg blij met droog en was resultaat
Tot nu toe geen spijt jammer dat de prijs wat aan de hoge kant is maar ja voor kwaliteit moet je betalen. Machine heb een uitgebreide simpele menu. met handige gadget water en energie verbruik per programma .

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • handige indeling
  • wijn rek
  • goed droog resultaat

Minpunten

• prijs

Sander 02-08-2019

Perfect schoon zelfs op de eco stand

Geschreven voor: Miele G 7152 SCVi

Fijne vaatwasser! Veel extra ruimte door een aparte besteklade. Alles past er eigenlijk perfect in, van grote snijplanken tot wokpannen. Hij is extreem stil en zeer zuinig met water, zelfs op de ECO stand is alles brandschoon. Nog belangrijker is na jaren te hebben geklooid met een wat goedkopere vaatwasser eindelijk heb ik weer schone vaat na één keer draaien. We hebben hem nu 3 weken en ik zou geen andere vaatwasser meer willen hebben.

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil
  • Altijd brandschoon

Minpunten

• je kan niet zien of die aan staat of niet

BrendaJ 30-07-2019

Super vaatwasser!

Geschreven voor: Miele G 7152 SCVi

Wij zijn ontzettend tevreden over deze vaatwasser. Hij voldoet werkelijk aan al onze wensen!
Wat wij erg belangrijk vonden, is dat hij energiezuinig zou zijn. Het gemakkelijk bedienbare paneel laat zien welk programma wat aan energie gebruikt. Dit maakt dat wij gericht een keuze kunnen maken wanneer we welk programma gebruiken. Alle programma's blijken even goed schoon te maken, de lengte van het programma heeft geen gevolgen voor de kwaliteit achteraf. Het quick power programma duurt nog geen uur maar maakt perfect schoon!
Wat wij verder heel handig vinden, is dat de vaatwasser een besteklade heeft, dit geeft veel meer ruimte in de onderste laden omdat er geen rekje geplaatst is. Wij hebben ook het idee dat het hierdoor schoner wordt omdat het bestek niet tegen elkaar aanligt.
Hij is verder zo goed als geluidloos, in het begin hoor je even het water spoelen maar dat is alles. Geen motor, geen piepje wanneer hij klaar is, heerlijk! Heeft er wel toegeleid dat ik hem al eens 2x aan heb gezet met dezelfde vaat (dat was minder energiezuinig :-) ).
Nog een groot pluspunt is dat de vaat er echt droog en streeploos uitkomt. De vaatwasser opent zich tijdens het drogen, het maakt in ieder geval dat ik het niet nog met een theedoek hoef na te dragen.
De Miele vaatwasser doet zijn stigma eer aan: Er is geen betere!
Wij raden deze vaatwasser absoluut aan!

Pluspunten

• Zeer goede kwaliteit
  • Energiezuinig
  • Nagenoeg geluidloos
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Veel praktische ruimte

Antembo 29-07-2019

Deze Miele kan de afwas doen!

Geschreven voor: Miele G 7152 SCVi

Wauw, wat een kwaliteit! De indeling is deels aan te passen, wat erg prettig is als je net wat grotere serviesstukken erin kwijt wilt. De aparte besteklade vinden wij een uitkomst, want je legt het bestek er makkelijk in en je hebt meer ruimte over in de vaatwasser zelf. Het display is handig want het laat bij de programmakeuzes zien hoeveel stroom, water en tijd er verbruikt gaat worden. De meeste programma's zijn wel lang, maar dan wordt de vaat ook wel echt heel goed droog gemaakt. Streeploos!! Alles kan zo de kast in. Ook met de programma's die je allemaal verkort kunt draaien, is de vaat prima droog. De vaatwasser opent zichzelf wanneer hij klaar is met draaien. Ideaal! Wij hebben dit product getest, maar willen hem erg graag kopen nu. Wij zijn om!

Pluspunten

• Vaat echt droog!
  • Indeling kan aangepast worden
  • besteklade
  • Veel programma's
  • materiaal

Minpunten

• prijs
  • tijdsduur sommige programma's

Thex1976 25-07-2019

altijd schoon en droog! uitstekend product!

Geschreven voor: Miele G 7152 SCVi

Wat direct opvalt bij deze Miele vaatwasser is dat aan alles is gedacht. de veelzijdigheid van de indeling zorgt ervoor dat je elke soort vaat van een dineetje tot een feestje prima kunt plaatsen. Mede door de besteklade aan de bovenzijde ontstaat extra ruimte in de onderkorf, waardoor je veel pannen en borden gelijktijdig kunt afwassen. Maar ook wijnglazen en andere serviessoorten zijn in overvloed te plaatsen, doordat bijvoorbeeld in de rekjes ingebouwde stelenhouders zijn aangebracht waardoor de glazen netjes rechtop blijven staan en niet omvallen.

De bediening is erg gebruiksvriendelijk en duidelijk. met een knop selecteer je de verschillende functies waarna in het display zowel de naam van het programma, de tijdsduur en het energie / waterverbruik worden getoond. Het ecoprogramma is zeer energiezuinig en stil, maar doet er wel wat langer over. Als je wat meer snelheid wil kies je het quickpowerwash programma. Binnen een uur is je vaat schoon en droog!

Wat vooral erg goed werkt bij deze vaatwasser is het automatisch openen van de deur aan het einde van het programma, Hierdoor ontsnapt ook het laatste beetje vocht wat nog aanwezig is en is zelfs je plastic gerij direct na afloop zonder gebruik van een handdoek in de kast terug te plaatsen.

kortom, deze Miele vaatwasser overtreft mijn verwachtingen en is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Quickpowerwash <60 min
  • ruime variabele indeling
  • energiezuining
  • gebruiksvriendelijk
  • stil

Minpunten

• geen aanduiding voor machine in werking