De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBA534BS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sarah 08-07-2022

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven doet het prima , ik ben zeer tevreden ermee

Louis Sampon 23-06-2022

uitstekend

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Lekker eenvoudige bediening, is snel op temperatuur en makkelijk schoon te houden. Prima oven voor een prima prijs.

Super mooie oven 19-04-2022

Goede oven, mooi design

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede circulatie bij het bakken. Maar ook een goede afkoeling nadat je klaar bent met de oven.
Handig de zelfreinigende functie.

Maxwell 24-03-2022

Degelijk fornuis

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Positieve verrassing. Hebben diverse functies gebruikt en alles werkt naar volle tevredenheid.

Centje88 08-03-2022

Goede oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben m nu al een tijdje. Hele fijne oven en makkelijk te reinigen alleen als er etensresten op de elementen komen zijn deze lastig te verwijderen. De deur kan eruit gehaald worden en dat is super fijn zodat je alle ruimte heb om m goed te reinigen. Word snel warm. Bakt goed, ruikt niet na en word ook niet zo heel heet aan de buitenkant of er om heen. De warmte blijft goed aan de binnenkant vd oven. Ook de geuren blijven goed in de oven. Ik ben er heel blij mee!

Maud 01-11-2021

Snel voorverwarmd en lekkere pizza's

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg handig is de snel voorverwarmen stand, hij is dan ongeveer binnen 5 minuten op temperatuur en geeft een geluidssignaal als het zover is. Ook pizza's komen veel lekkerder uit deze oven, dan uit zijn voorganger, dankzij de speciale pizzastand.

Marion 30-10-2021

Prima oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne ruime oven. Doet wat hij moet doen. Warmt gelijkmatig en ik kan mijn brood er goed in bakken.
Enige minpunt is de thermostaatknop. Daar staan kleine streepjes bij voor de temperatuur en alleen 150 en 200 graden staan aangegeven. Het is dus lastig te zien hoe heet je de oven zet.

Peter 26-10-2021

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven werkt uitstekend verschillende gerechten bereid. Enigste nadeel is het afstellen van de bereidingstijden .Doordat de oven laag staat zijn de afstellingen moeilijk te zien

H.L. Drenth 16-09-2021

Prima oven, gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is gemakkelijk in gebruik, duidelijke gebruiksaanwijzing, hij warmt snel op en iedeaal dat het glas van de oven niet warm wordt en na het bakken automatisch afkoeld

RonS 21-06-2021

Complete oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven voor elke keukenklus te gebruiken. Fijne standen en ruimte genoeg. Geluidsniveau is goed, snel warm en duidelijke bediening.

Piet 20-05-2021

Zeer goede oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Complete goede oven, gemakkelijk in gebruik en een uitstekend resultaat.

Annet 20-03-2021

Bosch oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is gemakkelijk in gebruik hij doet het fantastisch . Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Jan v. H. 17-11-2020

Prima oven.

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima oven die makkelijk zelf in te bouwen is en voor ons alle functies heeft die we nodig hebben. Maar wat is het jammer dat de aanrakingsgevoelige toetsen in het schemer/donker niet zichtbaar zijn. Het zijn er maar 3 maar toch...

vdGeld88 08-11-2020

Prima oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik had m eerlijk gezegd wat kleiner verwacht maar hij is echt super ruim! werkt prima en is snel warm. ik heb m al 2 maanden en pas 2x gebruikt maar ik ben er dik tevreden mee.. genoeg opties om te bakken, braden en koken! zeker weten waar voor z'n geld!

DaniëlS 26-10-2020

top oven!

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] weinig poespas, eenvoudige bediening, doet gewoon wat je mag verwachten van een oven.

Erik 15-09-2020

Goed product

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven is simpel te bedienen.
Doet wat hij moet doen en niet te veel overbodige poes pas.

Marco 12-07-2020

Top oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Keus was snel gemaakt nadat de vorige oven kapot ging. Het moest en zou een Bosch worden. Simpele en duidelijke bediening wat wil je nog meer.

Esther 18-06-2020

Fijne ruime oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

Deze oven is erg ruim van binnen. We hebben de oven gelijk in gebruik genomen voor het bakken van pizza's en brood. We zijn erg blij met de bakresultaten!

gsmeppel 05-03-2020

Fijne degelijke eenvoudige oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

Deze oven bevalt mij erg goed. De oven voelt zeer degelijk aan. Bakt prima.
Deze oven via de outlet van Bosch besteld. Dit gaat prima.

Pluspunten

• Degelijk
  • Voldoende functies

Stanneke 30-10-2018

Fijne oven. Goede bak resultaten

Oven werkt prima.
Ik zag tegen die rails op om bakblik/rooster in te schuiven maar het werkt goed.
Ik vind de bediening wel bijna onzichtbaar als het wat donkerder is. Lampje nodig. Ziet er allemaal gelikt uit, maar handig vind ik het niet.
Snel opwarmen gaat goed, maar mijn vorige systeem vond ik handiger.
Tijd veranderen is bijzonder moeilijk. Nu weer naar wintertijd. vlgs gebruiksaanwijzing lukt het (nog) niet.
Maar al met al ben ik blij met deze oven, en ik hoop dat ik er nog lang plezier van heb. Vorige 21 jaar...