Bosch HBA534BS0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBA534BS0 op Kieskeurig.nl.

Piet 20-05-2021

Zeer goede oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Complete goede oven, gemakkelijk in gebruik en een uitstekend resultaat.

Annet 20-03-2021

Bosch oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De oven is gemakkelijk in gebruik hij doet het fantastisch . Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Jan v. H. 17-11-2020

Prima oven.

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima oven die makkelijk zelf in te bouwen is en voor ons alle functies heeft die we nodig hebben. Maar wat is het jammer dat de aanrakingsgevoelige toetsen in het schemer/donker niet zichtbaar zijn. Het zijn er maar 3 maar toch...

vdGeld88 08-11-2020

Prima oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik had m eerlijk gezegd wat kleiner verwacht maar hij is echt super ruim! werkt prima en is snel warm. ik heb m al 2 maanden en pas 2x gebruikt maar ik ben er dik tevreden mee.. genoeg opties om te bakken, braden en koken! zeker weten waar voor z'n geld!

DaniëlS 26-10-2020

top oven!

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] weinig poespas, eenvoudige bediening, doet gewoon wat je mag verwachten van een oven.

Erik 15-09-2020

Goed product

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven is simpel te bedienen.
Doet wat hij moet doen en niet te veel overbodige poes pas.

Marco 12-07-2020

Top oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Keus was snel gemaakt nadat de vorige oven kapot ging. Het moest en zou een Bosch worden. Simpele en duidelijke bediening wat wil je nog meer.

Esther 18-06-2020

Fijne ruime oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

Deze oven is erg ruim van binnen. We hebben de oven gelijk in gebruik genomen voor het bakken van pizza's en brood. We zijn erg blij met de bakresultaten!

gsmeppel 05-03-2020

Fijne degelijke eenvoudige oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

Deze oven bevalt mij erg goed. De oven voelt zeer degelijk aan. Bakt prima.
Deze oven via de outlet van Bosch besteld. Dit gaat prima.

Pluspunten

• Degelijk
  • Voldoende functies

Stanneke 30-10-2018

Fijne oven. Goede bak resultaten

Oven werkt prima.
Ik zag tegen die rails op om bakblik/rooster in te schuiven maar het werkt goed.
Ik vind de bediening wel bijna onzichtbaar als het wat donkerder is. Lampje nodig. Ziet er allemaal gelikt uit, maar handig vind ik het niet.
Snel opwarmen gaat goed, maar mijn vorige systeem vond ik handiger.
Tijd veranderen is bijzonder moeilijk. Nu weer naar wintertijd. vlgs gebruiksaanwijzing lukt het (nog) niet.
Maar al met al ben ik blij met deze oven, en ik hoop dat ik er nog lang plezier van heb. Vorige 21 jaar...

Rebellos 08-01-2018

Mooi design

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

We hebben de oven nu ongeveer twee weken in gebruik. Erg mooie uitstraling. Geweldig dat er verlichting in zit. Dat misten we in de vorige oven. Snelverwarmen is ook echt snel verwarmen, dat is ideaal. De knoppen zijn duidelijk. Minpunt is dat toets om tijd in te stellen (plus en min), digitaal is en omdat bij ons de oven in een wat minder verlichte hoek ingebouwd zit...ik niet kan zien waar die toets zit. Dat is lastig. Heb er een zaklampje bij moeten pakken. Het bakken gaat prima. Verschillende dingen gemaakt. Koekjes, pizza, frietjes, kip gegrilld en dat gaat heel goed en gemakkelijk. Nadeel dat de oven na het grillen gelijk onder de spetters zat. Maar goed, dat is kwestie van afdekken. Roosters aan de zijkant kunnen verwijderd worden om goed te reinigen. Al met al dik tevreden.

Pluspunten

• snel voor verwarmen
  • mooie uitstraling

Minpunten

• toetsen slecht zichtbaar

Verbeek 03-12-2017

Prima oven

Geschreven voor: Bosch HBA534BS0

Prima degelijke oven die goed werkt.
Voldoet aan de verwachting.
Alle functies werken zoals vooraf beschreven. Zit een duidelijk beschrijving bij met veel tips voor gebruik.

Pluspunten

• Korte voorverwarmen
  • Ruim