Miele DGC 5080 XL - Reviews

Heteluchtfunctie
Boven -en onderwarmte

Noella 30-10-2018

Super apparaat

Na ander merk combi stoomoven nu al 2 jaar Miele combi stoomoven. Verbaas me dagelijkse ik er allemaal mee kan. Daarom dit revieuw , t geld echt waard.Apparaat vd eeuw. Alles komt er heerlijk uit. Tijdbesparende denk maar aan erwtensoep en draadjesvlees echt heerlijk en wat n gemak.
Zelfs taarten... vlaaien ..pizza s .
Ik ontdek en probeer altijd weer nieuwe gerechten collectie dames erin klaar te maken. Echt n succes wil niet anders meer.

Pluspunten

• Gemak
  • Bakken en stomen perfect
  • Tijdsbesparend

Minpunten

• Totaal niks alleen maar plussen

Piet01je 17-04-2013

De oven is allesbehalve praktisch in het gebruik en levert enkel extra werk, energie- en waterkosten op. Een combi-magnetron heeft aanzienlijk meer voordelen voor een aanzienlijk lagere prijs dan deze oven. Voor mij is het een miskoop eerste klas. Zonder een andere oven erbij kun je niet alle gerechten bereiden die je wenst

KarinQ 25-05-2011
  • Product kwartaal in bezit

Geweldig apparaat. Gebruik hem veelvuldig. Ik kook nooit meer groenten in water. Groenten smaken vele male beter gestoomd. Ook de combifunctie van deze oven is fijn. Helemaal geweldig vind ik het menu van deze oven. Je kiest je producten dus bv zalm, aardappels in blokjes en broccoli, geeft dit in en de oven doet de rest. Alles tegelijk klaar. Na gebruik even de spoelstand aanzetten en de oven reinigt zichzelf. Alleen nog even een doekje erdoor en klaar! Een echte aanrader. Ik kan inmiddels al niet meer zonder!

ing2008 17-12-2011

Hoi Karin, heb je alleen dit apparaat in de keuken of heb je ook nog een aparte oven erbij?

Piet01je 07-06-2013

Hoe zit het met de mogelijkheid om jozo-zout toe te voegen ter voorkoming van jodium tekort wat op zich weer kan leiden tot schade aan je gezondheid. Wat doe je om het voedsel wat is bereid zonder enige toevoeging smakelijk te maken want niet alle groenten zijn op zich smakelijk. De ene aardappel is de andere niet en dat geldt ook voor veel groenten. Zelfs het land van herkomst is van invloed op de smaak van groenten.