Samsung NV66M3571BS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NV66M3571BS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Laila 04-01-2019
  • Product gekregen

Prima oven, super in gebruik en mooi design

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

Mijn vriend en ik hebben deze oven gekregen voor onze verjaardagen. De oven is super: de dual cook functie is enorm handig en zuinig en we gebruiken het erg vaak.
Misschien een gek iets om leuk te vinden, maar de geluidjes van de oven zijn erg leuk.

Tot nu toe is het nadeel is dat de ovenknopjes in het scherm niet oplichten, dus je moet wel even verlichting gebruiken.

Pluspunten

• Dual Cook
  • Zuinig

Minpunten

• Geen LED in touchknopjes

Cor 27-12-2018

prima afgewerkt en een mooie aanwinst verrijkt de keuken

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

Ik was toe aan een nieuwe oven. Kreeg prima uitleg over deze oven. Vooral de dual cook vond ik zeer interessant. Kan nu veel dingen tezamen bereiden.

Ron 26-12-2018

Inbouw oven

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

Wij hebben deze oven net gekocht en al in gebruik genomen werk perfeckt en zijn ontzettend blij met dit produckt

Winkelhorst 24-12-2018

mooi design

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

wij zijn erg tevreden, gebruiksvriendelijke bediening, handig dat oven gedeeld kan worden, zo kan je de maaltijd met verschillende gaar temperaturen gelijktijdig bereiden, waarmee de bereidingstijd wordt verkort, alleen jammer dat display niet verlicht is,

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • deelbaar

Minpunten

• geen verlicht display

Dave de la Chambre 12-12-2018

Samsung oven met tiptoetsen

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

Ik heb dit product gekocht omdat ik het mooi vindt en omdat mijn vorige oven ook een Samsung was en daar was ik ook tevreden mee ik kook en bak zeker 4 x per week met de oven(wel 8 jaar mee gegaan).
Het is een makkelijk en kindvriendelijk product die ook gemakkelijk te bedienen is.

Snel op temperatuur en bijna geluidloos.
Vriendelijk alarm.
Makkelijk schoon te maken.
Mooi display met tiptoetsen.
Mooie uitstraling.
Gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• Snel op tempratuur
  • alarm, vriendelijk geluid
  • Buitenkant word niet warm, goed voor inbouw.
  • mooie uitstraling
  • Twee niveau bakken met verschillende temperaturen

Minpunten

• Geen min punten

peter 23-11-2017

Mooie oven, geweldige functies

Geschreven voor: Samsung NV66M3571BS

Product is uitgekozen en gekocht vanwege de uitgebreide functies en omdat het er gewoon mooi uit ziet, bovendien was de prijs aantrekkelijk.
Helaas is de oven 2 dagen later al weer retour gegaan wegens onleesbaarheid van het NIET verlichte display, de karakters waren zonder zaklantaarn echt niet te onderscheiden, wat ons betreft NIET werkbaar. Uiteindelijk bleek het instructieboek voor de ovenbediening en gebruik nou ook niet bepaald eenvoudig te zijn. Oven geruild voor een Miele. Jammer want het product ziet er geweldig uit.

Pluspunten

• mooi design
  • uitgebreide mogelijkheden

Minpunten

• zeer slecht leesbaar display
  • instructie en handleiding niet eenvoudig