ETNA OM971ZT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA OM971ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

b*****************@h********** 14-08-2023

Tegenvallende handleiding

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Mijn Etna oven OM971ZT voldoet o h a uitstekend. Er zijn echter twee irriterende zaken die opvallen: 1) de tijdsklok op het display is bijzonder lastig in te stellen, anders dan de stekker er uit te trekken. Hoe verander ik bijv. de tijd van zomer- naar wintertijd? De handleiding vermeld niets over het tussentijds veranderen vd tijd op het display. 2) Bij het instellen van bijv. de baktijd/ einde baktijd gaat de ene keer het piepje wel, de andere keer niet. Er is dus blijkbaar een aan/ uit combinatie van toetsen die dit regelt, maar welke is dit? De handleiding schiet hierin ook te kort door hierover niets te melden, helaas.

Pluspunten

• Strak design
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Kloktijd lastig aan te passen
  • Piepjes doen het niet altijd.
  • Handleiding schiet te kort

Officiele reactie van Atag 15-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat jouw oven over het algeheel goed bevalt.
Het design en de bediening bevallen jou gelukkig goed.

Toch geef je wat punten aan;
1:) De huidige tijd instellen gaat moeilijk: op pagina 11 van de handleiding wordt meer aangegeven over het instellen van de huidige tijd.
2:) Er klinkt niet altijd een geluidssignaal aan het einde van het programma: Dit lijkt een afwijking. Het geluidssignaal kan niet anders worden ingesteld bij dit model en dient na elk programma te klinken.

We adviseren je om contact met ons op te nemen voor een monteursbezoek. Dit kan via onze afdeling Service. Het telefoonnummer is: 088 88 21 803, we zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00-20:00 uur en zaterdag van 08:0-16:30 uur.
Je mag ook een mail sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin je contact- en adresgegevens, samen met een kopie van deze review.

Suzan

Tamara 14-12-2022

Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Oven werkte prima voor 3 jaar (buiten het display om want die werkte nooit naar behoren), hierna werd het niet meer warm. Garantie zou je denken? Ja, maar wel met €85 voorrijkosten. Overigens al vaker contact gehad betreft etna producten dat niet naar behoren werkte. Ik had veel meer van de apparatuur verwacht (kende het niet maar de keukenvloer raadde het wel aan). Veel spijt van mijn etna aankopen en zal dit merk ook nooit meer aanschaffen.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Slechte garantievoorwaarden
  • Werkt niet naar behoren
  • Slechte prijs kwaliteitsverhouding

Officiele reactie van Atag 15-12-2022

Beste Tamara,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de oven en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Ellen

Evelien 26-10-2022

Prima Oven

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Erg blij met deze oven, hij is snel op temperatuur en erg gebruiks vriendelijk. Easy clean optie die er op zit vind erg funtioneel gezien de oven nu vaker gebruikt wordt en dus ook vaker gereinigd moet worden. Het enige wat ik mis is tijdklokje om de tijd in te stellen, maar daar hebben we andere opties voor.

Pluspunten

• easy clean
  • snel warm

Minpunten

• mist timer

Officiele reactie van Atag 27-10-2022

Beste Evelien,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de oven.
We wensen je veel bakplezier toe,

Marijke

Mark 02-02-2022

Redelijke oven, kwaliteit valt tegen t.o.v. de garantie.

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Twee jaar na behoren gewerkt, net na het verstrijken van de fabrieksgarantie begint het apparaat problemen te vertonen. Nu beperkte garantie en tot nu toe het probleem nog niet opgelost.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Uiterlijk

Minpunten

• Klokje ging stuk
  • Maar 2 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 03-02-2022

Beste Mark,
Bedankt voor deze beoordeling. Goed te lezen dat u tevreden bent over het design en het gebruiksgemak van deze oven. Des te vervelender is het dat na een aantal jaar gebruik een defect is ontstaan. Wanneer wij nog iets kunnen betekenen in deze, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review. Dan kijken we met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Stefanie 25-08-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Top oven, makkelijk bedienbaar, doet wat je ervan verwacht. Schoonmaken is zo gedaan. Een echte aanrader voor elke keuken.

Pluspunten

• Bediening
  • Schoonmaken

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste Stefanie,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de oven, de OM971ZT van ETNA, aan je verwachtingen voldoet. Veel bakplezier gewenst met de aankoop.

Niki Webcareteam ETNA

b***********@k********* 24-07-2021

Bevalt mij goed

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Fijne oven makkelijk omschrijving goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk te bedienen

Officiele reactie van Atag 26-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en wij wensen u nog vele jaren plezier met de oven van ETNA.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Christel 27-02-2021

Super apparaat

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

Super oven , net als de combi oven die ik ook sinds 2 weken van Etna heb! Vooral ook de uittrekrails zijn erg handig en het apparaat werkt super makkelijk. Ook deze is dus zeker een aanrader. Gekozen voor de zwarte aangezien we het geplaatst hebben in een zwart keukenblok. Staat erg mooi en strak. Dus al met al ook met deze erg blij.

Pluspunten

• Uittrekrails
  • Lekker ruim
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Beste Christel,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Het is een een win-win situatie! Op alle vlakken is deze oven naar wens. Daar worden we blij van.

We wensen je dan ook heel veel plezier met deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

ina 01-02-2021

erg mooi

Geschreven voor: ETNA OM971ZT

ben erg blij met mijn nieuwe oven ziet er erg mooi uit en bovendien makkelijk in gebruik .Ik hoop dat schoon maken ook goed gaat , nog maar kort in gebruik dus we wachten af

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 02-02-2021

Beste Ina,

We stellen het zeer op prijs dat je de moeite neemt om deze review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de OM971ZT aan je wensen voldoet.

Wij wensen je veel bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Evert 23-11-2020

ETNA OM971RVS is een goede oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

De ovenwerking voldoet geheel aan mijn wensen. De instelling van de temperatuur is wat moeilijk omdat in de schaalverdeling de streepjes onvoldoende opvallen. Heb er een lampje bij nodig.
Voor oudere mensen die problemen zouden kunnen hebben met de tiptoetsbediening is manuele bediening goed mogelijk.

Pluspunten

• bijgeleverde oven instructie boekje is duidelijk
  • veel mogelijke oven instellingen
  • handmatige bediening mogelijk (goed voor ouderen)

Minpunten

• temperatuur kiezen is moeilijk
  • Ovenruit schoonmaken is lastig

Officiele reactie van Atag 24-11-2020

Beste Evert,

Bedankt voor het plaatsen van deze review.
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel bak en kookplezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Jan 28-09-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Wij moesten onze Pelgrim oven vervangen en deze heeft een soort gelijke bediening maar met veel meer mogelijkheden. We hebben tot nu toe vlees met oven/gril stand gegaard en cake gebakken, en dit gaat goed, de bediening vinden wij ook goed.
Het railsysteem is een uitkomst, daar gaan we er misschien nog een van bijbestellen, het rooster is goed maar ziet er wat goedkoop uit wat betreft afwerking.

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste Jan,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor.
Fijn om te lezen dat de oven zo goed bevalt. Heel veel bakplezier.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Marion 23-08-2020

Oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Deze over is wat minder diep dan de oven die ik eerst wilde kopen. Door een verborgen leiding achter tegen de muur was dit de enige keuze die ik had. Keurig omgeruild. Echte service. Met het boekje in de hand aan de slag gegaan. Een prima naslagwerk. Reuze makkelijk ook met informatie over de plek waar je product moet staan ( boven, onder of midden). Het is dan ook jammer om te zeggen dat het bedieningspanel niet of nauwelijks te lezen is. De temperatuurknop omdat tussen de knop en de cijfers op de oven, het bijna onmogelijk is de juiste temperatuur in te stellen en de bedieningsknop, je moet echt de informatie van het bedieningspanel uit je hoofd kennen.
Tip 1 : zorg voor duidelijke icoontjes op het bedieningspaneel. Tip 2 maak de temperatuur-streepjes groter en geef ze tenminste een kleur en trek een streep op de temeratuurknop zodat deze "verbinding" kan maken met de temperatuur-streepjes.

Pluspunten

• compleet met rooster en bakblik
  • goed naslagwerk, duidelijk leesbaar

Minpunten

• je kan moeilijk de juiste temperatuur instellen
  • het bedieningspanel is moeilijk leesbaar

Officiele reactie van Atag 24-08-2020

Beste Marion,
Bedankt voor je review. Vervelend dat je de bediening nauwelijks kunt aflezen. De icoontjes op het bedieningspaneel kunnen wij niet aanpassen, maar uw feedback waarderen wij zeer en nemen we mee. Wij wensen u veel kook en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Familie Cairo 19-11-2019

Grote oven

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

Prima oven met heel veel mogelijkheden.
Doet zijn werk prima en geeft ons heel veel mogelijkheden.
We zijn er super blij mee.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heel veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 21-11-2019

Beste familie Cairo, wat leuk dat jullie keuze op ETNA apparatuur is gevallen en dat jullie zo tevreden zijn over de gebruiksvriendelijkheid en de vele mogelijkheden van de oven. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel plezier met jullie nieuwe keuken! Groet, Femke Webcareteam ETNA.

Adrie Winkelaar 10-09-2019

Goede oven met een leukie uitstraling

Geschreven voor: ETNA OM971RVS

De oven hebben we in combinatie met een nieuwe keuken aangeschaft. De oven heeft dezelfde uitstraling als de combi magnetron. Hierdoor is een mooi strak uiterlijk ontstaan. De roosters en bakblikken zijn onderling uitwisselbaar.
De werking van de oven is goed, het bediengemak is snel aan te leren met de gebruiksaanwijzing als leidraad.
De eerste resultaten uit de oven waren zeer goed. Een gelijkmatig bruiningsgraad op de appeltaart gaf een mooi uiterlijk.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Strak uiterlijk
  • Bakblik en rooster uitwisselbaar met magnetron

Officiele reactie van Atag 11-09-2019

Beste Adrie,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Ik wens u veel bakplezier!

Groet Heidi van webcareteam ETNA