Siemens iQ500 HB537ABS0 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 HB537ABS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 07-07-2022

Uitstekende bakkwaliteit.

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven geeft een uitstekend bakresultaat en voldoet ruimschoots aan de hoge eisen die ik van Siemens verwacht.
Enig minpuntje was voor mij persoonlijk de draaiknop van het programma keuzemenu. 10 verschillende standen was voor mij als hobbykok toch wel wat veel en en in het begin ietwat verwarrend. Maar eenmaal bekend met de verschillende mogelijkheden van het apparaat ben ik 200% tevreden.

Rav12 28-06-2022

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel voorverwarmen, veel verschillende bakstanden, alleen geen digitale temperatuurmeter, was ik gewend van mijn vorige oven. Nu moet je de temperatuur instellen met een draaiknop en kun je er wat graden naast zitten. Geen ramp

Rianne 17-02-2022

Fijne basis oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze over is zeer prettig in gebruik en doet waar hij bedoeld voor is : verwarmen. Een pizza komt knapperig uit de oven en de ovenschotels komen heerlijk verwarmd op tafel.
Knoppen zijn duidelijk voor gebruik, verder geen hele speciale functies maar dat hoefde voor ons ook niet.

Anoniem 27-12-2021

Geweldige oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig apparaat, wat een mogelijkheden!

H J Prins 10-12-2021

Zeer prettige makkelijke oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven gekozen vanwege de makkelijke bediening. Komt voorledig uit.
Prima resultaten

Schroots 14-10-2021

Hele fijne oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele fijne oven, snel warm en makkelijk in gebruik!

j**r@o**k.com 10-10-2021

De oven heeft design, veel functies en het voelt aan als een degelijke oven als je hem in handen hebt.

Wauw 05-10-2021

Hot hot hot

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Staat mooi bij elkaar .
Simpel te bedienen

Nadine 10-04-2021

Perfecte opvolger van mijn gasoven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met de komst van onze nieuwe keuken kwam er ook een elektrische oven en ging de gasoven eruit. Ik ben er erg tevreden mee, heeft veel functies en een kinderslot. Ook makkelijk schoon te maken in vergelijking met mijn vorige exemplaar.

Sarkisian 01-04-2021

Groot, werkt prima,goede kwaliteit

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

Het is groot genoeg ,meer mogelijkheid om te gebruiken oven ,lucht oven en grill, makkelijk schoon te maken. min puntje dat he na klaar ben met gebruiken ,begint he overal water te druppelen.

Pluspunten

• groot genoeg

Minpunten

• water druppelt

Super 30-03-2021

Top

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben tevreden van mijn aankoop
Kan allen heel goed bakken

İk raad het iedereen aan

Anoniem 30-03-2021

Handige ruime oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een fijne ruime oven met een eenvoudige bediening. Makkelijk te reinigen fijn voor geprogrammeerde standen.

S en P 16-02-2021

Redelijk handig

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Oven is lastig overal goed schoon te maken, voorkant kan wel uit elkaar dus dat is top maar bovenkant en achterkant is lastig. Zelf met specifiek Siemens schoonmaak middelen. Oven is net een paar maanden oud en lijkt al jaren oud nu. Zonde

J visser le Comte 08-11-2020

Super

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriendelijk in gebruik ben er blij mee
Vooral al die verschillende standen.

Robin 18-07-2020

Ideaal, stil en ruim

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

Inbegrepen in een set Siemens apparaten en voldoet aan verwachtingen. Erg stil, eenvouding in gebruik en heerlijk ruim

P. Beukers 16-06-2020

Siemens IQ500 inbouw oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design inbouw oven met voldoende oven en grill functies. Makkelijk te bedienen. Compleet uitgevoerd met diverse roosters.

Richard 18-04-2020

Snelle, betrouwbare oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven in combinatie met een nieuwe keuken gekocht. Hij warmt snel op via de daarvoor bedoelde functie. Daarnaast verwarmt hij de gerechten uitstekend. Deze oven is vele malen beter dan die ik hiervoor had; een fornuis met oven combi, ook van Siemens.

Anoniem 06-02-2020

Mooie oven

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie oven. Mooi uiterlijk. Snel op temperatuur. Makkelijk in de bediening,

Ferry 02-02-2020

Goede prijs/prestatie verhouding

Geschreven voor: Siemens iQ500 HB537ABS0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel mogelijkheden en functies binnen een apparaat. Eenvoudige bediening.