Neff C17FS42H0 - Reviews

47 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Neff C17FS42H0 op Kieskeurig.nl.

Marieke 05-11-2019

Op dit moment niet zo tevreden

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Wat een gedoe om het rubber terug te plaatsen als dat los is gegaan. Niet normaal dat je er dan de glasplaat voor moet verwijderen. Dat gaat niet bepaald eenvoudig.
Daarnaast komt het ook nauw met het stomen. Dat gaat niet altijd goed. Nog te onduidelijk om over te bellen.
Heel jammer. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com

Fabian 15-07-2019

Lekker eten, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

Product werd ons aangeraden in de keukenzaak. Proeverij gehad van een kok met dit type oven. We zijn erg enthousiast over stoomovens geworden. Eten wordt echt lekkerder. Kwaliteit van het apparaat is zeer hoogwaardig, bediening is vanzelfsprekend, design is erg mooi, zeker bij meerdere apparaten op rij. Oven is niet goedkoop, maar dat zie je ook terug in de kwaliteit/afwerking en vooral in het geluidsniveau (oven is erg stil).

Pluspunten

• Erg stil
  • Bereiding van eten met stoom is top
  • Heel mooi design
  • Logische bediening

Minpunten

• Niet goedkoop
  • Oven op wifi krijgen is nog wel even werk

Wilma 02-11-2018

Super fijne combistoom oven

Geschreven voor: Neff C17FS42H0

In onze keuken allemaal neff apparatuur. De combi stoomoven is toch echt wel mijn favoriet! Na de kookworkshop net Andy Mcdonald gebruik ik hem echt heel erg veel. Van stomen van groente, stoven van vlees, toevoegen van stoom bij bakken en braden tot het steriliseren van de flesjes van mijn 2 weken oude zoontje! Ideaal!
Oorspronkelijk gepost op neff-home.com