AEG KMS761000M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS761000M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

J.Fraats 24-12-2023

Met deze problemen geen aanrader

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Het Product in 2020 Online gekocht, in 2021 ontstaat er steeds vocht in het voorste glas, dit is intussen zo veel dat het water onder uit de Combioven loopt en geen zicht meer in de oven hebt.
Tevens is bij deze oven de deur niet zoals normaal bij de ovens met een klik te verwijderen om reparatie tuit te voeren.
Graag een antwoord in deze, een oplossing.
Groet

carlaspigt@gmail.com 02-07-2023

Miskoop

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Wij hebben in 2019 een aeg magnetron KMK761000M gekocht inderdaad voor de velen functie zoals gisten omdat we zelf brood bakken na 2 jaar begon er vocht tussen de ramen te komen dus gebeld kregen we vernieuwdwant er waren meer klachten oven nu een jaar later kom ik de keuken in is mijn voorkant van glas in duizend stukken terwijl we hem vanmorgen helemaal niet hebben gebruikt dus hier gaan we even een klacht indienen want zo goedkoop is hij ook weer niet we dachten wat goeds te hebben gekocht

Pluspunten

• Rijsprogramma
  • Bak prima

Minpunten

• Magnetron wordt aan 1 kant warm
  • Met de klep veel klachten

Sander Vink 01-03-2020

Wij zijn blij met deze combi oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Wij hebben deze oven sinds gisteren, we zijn tot nu toe zeer tevreden.
Direct al veel gebruikt, voor die tijd alle reviews gelezen, maar er zijn mensen die de gebruiksaanwijzing gewoon niet lezen.
Zoals, display is te donker? Of de irritante piep als de oven klaar is.
Er zit in het menu een instelling voor de helderheid van het display regelbaar van 1 t/m 10, dus geen probleem zou ik zeggen.
Net als het geluid, ook instelbaar, je kunt er zelfs voor kiezen om het uit te zetten.
Dus mensen lees gewoon de gebruiksaanwijzing!
Wat mij op valt dat hij lekker stil is, geen lawaai van de ventilator in hetelucht stand.
Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Perfect alles in te stellen
  • Maakt weinig geluid

Catharina 17-08-2019

Ovenglas beslaat

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Deze combimagnetron kochten wij bij onze nieuwe keuken in 2017. Het model AEG KMK 761000M type 72 E N C 05 AG was toen nét op de markt gekomen en de verkoper van de Keukenkampioen was heel lovend over dit apparaat. Wij waren helaas meteen ontevreden over de magnetronfunctie omdat de gerechten ongelijkmatig verwarmd worden. Tijdens het gebruik van de oven viel het ons op dat de ovendeur binnenin op een klein plekje besloeg. We zijn nu 2 jaar verder en sinds een week beslaat het hele glas! Bijvoorbeeld als je een pizza met verse ingrediënten in de oven bereidt. Of een lasagne. Wij hebben er foto’s van gemaakt al vanaf het eerste plekje en gaan nu reclameren bij AEG.

Pluspunten

• Keuzemenu ovengerechten
  • Bediening
  • Oven
  • Toebehoren

Minpunten

• Magnetron
  • Ovendeur beslaat
  • Schoonmaken gemorste druppels

Gerdaton 05-07-2019

Mooie oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Mooi om te zien, handleiding op internet. Handige bediening als je met menu’s weet te werken. Heb de oven nog niet gebruikt. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening
  • Mogelijkheden

Raaijmakers 22-12-2018

Fijn apparaat! Uitgebreide programma’s

Geschreven voor: AEG KMS761000M

AEG is een gerenomeerd merk. Ideale combimagnetron voor bakken van taarten en pizza’s.
Magnetron moeten we nog enigszins uit vinden. Heeft geen draaiplaat waardoor warmte minder egaal verspreid.

Fijn apparaat, uitgebreide bediening!

Pluspunten

• Overzichtelijke bedieningknoppen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heel veel voorgeprogrammeerde programma’s
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Geen draaiplaat
  • Prijs

Wout 18-11-2018

Slechte magnetron functie

Geschreven voor: AEG KMS761000M

De ovenfunctie voldoet naar verwachting, Echter de magnetron zeker niet!! als je bijvoorbeeld satésaus en/of bami in een bakje opwarmt komen er harde stukken voor in het opgewarmde product.
Wij roeren voortaan om de halve minuut het gerecht (bij de magnetron functie) zodat we die harde stukken voor blijven. Ik ga proberen bij AEG "schadevergoeding" te krijgen want wat betreft de magnetron functie zijn we absoluut niet tevreden.
Ook is er geen verlichting op het display wat vooral in de donkere maanden erg vervelend is. Je moet echt de keukenlamp aan doen om te zien wat je in gaat stellen.
Instellen van de "kooktijd" gaat moeizaam met de drukknop. Handiger zou een draaiknop geweest zijn.
Ik beveel dit product ABSOLUUT NIET aan. Ik ga een andere oven/magnetron kopen.

Pluspunten

• Oven functie

Minpunten

• Magnetron functie
  • verlichting display ontbreekt
  • Instellen kooktijd niet handig

Frans R. - Leidschendam 07-01-2018

AEG combi-oven met voorgeprogrammeerde instellingen.

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Het handmatig instellen voor de meest voorkomende toepassingen is door de voorgeprogrammeerde instellingen vrijwel overbodig geworden. De menu´s via het keuzedisplay zijn praktisch en duidelijk.
De functie voor versnelde opwarming van de oven verkleint de kooktijd aanmerkelijk en ook de restwarmtefunctie is zeer functioneel voor opeenvolgend gebruik.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • displaybediening
  • verkorte werktijd

Minpunten

• iets duurder dan gemiddeld