Bosch HBA534BS0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Rebellos 08-01-2018

Mooi design

We hebben de oven nu ongeveer twee weken in gebruik. Erg mooie uitstraling. Geweldig dat er verlichting in zit. Dat misten we in de vorige oven. Snelverwarmen is ook echt snel verwarmen, dat is ideaal. De knoppen zijn duidelijk. Minpunt is dat toets om tijd in te stellen (plus en min), digitaal is en omdat bij ons de oven in een wat minder verlichte hoek ingebouwd zit...ik niet kan zien waar die toets zit. Dat is lastig. Heb er een zaklampje bij moeten pakken. Het bakken gaat prima. Verschillende dingen gemaakt. Koekjes, pizza, frietjes, kip gegrilld en dat gaat heel goed en gemakkelijk. Nadeel dat de oven na het grillen gelijk onder de spetters zat. Maar goed, dat is kwestie van afdekken. Roosters aan de zijkant kunnen verwijderd worden om goed te reinigen. Al met al dik tevreden.

Pluspunten

• snel voor verwarmen
  • mooie uitstraling

Minpunten

• toetsen slecht zichtbaar

Verbeek 03-12-2017

Prima oven

Prima degelijke oven die goed werkt.
Voldoet aan de verwachting.
Alle functies werken zoals vooraf beschreven. Zit een duidelijk beschrijving bij met veel tips voor gebruik.

Pluspunten

• Korte voorverwarmen
  • Ruim