Neff C17FS42H0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff C17FS42H0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

advodak 23-02-2022

miskoop stoomoven

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Voor ons geen NEFF stoomoven meer. We hebben zo,n 4 jaar geleden voor de nieuwe keuken alles van NEFF gekocht ( 5 apparaten) waarvan de stoomoven echt een miskoop is . Er zit echt en ontwerpfout in dit type ( weet niet of dit bij alle NEFF stoomovens hetzelfde is)
De waterbak , die je telkens moet vullen als je de oven gebruikt en bij het einde van een stoomovengebruik moet spoelen is een horizontaal geplaatste bak die , naast een bijzonder vreemde vulopening bovenop met rubber afsluiting, enorm lekt als je de bak gevuld hebt en door de keuken naar de stoomoven moet lopen, daarnaast is het inschuiven boven de deur een zeer klungelige oplossing die er voortdurend voor zorgt dat er druppels omlaag vallen en die komen tussen de drie glasplaten (waar je echt niet meer bij kan) met als gevolg lelijke strepen op het glas van de deur. Kortom een knoeiboel.
Miele heeft een rechtopstaande waterbak met handgreep die je zonder knoeien prima kan vullen. Advies : geen Neff!!

Pluspunten

• stoomoven werkt prima

Minpunten

• klungelig ontwerp
  • waterbak

Maria 28-02-2021

Gemakkelijk digitaal te programmeren

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Mijn 1e oven met stoom functie. Het ovengedeelte is uitzonderlijk fijn in gebruik. Ben zelf niet ervaren en handig in nieuwe programma’s digitaal toepassen. Dit gaat eigenlijk als vanzelf. De stoomfunctie moet ik nog de tijd voor nemen en bestuderen.
Bakplaten en rooster zijn op een of andere manier erg gemakkelijk schoon te maken. Het is nu voor mij een hele leuke uitdaging om in de oven heerlijke recepten te gaan proberen.

Pluspunten

• Gemakkelijk digitaal te programmeren
  • Fijne bakplaten en rooster
  • Goede verlichting
  • Goede langzaam sluitende deur

Minpunten

• Stoom functie is meer ingewikkeld

B & K 15-03-2020

Goede combi stoom oven

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Het apparaat ziet er mooi uit een strak design. Tevens erg handig is gebruik en vooral goed schoon te houden. Een programma Easy Clean werkt erg goed en hierdoor blijft de oven netjes.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te houden
  • Strak design

Vissere 04-01-2020

Makkelijk te gebruiken met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Wij hebben voor de Neff stoomoven gekozen vanwege de vele mogelijkheden inclusief het bereiden met stoom. Ideaal is de deur van de oven die bij het openen naar binnen schuift. We hebben de stoomoven nu een aantal dagen en hebben er al veel mee gedaan. Hij werkt perfekt.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Inschuivende deur

Fabian 15-07-2019

Lekker eten, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Product werd ons aangeraden in de keukenzaak. Proeverij gehad van een kok met dit type oven. We zijn erg enthousiast over stoomovens geworden. Eten wordt echt lekkerder. Kwaliteit van het apparaat is zeer hoogwaardig, bediening is vanzelfsprekend, design is erg mooi, zeker bij meerdere apparaten op rij. Oven is niet goedkoop, maar dat zie je ook terug in de kwaliteit/afwerking en vooral in het geluidsniveau (oven is erg stil).

Pluspunten

• Erg stil
  • Bereiding van eten met stoom is top
  • Heel mooi design
  • Logische bediening

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Oven op wifi krijgen is nog wel even werk