Samsung NV75N5641RS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NV75N5641RS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Reza 24-10-2019

HIGH QUALITY

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Thank you! This is a Great Product which we will be using it every single day! Glad to find such a great product!

S.J. Haagsman 12-03-2019

Mooie praktische oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

We hebben de oven gekocht omdat deze in twee compartimenten verdeeld kan worden. Dit is praktisch en energiebewust als je meerder gerechten tegelijkertijd wil klaar maken. De oven heeft daarnaast een mooi design. Hoe duurzaam de oven is zal nog moeten blijken

Pluspunten

• Praktisch
  • Twee compartimenten

Minpunten

• robuurstheid deur

Ruud 01-03-2019

Een grote en 2 kleine ovens inéén

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Supermakkelijk in bediening. Automatisch wordt het overdeel wat ik wil gebruiken snel voorverwarmt. Goede oververlichting. Pyrolactische ovenreiniging heb ik nog niet gebruik (heb hem pas 3 dagen), maar deze functie verbrand de vetresten tot as, waarna deze eenvoudig te verwijderen zijn. Mijn vorige oven kreeg ik op een gegeven moment niet meer goed schoon. Er is slechts 1 minpuntje en dat had ik al gelezen voor de aankoop: De tip toetsen, die buiten het verlichte display zijn geplaatst, zijn in onze keuken niet goed zichtbaar. Er is ondertussen een verbeterd model, maar die paste niet in mijn budget.

Pluspunten

• Bediening
  • oververlichting
  • pyrolactische reiniging

Minpunten

• geen tip toetsen verlichting

monica 18-02-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Werkt perfect 2 verschillende ovens.
Super makkelijk. Verschillende functies,en gewoon 2 aparte gerechten bereiden.

Snees 02-02-2019

Zeer praktisch

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Wat een fantastische oven. Heeft alle verwachtingen overtroffen. Heel praktisch voor bv snel broodjes bakken of tegelijk 2 gerechten bakken. Veel beter dan een standaard hetelucht oven. Deur kan ook in delen open. Makkelijk om te installeren.

Pluspunten

• snel opwarmen
  • 2 gerechten tegelijk bakken

Minpunten

• nog niet gevonden

HH 30-01-2019

Handig: twee ovens in één

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Nog maar één keer gebruikt, maar de pizza's waren lekker. Gebakken in de onderste helft. Ik heb deze gekozen om meerder gerechten in één te maken. Dus als hij doet wat hij belooft...
Eén tekortkoming zijn inderdaad de niet verlichte tiptoetsen voor tijd temperatuur etc. Hier heb je als je geen daglicht hebt, echt een lichtje bij nodig. Onhandig.

Pluspunten

• Koken in twee ovens tegelijkertijd
  • Maar ook als één grote oven

Minpunten

• Onverlichte tiptoetsen

Anna 07-01-2019

Fantastisch, snel leerzaam, prima met verdeling in de helf

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Fantastisch, snel leerzaam, prima met verdeling in de helf.
Met extra korting op BCC is het product een toppertje in zijn klas!

Pluspunten

• makkelijk toegang
  • grootheid
  • kan bekend worden zonder instructie
  • met korting is het beste aankoop
  • duurzaam

Minpunten

• nog niet ondekt

Do 05-01-2019

Slime oven

Geschreven voor: Samsung NV75N5641RS

Oven net binnen en gemonteerd. Uiteraard even getest. Bediening is simpel en de dubbele deur is erg goed bedacht. Het gebeurt bij ons toch al eens dat de ene op een ander tijdstip eet dan de ander.
En dan is een halve oven opwarmen goed bedacht. Minder energie en hij is erg snel op temperatuur.
Voorverwarmen is supersnel. Het zelfreinigend heb ik nog niet uitgetest. Maar daar verwacht ik ook veel van. Dit is een stand die je kunt kiezen en dan doet de oven de rest.
De oven heet twee lampjes ingebouwd zodat deze in gedeelde versie in beide delen goed licht geeft.
Maak je er 1 oven van omdat je een kalkoen in de oven wilt doen dan is dat ook mogelijk.
Kortom ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Deelbaar
  • Goed verlicht
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in te stellen
  • Wamt erg snel op