Siemens iQ700 CB634GBS3 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 CB634GBS3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

oven 11-10-2021

prima oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB634GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] oven werkt prima, alleen de bediening is verwarrend. soms denk je dat hij aanstaat maar soms vergeet je dan een knop in te drukken.

Hansie 22-02-2021

Magnetronfunctie onvindbaar

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB634GBS3

Ik heb inmiddels 3 uur gezocht, maar kom tot de conclusie dat er GEEN magnetronfunctie op zit. Dat is erg jammer. De andere recensie lijkt dus over een ander product te gaan.

John 08-02-2021

Zeer precies in te stellen en toch gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB634GBS3

Gebruikersvriendelijke bediening. Over het keuzemenu is nagedacht. Goed te reinigen ook. Kwalitatief goed materiaal - goede keus!

Pluspunten

• Gebruikersvriendelijk
  • Makkelijk in gebruik

Arzu 19-11-2020

Mooie en functionele oven!

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB634GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik kan hier werkelijk alles in bereiden! Pizza tot zacht en mals vlees met groenten. Heel blij mee

Denish 06-07-2020

Ideale magnetron

Geschreven voor: Siemens iQ700 CB634GBS3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie inbouw magnetron voor een redelijke prijs. Zit zelfs een gril in, maar die gebruik ik nauwelijks want daar heb ik een oven voor.
Verwarmt goed en memory functie is ook handig. Tijd is eenvoud in te stellen met ėėn handbeweging. Super handig