Miele G 7362 SCVi AutoDos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele G 7362 SCVi AutoDos op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Huis Neef 29-12-2020

Zeer complete vaatwasser zeer energie zuinig.

Geschreven voor: Miele G 7362 SCVi AutoDos

Goed merk met de verwachte resultaten is prijzig maar is zijn prijs waard een zeer complete machine met auto dos

Pluspunten

• Zeer stille machine
  • Complete machine
  • Auto dos
  • Perfect
  • Prijzig maar is zijn geld waard

BertJan 05-08-2019

Geweldige luxe vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 7362 SCVi AutoDos

Ik mocht deze Miele vaatwasser testen. Onze oude vaatwasser was ruim 10 jaar oud. Wat een verademing. De korven lopen heel soepel. De indeling van de korven kun je op diverse manieren aanpassen. Waardoor er heel veel vaat in kan. De besteklade is fijn. Bestek komt er echt schoon uit. Dan het glaswerk. Mijn glaswerk ziet er ook schoon en fris uit. En het glaswerk glanst. Ik heb wel de gebruiksaanwijzing goed gelezen, omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Ideaal vindt ik het AutoDos met PowerDisk systeem. Je hoeft nergens aan te denken. Geen zout, geen glansspoelmiddel niets, de machine pakt wat hij nodig heeft. Dit is echt super . Het ecco-programma is het zuinigst. Doordat de vaatwasser aangeeft na elk programma hoeveel water en stroom hij gebruikt heeft, ga je hier wel op letten. Goed voor het Milieu. Deze vaatwasser is ook heerlijk stil. Uitgestelde start wekt perfect. Je kunt hem ook zo instellen dat hij automatisch op hetzelfde tijdstip draait. Bovendien kun je deze vaatwasser met de Miele app bedienen.

Pluspunten

• AutoDos met PowerDisk
  • Stil
  • Flexibele indeling korven.
  • Automatische opening deur

Tom 23-07-2019

Super vaatwasser

Geschreven voor: Miele G 7362 SCVi AutoDos

Het design van deze vaatwasser spreekt ons erg aan. De indeling van deze vaatwasser is zeer praktisch waardoor we veel meer kwijt kunnen dan in onze oude vaatwasser. Het bedieningspaneel is zeer praktisch en overzichtelijk ingedeeld. Het bedieningspaneel is voorzien van handige sensor toetsen. Sinds wij deze vaatwasser in gebruik hebben gebruiken wij geen vaatwasblokjes meer. Wij maken gebruik van de PowerDisk. Dit systeem regelt zelf de juiste dosering.
Mocht je niet thuis zijn dan kan je de vaatwasser bedienen op afstand door het gebruik van de Miele Home app. Door middel van de timer is het ook mogelijk om een programma later te laten starten of programma’s in te plannen. Het snelste programma is het Quick Power Wash programma. Binnen een uur heb je een schone vaat. Het is een super fijne vaatwasser en zeker een aanwinst voor ons gezin! Daarnaast is de vaatwasser ook erg energiezuinig (A+++). In tegenstelling tot de vaatwasser die wij hiervoor hadden is dit echt een topper!

Pluspunten

• Indeling
  • Gebruikers gemak
  • Powerdisk

Yvy83 21-07-2019

Werkt boven verwachting

Geschreven voor: Miele G 7362 SCVi AutoDos

Echt een top vaatwasser. Onze oude was al 10 jaar oud. Het bedieningspaneel is Erg duidelijk en overzichtelijk. Voordeel vind ik ook dat daar verbruik van stroom en water te zien is. Voordeel vind ik ook dat er een kort programma op zit. En de eco stand die 3 uur doet gebruiken we nu het meest. De vaatwasser is verrassend ruim. En door de bestek lade heb je onderin mee ruimte. Ook auto dos systeem werkt perfect. Alles komt er schoon uit. Je hoeft zelf dus geen blokjes toe te voegen. We gebruiken hem nu 1,5 maand en de 1 e disk van 9,95 is net op. De WiFi functie hebben we nog niet gebruikt. Ook gaat de klep vanzelf open aan het einde van het programma. Alles komt er droog uit. Echt een vaatwasser die doet wat hij moet doen. Komt degelijk en sterk over. Echt goede kwaliteit.

Pluspunten

• Alles echt schoon en droog
  • Goede programma’s
  • Auto dos
  • Automatisch openende klep

Pieke 17-07-2019

Mooie, stille machine

Geschreven voor: Miele G 7362 SCVi AutoDos

Ik heb deze vaatwasser mogen testen. Het is een heel luxe machine met heel veel mogelijkheden. Daarom heb ik het bijbehorende boekje ook uitgebreid gelezen. Als ik dit niet had gedaan, had ik nooit geweten dat er zoveel mogelijk is qua programma's. Voor het installeren van de communicatie tussen mijn telefoon en de vaatwasser had ik wel ondersteuning van Miele nodig. Maar nadat dit was ingesteld, bleek het een hele fijne toevoeging te zijn. Op afstand kan ik de vaatwasser aan zetten en ik zie op afstand wanneer de machine klaar is. Hij laat ook mooi zien wat het energie- en waterverbruik van het programma is geweest.
Kortom, een mooie complete machine met heel veel gebruikersmogelijkheden.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig

Minpunten

• zoveel mogelijkheden dat je even moet studeren