Siemens iQ500 VB578D0S0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 VB578D0S0 op Kieskeurig.nl.

Jeen 20-12-2020

Top oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede en gebruiksvriendelijke oven. Geeft uitstekende bakresultaten.

Ri65 08-10-2020

Super

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een makkelijk te bedien practische oven. Ik kan eindelijk alle ovenschalen hoor mijn (grote) gezin in 1x klaarmaken. Scheelt heel veel tijd in de keuken!

Ri65 08-10-2020

Super

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Superblij met deze oven. Ik kan eindelijk alle ovenschalen gelijk klaarmaken voor mijn (grote) gezin. Hoewel de prijs wel aan de hoge kant is, is deze het meer dan waard.

Cor Govers 26-05-2020

Prachtig

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven. Doet wat het moet doen. Schoonmaken erg lastig

Ramona 26-01-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte oven en lekker groot! Het is voor mij een uitkomst

Erik 03-07-2019

de perfecte oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 VB578D0S0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zo tevreden met deze grote en ruime oven. Op meerdere lagen bakken met de 3D hetelucht is een echte uitkomst voor ons.