ETNA OM871RVS

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM871RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Kiene 13-02-2023

Fijn oven met snelle opwarmstand

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Fijne ruime oven met makkelijke bediening en die snel opwarmt. Let wel op met de snelle opwarmstand want dan gaat het verwarmen van het product al snel te hard, in dat geval dus even terugschakelen naar de gewone stand.

Pluspunten

• Snelle opwarmstand
  • Eenvoudige bediening met 2 knoppen

Officiele reactie van Atag 14-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie review. Leuk om te lezen dat de OM871RVS aan al jouw wensen voldoet.

w******@q********** 13-12-2022

Goede oven

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Een goede simpele inbouwoven, zonder te veel poespas en snel op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 14-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de OM871ZT zo goed bevalt.

d**********@h********* 25-10-2022
Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Prima prijs en kwaliteit verhouding mooi uiterlijk en makkelijke bediening

Pluspunten

• Makkelijkere bediening 2 knoppen
  • Mooie vormgeving
  • Geleiden rail heeft inkeping

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 26-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding. het design en de bediening. Bedankt voor de mooie review en score.

t*****@x******** 13-10-2022

super blij met het gekochte

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

we hebben een electrisch oven en een inductie kookplaat gekocht ivm verduurzamen.

Officiele reactie van Atag 14-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite nam om deze positieve review achter te laten.
Wij zijn blij dat jij bij het verduurzamen gekozen hebt voor ETNA.
Met jouw nieuwe oven en kookplaat kan jij weer een hele tijd vooruit!

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

Ellen

d**********@h********* 12-10-2022

Goede koop

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Zeer mooie product, gemakkelijk zelf te installeren, mooie vormgeving en eenvoudige bediening met een draaiknop en ook handig dat het rooster half er uit kan, dit kan dan niet kiepen.

Pluspunten

• Er zit stop op bakblik valt er dus niet uit
  • Snelle montage
  • Mooie vorm

Officiele reactie van Atag 13-10-2022

Geachte heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met het bedieningsgemak en design van de oven.
We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

r******@z******* 10-09-2022

Geen onnodige opsmuk, prijs prima

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Deze oven biedt precies wat is jarenlang gewend was, geen onnodige toeters en bellen, en tegen de laagste prijs.

Pluspunten

• simpel in gebruik
  • prijs

Minpunten

• breder dan vorige, nieuw extra rooster nodig
  • klokwerk uit oude oven moeten missen

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak van de oven. We wensen je veel bakplezier toe.

Marijke

j***********@m***** 24-06-2022

Goud van oud

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Na jaren intensief gebruik gaf mijn Etna oven de geest, direct weer gekozen voor een Etna oven. Weer helemaal bij de tijd en ziet er fraai uit en weer de hoge kwaliteit!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • gemakkelijke bediening
  • Fijn schoonmaak systeem

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 27-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn dat jij opnieuw gekozen hebt voor ETNA!
Wij zijn blij met tevreden klanten zoals jij!

Wij wensen jou weer vele jaren bakplezier!

Ellen

Anne-Ben 04-06-2022

Goede en voordelige aankoop

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

De oven werd zeer snel geleverd en het plaatsen en in gebruik nemen was erg makkelijk.
Eenvoudig in gebruik en voorzien van alle benodigde basisfuncties.
Goede en stevige kwaliteit, kortom zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Voorzien van alle benodigde basisfuncties
  • Goede kwaliteit
  • Mooi en strak design

Minpunten

• Geen timer of automatische stopfunctie

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste Anne-Ben,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak, design en kwaliteit.

Piet enhenriette 03-04-2022

Uitstekend helegoede keusen

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Wij hebben de apparatuur aan geschaft om dat de vrouw maar voor 15% ziet met een oog en met het andere niets
Op aan raden van de verkoopster hebben we de apparatuur gekocht met knopen boven op zodat de vrouw het ook kan horen als het hoger moet. Het bevalt heel goed
En prijs technische viel het ons niet tegen
Hele goede investering

Pluspunten

• Handig ingebruik

Officiele reactie van Atag 04-04-2022

Beste Piet en Henriette,
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze review. Wat fijn te lezen dat deze oven een goede investering is en mevrouw de oven ook goed kan bedienen. Wij wensen u veel kook-en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

m********************@h********** 23-03-2022

Mooi design en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Het is een fijne en gemakkelijke oven. De buitenmaat is iets ondieper dan andere ovens en daarom voor mij de perfecte maat. De oven heeft een mooi en strak design en is gemakkelijk te bedienen.

• Gebruiksgemak

Officiele reactie van Atag 24-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven. Goed te lezen dat u tevreden bent met het strakke design en het gebruiksgemak van de oven. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

e********@w***** 11-02-2022

niet moeilijk doen

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Wij waren al in het bezit van een Etna Oven ,tot volle tevredenheid echter na 23 jaar intens gebruik kreeg hij kuren.Ik heb geen moment getwijfeld en heb weer een Etna gekocht.
De Expertwinkel in Tilburg gebeld en enkele dagen laten keurig gemonteerd en de oude werd ingenomen.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.Hoogwaardige /prijs/kwaliteit.
Ik kan er verder niks van maken. We zijn weer blij met onze aankoop

Officiele reactie van Atag 14-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en uw vertrouwen in onze producten, leuk dat u opnieuw voor ETNA gekozen heeft.
Wij wensen u vele jaren bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

l***********@g******** 10-12-2021

Super oven.

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Super oven, en lekker eenvoudig te bedienen. Absoluut geen poespas aan deze oven. Wij zijn er heel gelukkig mee.
Deze oven hebben we op aanraden van de verkoper uitgekozen, hij had daar alleen maar lovende woorden over.
Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• Eevoudig te bedienen.
  • Een plaatje in de keuken.

Officiele reactie van Atag 13-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review en dit mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de oven en het echt aan aanrader vindt😊
Wij wensen u nog veel jaren met bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Dee68 28-11-2021

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Oven werkt prima. Wordt snel warm. Doet wat het moet doen. Jammer dat er geen klok op zit, maar met een kookwekker is dit snel opgelost. Het was wel erg lastig om het folie eraf te krijgen. We hebben nu plakresten op de voorkant. Hopelijk krijgen we dit weg zonder al te veel poetswerk. Vond alleen de registratie bij ETNA niet geheel duidelijk. Wel fijn dat je de extra garantie krijgt.

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Past in een Ikea kast
  • Heel snel geinstalleerd

Minpunten

• Plakfolie gaat niet goed weg
  • Lastig te registreren bij Etna

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste Dee68,

Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat de oven in de basis goed bevalt! De restanten van de folie zijn te verwijderen met een warm sopje. Feedback voor de verder productontwikkeling is altijd erg welkom. Ook jammer dat de registratie niet geheel duidelijk was maar ik begrijp uit je verhaal dat het inmiddels wel is gelukt. Op zeer korte termijn wordt de registratie op onze website aangepast waarbij het hopelijk een stuk duidelijker wordt gemaakt.

Wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

j*********@h****** 01-11-2021

Een goede keus!

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Ik heb voor dit product gekozen vanwege de uitstraling en de mogelijkheden die het in zich heeft. Bijvoorbeeld de Aquaclean, een handige manier om de oven schoon te maken. Verder de duidelijke symbolen voor de bediening en de hetelucht-/grillfunctie. Al met al een goede oven voor het dagelijks gebruik.
Officiele reactie van Atag 02-11-2021

Beste heer/mevrouw,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de vormgeving, verschillende functies en de gebruiksvriendelijkheid van de OM871ZT.

Harry Theunis 10-08-2021

Vakmansschap

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Wij heb voor deze oven gekozen daar onze vorige oven ook van ETNA was en ons vele jarenlang geweldige diensten heeft verleend. De keuze voor de ETNA OM871ZT was daarom vrij eenvoudig. Het bedieningsgemak en de functionaliteit en de uitstraling van de oven heeft ons wederom over de streep getrokken. Inclusief de levering en installatie, retourname van het oude apparaat, BTW en 5 jaar garantie. De garantie is de eerste 2 jaar volledig en de laatste 3 jaar betaalt u bij een servicebezoek alleen de voorrijkosten. Perfecte service welke hoort bij een perfecte oven.

Officiele reactie van Atag 11-08-2021

Beste Harry Theunis,

Leuk om te lezen dat je door de positieve ervaring in het verleden wederom hebt gekozen voor ETNA. Bedankt voor dit vertrouwen. Fijn dat de OM871ZT, onze service en garantievoorwaarden aan uw wensen voldoen. Bedankt voor deze mooie feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Hans - Eindhoven 27-05-2021

Gewoon een heel goede oven zonder poespas

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Deze oven heeft meer functies dan ik strikt genomen nodig heb, dus zal me nooit teleurstellen. Ben vooral enthousiast over de hetelucht- en de grill-functies.
De bediening is uiterst eenvoudig met slechts 2 knoppen, waarvan je door de vormgeving duidelijk kunt zien in welke stand ze staan. Dat is ook wel nodig, want het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de tekens rond de knoppen niet altijd even goed zichtbaar zijn onder slechte lichtomstandigheden.
Verder is het een prima oven, die heerlijk snel opwarmt, lekker ruim is van binnen en eenvoudig te reinigen is.
Met zijn neutrale rvs-front past hij in elke keuken en met 5 jaar fabrieksgarantie is ook niets mis!

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • snel opgewarmd

Minpunten

• tekst bij knoppen soms minder goed leesbaar

Officiele reactie van Atag 28-05-2021

Beste Hans,

Bedankt voor je enthousiaste review. Met deze feedback zijn wij uiteraard erg blij. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de vele functies, eenvoudige bediening, inhoud, design en de verlengde garantie na registratie op onze site.

sj van stuijvenberg 21-11-2020

Geruisloos en snel op temperatuur

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

een mooie tijdloze oven die in ieder interieur (Keuken) past, zowel modern als wel rustiek.
Na ca 5 min temp van 200 graden bereikt (max 250 graden) daarnaast ook nog een snelle opwarm instelling mogelijk.
Opvallend stil.
Prijs kwaliteit een dikke voldoende.

Pluspunten

• Stil
  • snel op temperatuur.

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw Van Stuivenberg,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat deze oven van ETNA zo goed bevalt en wij wensen u dan ook nog veel bakplezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

P. de Jong 28-02-2020

Heel blij met mijn nieuwe oven

Geschreven voor: ETNA OM871RVS

Deze oven ziet er mooi uit en is zeer gebruiksvriendelijk. Bovendien heel stil bij gebruik en gerechten worden perfect gaar.

Pluspunten

• zeer makkelijk te bedienen
  • heel stil in gebruik
  • goede bakresultaten
  • ruimte aan achterkant voor aansluiting kookplaat
  • veel programma's en goedkoop in aanschaf

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Geachte heer/mevrouw de Jong,

Bedankt voor het delen van deze mooie review. Wensen u veel bak plezier met deze mooie oven.

Erna 10-01-2020

Veel ruimte, makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

We hebben gekozen voor een ETNA oven omdat de vorige bij 3 à 4 keer gebruik per week 25 jaar is meegegaan! De oven is heel makkelijk in te stellen met draaiknoppen, de oven is ruim, heeft genoeg ruimte voor 2 verdiepingen met 2 lasagne schalen naast elkaar. Ingestelde temperatuur is binnen enkele minuten bereikt. we hebben bewust gekozen voor een oven zonder timer, daadoor is de prijs nog lager. Goede prijs-kwaliteit verhouding dus, dik tevreden !

Pluspunten

• ruim
  • makkelijk bedienbaar

Officiele reactie van Atag 13-01-2020

Beste Erna,

Wat een eer dat je wederom voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Dat deze ook maar weer de 25 jaar mag volmaken :-) Bedankt voor het plaatsen van deze review. Veel plezier ervan.

Jeremy 24-11-2019

Super basic oven

Geschreven voor: ETNA OM871ZT

Product gekocht in de keukenzaak als onderdeel van de keuken. In de omschrijving staat hetelucht oven maar je meot heel goed zoeken als je er achter wilt komen dat dit niet exclusief hete lucht is maar dat de enige stand is hete lucht met grill van boven. Dit is voor een oven van deze prijs echt heel erg verassend. Daarnaast zit er geen timer op, een timer kost 1 euro bij de action, dit konden ze vast wel zonder al te veel moeite inbouwen. Dit is uiteraard mijn eigen schuld, ik had niet aan moeten nemen dat er tegenwoordig nog ovens gemaakt werden van deze prijs waar geen timer op zit. Uiteindelijk veel geld kwijt om dit apparaat alsnog te laten vervangen door een normale oven

Minpunten

• Geen timer
  • Geen hete lucht stand
  • Slecht geadverteerd

Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Jeremy,
Bedankt voor je review. Het is zeker niet prettig, dat je met de aankoop van deze oven andere verwachtingen had.
We doen ons best zo uitgebreid mogelijk te zijn in de specificaties van onze apparatuur.
Hopelijk is de nieuwe oven helemaal naar wens.