De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KME761000B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

h***@l****** 09-05-2023

Product valt tegen, Magnetronbuis 2 keer stuk in 3 jaar.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Het product gekocht bij Roescher keukens in Rijssen in 2019 er van uitgaande dat dit een goed product is.
Het is op 7 januari 2020 geplaatst in onze nieuwe woning en vanaf toen in gebruik genomen.
14 oktober 2021 ging de Magnetronbuis kapot. 22oktober 2021 is er een nieuwe ingezet, valt onder garantie dus niks aan de hand. 18 april 2023 al weer de Magnetronbuis kapot, 28 april 2023 weer een nieuwe buis geplaatst. Nu zijn de kosten echter 229 euro, en dat valt mij erg tegen van een product wat nog maar net drie jaar oud is. Stel dat deze Magnetronbuis met een goed jaar weer kapot gaat dan ben ik al bijna 500 euro kwijt aan een product wat nog geen 750 euro heeft gekost , ( Roescher keukens koopt groot in ) in ongeveer 4,5 jaar. Dat vindt ik dus bijzonder slecht voor zo’n product of slechte service van AEG.

Met vr.gr. Henk Veneman.
0615113253

Minpunten

• Magnetron

stijn 23-01-2023

Zeer slecht toestel.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Gekocht bij een nieuwe keuken.
Al 4 keer reparatie aan deur moeten late doen door vocht in de deur.
verdeler voor magnetron werkt ook niet zoals het moet, hierdoor warmt het eten niet gelijkmatig op.

Pluspunten

Minpunten

• Microgolf
  • Vocht tussen de deur

f**************@k********* 30-05-2022

Matige kwaliteit apparaat en service fabrikant.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Oven werkt prima, echter komt er vocht tussen het dubbele glas van de deur.
Dit trekt in het begin nog weg na gebruik, maar inmiddels niet meer en vocht lekt ook uit het deurtje.
Probleem is bekend bij AEG, maar er is geen monteur die hiervoor ingepland kan worden (wacht inmiddels al 3 maanden)
Slechte service van AEG, maar kom geen steek verder.

Pluspunten

• mooi design
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• vocht tussen glas deur

Arjan1 07-05-2022

Teleurstellend en gevaarlijk

Geschreven voor: AEG KME761000B

Na 3 jaar is spontaan de buitenste deur er af geklapt. Splinters door de hele keuken, vloer beschadigd. Dit gebeurde gelukkig terwijl de oven/magnetron niet in gebruik was en er niemand thuis was. We zijn vreselijk geschrokken, maar gelukkig is er niemand gewond geraakt. Als er iemand voor had gestaan had dit anders kunnen lopen. De reactie van AEG: "Dit valt niet onder garantie". Wettelijk gezien is er recht op gratis herstel/vervanging, maar ligt de bewijslast bij de consument dat het niet aan onzorgvuldig handelen ligt.... Ik zorg in ieder geval dat ik kort voor onze 2 AEG ovens sta. Mocht de andere oven ook besluiten om uit elkaar te spatten dan heb ik in ieder geval een kleinere kans om geraakt worden.
Zoals ook anderen aangeven, in donkere omstandigheden zijn de toetsen niet te zien en is de magnetron onhandig in gebruik.
We zijn erg teleurgesteld in de reactie ten aanzien van de garantie op zo'n onveilig product.
Momenteel hebben we tenminste 6 apparaten van AEG in gebruik, die ooit vervangen zullen moeten worden. Vrij duidelijk welk merk geen kans heeft...

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Gevaarlijk. Glas versplinterd
  • Slecht bedienbaar in schemer
  • Magnetron lastig in gebruik
  • Snel kapot

Kapot door slechte kwaliteit 18-01-2021

Fragiele plastic sluiting in ovendeur

Geschreven voor: AEG KME761000B

Na een week brak de plastic sluiting in de ovendeur bij een normaal dagelijkse handeling: het uithalen van de bakplaat. Daardoor werkt de magnetron niet meer, en ook de hetelucht niet. Enige optie volgens AEG is volledig vervangen van ovendeur a 200 euro op eigen kosten. Ik heb de oven een week. En vrees ervoor dat de vervangen deur ook snel zal sneuvelen, omdat de (plastic!) kwaliteit zeer onder de maat is.

Minpunten

• Plastic sluiting in ovendeur

Gezin met 3 Pizza-pubers 22-03-2020

AEG laat je niet in de steek?

Geschreven voor: AEG KME761000B

Wij hebben AEG apparatuur gekozen bij de aanschaf van onze keuken bij de Keukenloods. De AEG combimagnetron KME761000B bevalt prima alleen binnen de garantietermijn van 2 jaar bleef er condens op het venster achter en stopte even later de magnetron ermee. Na even googelen bleek dit een bekend probleem en kwam de monteur dit euvel snel kosteloos verhelpen. Verder staat mijn oven op ooghoogte achter mijn kookplaat. Sta ik te koken en is de oven aan dan sta ik echt behoorlijk op de tocht. Verder maakt de oven best wat lawaai.

Gerard 05-11-2019

Zo uitgebreid, dat hij onwerkbaar is.

Geschreven voor: AEG KME761000B

De oven heeft zoveel instellingen dat het niet meer in te stellen is. Wat te denken van konijn in mosterdsaus of een hele gans of Frankische noedelschaal.
Een gewone knop voor functie, temperatuur en tijd zit er niet op. De toetsen zijn grijs op zwart zodat je een zaklantaarn nodig heb om de juiste toets te vinden.
In een tl buizen showroom lijkt het wel wat en na enig zoeken krijg je ook je gerecht wel goed uit de oven. Maar geef mij maar gewoon drie draaiknoppen.

Pluspunten

• Na lang zoeken goed resultaat

Minpunten

• Veel te veel onnodige instellingen
  • Toetsen heel moeilijk leesbaar

Angela 01-07-2018

Mooi en ruim

Geschreven voor: AEG KME761000B

Wij waren direct weg van het mooie strakke design in zwart!. Daarnaast is hij voor een combi bijzonder ruim en makkelijk te bedienen. De mogelijkheden zijn enorm en het zal nog wel even duren voordat alles is uitgeprobeerd.
Mooi apparaat en een blikvanger in de keuken.

Pluspunten

• design
  • ruimte
  • veel mogelijkheden
  • eenvoudige bediening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• nog niets

Gea Baak 12-05-2018

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: AEG KME761000B

voldoet aan alle verwachtingen. zeer gebruiksvriendelijk en goede resultaten, zowel voor het ovengedeelte als de magnetron

Arnold 02-05-2018

Duitse degelijkheid

Geschreven voor: AEG KME761000B

Een uitermate fijne bediening gekoppeld aan een typische Duitse degelijkheid, dit is in het kort de beschrijving van het product. Een oven met een hoog rendement, fijne vormgeving en scherp geprijsd.
Het merk doet niet onder voor de betere A merken!

Pluspunten

• Overichtelijkheid
  • robuustheid

Guus 01-05-2018

Prima apparaat. Werkt zoals het hoort

Geschreven voor: AEG KME761000B

Goed apparaat ziet er mooi uit. Werkt zoals je van een combi mag verwachten. alleen tijdens het afkoelen maakt de ventilator redelijk veel lawaai

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Werkt zoals het hoort

Minpunten

• Ventilator is lawaaierig bij afkoelen

Mattie Janse 01-05-2018

Oven-magnetron, vaatwasser, afzuigkap, stoomoven,

Geschreven voor: AEG KME761000B

Ik heb alles nieuw gekocht van AEG. De produkten bevallen uitstekend. Goede beschrijvingen. Stoomoven nog niet veel gebruikt, eerst een workshop volgen bij AEG. Ik beveel AEG aan iedereen aan.

Nicole 01-05-2018

Fijne compacte oven.

Geschreven voor: AEG KME761000B

Gekozen voor deze compacte oven voor erbij. Mooi design. Genoeg mogelijkheden. Jammer dat voor deze maat geen pyrolysereiniging bestaat.

• Mogelijkheden
  • Als extra oven prima

Minpunten

• Geen pyrolysereiniging

Jan 01-05-2018

Gebruiksvriendelijke combi-magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000B

Bij inrichting nieuwe keuken gekozen voor AEG-apparatuur. Met als risico dat er altijd een van de apparaten is waar je wat minder tevreden over bent. Dat is bij ons niet het geval. Prima spul, mooi, degelijk en goed werken. En voor deze magnetron geldt: ook nog eens heel gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Mooi
  • Gebruiksvriendelijk
  • Doet wat 'ie moet doen

Minpunten

• luchtstroom voorkant