Neff C17MS22H0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Neff C17MS22H0 op Kieskeurig.nl.

magnetron met oven 26-04-2020

Zeer fijn om mee te werken

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

Duidelijk in gebruik en zeer veel mogelijkheden [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chris 19-04-2020

magnetron oven

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

het was weer een goede keus om Neff te kiezen. dit zijn perfecten apparaten en doen zijn werk waar ze voor gebouwd zijn. perfect. we hebben in ons nieuw huis 7 Neff apparaten waar we heel te vreden me zijn..perfect in onderhoud en in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicole 22-03-2020

Fijn oven magnetron

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

Naast de compacte oven met stoom ook de oven met magnetron functie. Soms toch handig om snel wat op te warmen. Al wordt ie sneller gebruikt als oven fijn als je 4 pizza's moet bakken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eric 05-07-2019

Van alle gemakken voorzien

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

Ziet er goed uit, werkt perfect, WIFI erop, Stoomt super, makkelijke bediening, veel accessoires, netjes samen met de combi magnetron verwerkt tot een geheel

Pluspunten

• Stoom
  • Bediening
  • WIFI

Petra 18-02-2019

Gebruiksvriendelijke combi magnetron/oven

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

Nog nooit een combi magnetron gebruikt, maar dit is een fijn apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk. In eerste instantie dacht ik dat de ruimte in de combi klein was, maar toch ruim genoeg voor allerlei schotels. Zeker voor een gezin van vier.

Visser 04-02-2019

Snel, zuinig, stil

Geschreven voor: Neff C17MS22H0

Wij zijn zeer te vreden over de magnetron icm N 90 C27CS22H0. Een prachtige kastenwand met NEFF apparatuur (koelkast, vaatwasse op hoogte!!, vriezer, oven en combi-magnetron