Bosch Serie 4 HBA513BS0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 HBA513BS0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Judith 18-02-2018

Duidelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch Serie 4 HBA513BS0

Ik de onhandigheid zelve kwa keuken apparatuur,kan zeggen dat deze oven een fijne uitvinding is!alles wijst voor zich,geen ingewikkelde dingen dat je denkt uhm en mess maakt het mij wel een keukenprinses :))

Pluspunten

• Duidelijk
  • Doet wat het moet doen
  • Niks in gewikkelds

Minpunten

• Nog niet ondekt

Arja 27-12-2017

geweldige oven

Geschreven voor: Bosch Serie 4 HBA513BS0

Oorspronkelijk aan de hand van goede reviews een andere Bosch oven besteld maar omdat deze niet meer leverbaar was kreeg ik zonder bijbetalen dit nieuwere model.
Omdat dit een hete lucht oven was, en mijn vorige niet, paste hij helaas niet zomaar in mijn keukenkast omdat de gasleiding van mijn kookplaat achterin het kastje in de weg zat bij de hogere achterkant van deze oven. Dit moest worden aangepast.
Maar wat ben ik blij met deze oven. Ik ben totaal geen keukenprinses en liet de broodjes altijd te lang bakken omdat ik met gasten altijd teveel ben afgeleid. Met deze oven kun je heel eenvoudig vooraf de baktijd instellen. Ik ben meteen wat baksels gaan uitproberen met boven+ onderwarmte en hete lucht en broodjes en gebak, alles komt er gewoon geweldig uit. Het kan niet meer misgaan omdat je alles vooraf kunt instellen en zelf niet meer hoeft op te letten. De bediening is heel eenvoudig. Ook het voorverwarmen is handig want je stelt de temperatuur in en hij geeft een ping als de oven (heel snel) op temperatuur is.
Ik ben er echt heel erg blij mee en hoop nog heel lang van deze oven te genieten maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Pluspunten

• je kunt vooraf de baktijd instellen
  • eenvoudig in gebruik
  • ziet er mooi uit