De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch HBA554BS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LyavB 13-09-2021

Makkelijk te bedienen, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Bosch HBA554BS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne oven, snel op themperatuur en super makkelijk te bedienen. De bedieningsknoppen kun je, na gebruik, indrukken zodat een egaal vlak ontstaat. Mooi en makkelijk schoonmaken!

Ontbreken van bakplaat 30-06-2021

Goede oven

Geschreven voor: Bosch HBA554BS0

Wat ik mis bij deze oven, dat er niet een bakplaat bij geleverd word.
Dat je deze er nog apart bij moet bestellen

Gerda 07-01-2018

Mooi vormgegeven en goed werkende oven

Geschreven voor: Bosch HBA554BS0

Mooie en uitstekende oven met verschillende mogelijkheden. Ik heb 'm nog maar enkele weken en nog niet gereinigd dus daar kan ik geen beoordeling op geven... Ik was overigens in de veronderstelling een combi gekocht te hebben dus ik was zeer verrast toen ik de magnetronfunctie zocht... Is even wennen en omschakelen. Maar de oven werkt prima! Opletten met de tijden en de graden, ik heb het idee dat het harder gaat dan in recepten aanbevolen wordt. De tijd kan korter of de temperatuur wat lager, dat moet ik nog uitproberen.