AEG KMS565000M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS565000M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Febo Deurne 10-04-2023

teleurgesteld

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Ons aanbevolen door keukenboer, normaal gaan we niet over een nacht ijs, maar het vertrouwen was helaas onterecht. Het gebruik was voor ons onduidelijk en ingewikkeld en gelijkmatig verwarmen, daar was geen sprake van. We zijn meer dan 70 jaar op deze aardkloot en nog nooit zo ontevreden geweest op een keuken apparaat als van deze magnetron. We hebben dan ook rigoureuze maatregelen genomen en de magnetron voor een habbekrats op marktplaats verkocht aan een boer voor in de kantine. We bevelen deze magnetron niet aan dat is duidelijk toch !!!!

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • verlichting

Minpunten

• bediening
  • magnetronfunctie

a*************@z******* 18-02-2023

Slechte ervaring

Geschreven voor: AEG KMS565000M

We hebben deze oven / magnetron nu 4 jaar en is de slechtste die we ooit hebben gehad. Verwarmt slecht, spettert op extreem lage temperaturen de gehele oven er onder , heel slecht schoon te maken en geeft veel storingen.

Overwegen nu maar om een andere te kopen

Geen succes

Minpunten

• Verwarmt slecht
  • In het donker toetsknoppen niet verlicht
  • Slecht schoon te maken
  • Veel storingen

Lvhees85 18-05-2021

Mooie degelijke en ruime combi-oven.

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Ik vind de oven een lust voor het oog. Mooi strak design en oogt van goede kwaliteit. De knoppen zijn mooi weggewerkt en is hij goed schoon te houden. Ten opzichte van mijn oude oven, is hij veel breder qua inhoud en kunnen er grote braadbakken in voor mijn ovenschotels. Ook het bakken van appeltaart, pizza’s, croissantjes etc gaat redelijk goed. Ik moet nog even kijken hoe ik de onderkant gaarder krijg. Hij maakt weinig lawaai en warmt hij snel op. Qua bedienen met name bij de magnetron vind ik hem lastig in te stellen. Maar toen ik het eenmaal door had… Helaas kan je hierdoor niet snel iemand anders de oven/magnetron laten aanzetten.

Pluspunten

• Mooi strak design
  • in de breedte veel ruimte
  • stil
  • snel op temperatuur

Minpunten

• instellen tijd magnetron
  • Bediening in het algemeen
  • onderkant niet gaar genoeg

Matt240 14-05-2021

Luxe oven/magnetron

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Luxe combi-oven met een strak design. Je kan de knoppen wegwerken dat er niks uitsteekt en het nog beter in je keuken staat. Helaas is de combi-magnetron erg breed maar niet zo hoog, daarom kan je niet goed twee gerechten tegelijk in de oven/magnetron stoppen. Veel functionaliteiten en genoeg vermogen verder!

Pluspunten

• strak design
  • functionaliteiten
  • breeg
  • pizza stand

Minpunten

• niet zo hoog

Soudu 13-05-2021

Redelijk resultaat slecht te bedienen

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Het is een mooie combi magnetron met vele functies. De magnetron is erg geluidloos het is hier nog erg wennen zo weinig geluid dat ik soms twijfel of het apparaat wel echt voorverwarmt dat is heel wat anders dan mijn vorige. Er zit geen draaiplateau in zodat je er makkelijk een grote schaal in kunt zetten, dit heeft wel als nadeel dat het extra belangrijk is om het eten gedurende het opwarmen goed om te roeren zodat het overal even warm wordt. Een ander nadeel is dat de bedieningsknop zeer kleine symbolen heeft aan de zijkant om de standen aan te geven deze zijn lastig af te lezen deze symbolen zijn zo slecht leesbaar dat de bril er wel bij op mag. De standen zijn ook alleen zichtbaar op de draaiknop niet op het scherm. Als je de combimagnetron op hoogte plaatst kun je niet makkelijk de juiste stand goed aflezen. Verder doet hij zijn werk goed. Is snel op temperatuur en maakt cakes en taarten goed warm, de deur sluit goed en de oven ziet er strak uit.

• Reslutaat

Minpunten

• Bediening
  • Magnetron

JoBre 12-05-2021

Mooi strak apparaat, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Ik heb deze combi oven nu een aantal weken in huis en ben over het algemeen erg tevreden over wat de oven kan. Hij is snel op temperatuur, je kunt de baktijden op verpakkingen goed aanhouden, pizza's en frietjes komen er dan goed en knapperig uit. De bediening dmv draaiknoppen vind ik heel erg makkelijk, maar kan me voorstellen dat als je niet zo groot bent de knoppen wat moeilijk af te lezen zijn. De magnetron is erg makkelijk in gebruik, ik mis echter zelf wel iets van een draaischijf voor gelijkmatige verwarming, magnetronpopcorn is een uitdaging, mij nog niet gelukt helaas. Qua design is het een mooi apparaat, strak, makkelijk schoon te maken van binnen. Al met al een aanrader als je vooral vaak gebruik wilt maken van de oven en grill functie, als je veel een magnetronfunctie wilt gebruiken, dan zou ik een ander apparaat aanraden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Magnetronfunctie werkt niet optimaal

Suling 10-05-2021

Mooie oven moeilijk in bedienen

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Mooie design voor de moderne keuken. Mooi afgewerkt luxe uitstraling. Oven heeft veel verschillende menu keuze zelf 5 uitgeprobeerd de oven, (airfryer functie),ontdooifunctie, grill functie,heteluchtfunctie en grill. Tot nu is erg lastig juiste temperatuur of juiste stand te vinden voor gerechten. Het is met magnetron ook erg moeilijk om eten geleidelijk temperatuur op te warmen. We merken dat vaak een deel warmer is dan andere ondanks halverwege hebben omgeschept/omgeroerd waardoor je half lauw en hete gerecht uit magnetron haalt. Ook spetter snel we hebben nu deksel gehaald voor het verwarmen en spetteren (dit nog niet uitgeprobeerd dit volgt nog). Taarten/cupcakes bakken ging eerst niet zo best bij gebruiken van standen verpakking werden ze halfgaar maar bij gebruiken van de standen uit de handleiding gat dit steeds beter tot nu toe 2 taarten gelukt! Lasagne en ovenschotels erg handig als tip even te draaien halverwege programma gemerkt dan gerecht dan beide kanten goed gaat wordt. Als je kies voor deze super de luxe oven moet je wel handig zijn en even tijd nemen handleiding helemaal door te nemen en dat aan te houden voor je gerechten.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Groot inhoud

Minpunten

• Knopjes moeilijke te bedienen vanaf boven
  • Magnetron slecht te reguleren

sander94 08-05-2021

strakke oven maar prestaties zijn minder

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Het product heeft een mooi design, maar de prestaties vallen tegen.

De magnetron stand verwarm erg ongelijk. voornamelijk is ontdooien erg lastig.
Ook de grill stand is erg ongelijk verdeeld.

De oven is wel mooi breed maar heeft in de hoogte wel wat ingeleverd.

De handleiding en standen is erg ingewikkeld zeker in het begin.
Zo gaat als je de start knop indrukt meteen de magnetron aan in combinatie met de oven

Pluspunten

• mooi design
  • breede bakplaat
  • veel standen

Minpunten

• hoogte bakken
  • magnetron
  • gril

Henri 07-05-2021

Goed, maar wel wennen

Geschreven voor: AEG KMS565000M

Ovenkwaliteit is goed; prima warmteverdeling en vermogen voor zowel oven als magnetron. Mooi grote bakplaat. Binnenzijde is niet erg hoog. Baksels komen er erg goed uit! Oven is erg stil en warmt mooi snel op.
Het alarm houdt wel erg lang aan; voor iets wat rustig even in de oven kan wachten moet je echt wel even opstaan om het alarm uit te zetten, omdat die erg duidelijk is en lang doorgaat.
Ondanks deze erg goede resultaten laten de afwerking en het gebruiksgemak wel wat zaken te wensen over.
De knoppen zijn erg wennen. Oven hebben we vrij hoog; daarom is aflezen lastig. Ook het instellen met de knoppen is wat ingewikkeld voor het eerst. Na het aflopen van de tijd blijft de gekozen functie niet actief. Voor nog een paar extra seconden magnetron bijv. moet je eerst de knop terug draaien en opnieuw de functie kiezen.
Als de magnetronfunctie per ongeluk geactiveerd wordt tijdens het bakken, kan deze alleen maar uitgeschakeld worden door de oven uit te zetten. Dat is een beetje jammer, omdat je geneigd bent om op start te drukken, wat met deze oven niet hoeft, omdat deze automatisch aan gaat. Start is alleen voor magnetron.
De luchtuitlaat zit bovenaan. Als je er voor staat blaast dit recht in je gezicht wat erg hinderlijk kan zijn.
Zijkant is niet heel netjes afgewerkt. Een kleine strip zou het erg netjes maken, maar je kijkt zo tegen de constructie aan.
Knoppen zijn in te drukken, maar dat heeft geen toegevoegde waarde, aangezien het handvat nog langer is.

Pluspunten

• Goede bakkwaliteit
  • Stil
  • Snel opgewarmd
  • Grote bakplaat

Minpunten

• Knoppen erg wennen
  • Uitblaasopening recht in je gezicht
  • Afwerking kan beter