AEG KMS761000M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS761000M op Kieskeurig.nl.

7,3

Sander Vink 01-03-2020

Wij zijn blij met deze combi oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Wij hebben deze oven sinds gisteren, we zijn tot nu toe zeer tevreden.
Direct al veel gebruikt, voor die tijd alle reviews gelezen, maar er zijn mensen die de gebruiksaanwijzing gewoon niet lezen.
Zoals, display is te donker? Of de irritante piep als de oven klaar is.
Er zit in het menu een instelling voor de helderheid van het display regelbaar van 1 t/m 10, dus geen probleem zou ik zeggen.
Net als het geluid, ook instelbaar, je kunt er zelfs voor kiezen om het uit te zetten.
Dus mensen lees gewoon de gebruiksaanwijzing!
Wat mij op valt dat hij lekker stil is, geen lawaai van de ventilator in hetelucht stand.
Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Perfect alles in te stellen
  • Maakt weinig geluid

Frans R. - Leidschendam 07-01-2018

AEG combi-oven met voorgeprogrammeerde instellingen.

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Het handmatig instellen voor de meest voorkomende toepassingen is door de voorgeprogrammeerde instellingen vrijwel overbodig geworden. De menu´s via het keuzedisplay zijn praktisch en duidelijk.
De functie voor versnelde opwarming van de oven verkleint de kooktijd aanmerkelijk en ook de restwarmtefunctie is zeer functioneel voor opeenvolgend gebruik.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • displaybediening
  • verkorte werktijd

Minpunten

• iets duurder dan gemiddeld

Catharina 17-08-2019

Ovenglas beslaat

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Deze combimagnetron kochten wij bij onze nieuwe keuken in 2017. Het model AEG KMK 761000M type 72 E N C 05 AG was toen nét op de markt gekomen en de verkoper van de Keukenkampioen was heel lovend over dit apparaat. Wij waren helaas meteen ontevreden over de magnetronfunctie omdat de gerechten ongelijkmatig verwarmd worden. Tijdens het gebruik van de oven viel het ons op dat de ovendeur binnenin op een klein plekje besloeg. We zijn nu 2 jaar verder en sinds een week beslaat het hele glas! Bijvoorbeeld als je een pizza met verse ingrediënten in de oven bereidt. Of een lasagne. Wij hebben er foto’s van gemaakt al vanaf het eerste plekje en gaan nu reclameren bij AEG.

Pluspunten

• Keuzemenu ovengerechten
  • Bediening
  • Oven
  • Toebehoren

Minpunten

• Magnetron
  • Ovendeur beslaat
  • Schoonmaken gemorste druppels

Wout 18-11-2018

Slechte magnetron functie

Geschreven voor: AEG KMS761000M

De ovenfunctie voldoet naar verwachting, Echter de magnetron zeker niet!! als je bijvoorbeeld satésaus en/of bami in een bakje opwarmt komen er harde stukken voor in het opgewarmde product.
Wij roeren voortaan om de halve minuut het gerecht (bij de magnetron functie) zodat we die harde stukken voor blijven. Ik ga proberen bij AEG "schadevergoeding" te krijgen want wat betreft de magnetron functie zijn we absoluut niet tevreden.
Ook is er geen verlichting op het display wat vooral in de donkere maanden erg vervelend is. Je moet echt de keukenlamp aan doen om te zien wat je in gaat stellen.
Instellen van de "kooktijd" gaat moeizaam met de drukknop. Handiger zou een draaiknop geweest zijn.
Ik beveel dit product ABSOLUUT NIET aan. Ik ga een andere oven/magnetron kopen.

Pluspunten

• Oven functie

Minpunten

• Magnetron functie
  • verlichting display ontbreekt
  • Instellen kooktijd niet handig

Folks 26-10-2020

Tiptoetsen

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Apparaat voldoet prima, heeft zeer veel mogelijkheden. Jammer dat de tiptoetsen slecht zichtbaar zijn. Verlichting zoals bij het display zou dit oplossen.

BenR 24-10-2020

Pracht design

Geschreven voor: AEG KMS761000M

De CombiQuick Heteluchtoven met magnetron een paar dagen in ons bezit, bij de aankoop al erg gecharmeerd van de uitstraling en de mogelijkheden. Nu al een aantal keren gebruikt voor verschillende zaken als bakken en koken. Super gemakkelijk, voorgeprogrammeerde functies en eenvoudig om in te stellen. De handleiding alleen gebruikt ter verificatie of ik het goed heb gedaan. Echt een super aankoop.

lotharingen 18-10-2020

Top combi ( zij en ik )

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Een top combi zijn zij en ik, maar ook in combi met de stoomoven uit de zelfde serie hebben we genomen. Werkt snel, duidelijke menu’s en een prachtig design.

Zuid 13-10-2020

Stille mega snelle oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Een nieuwe oven gekocht ivm defect aan de oude. Na de installatie gelijk getest en de opwarm tijd is mega kort en hij is heerlijk warm. Daarnaast ook redelijk stil wat voor ons een dikke plus is.

Gerdaton 05-07-2019

Mooie oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Mooi om te zien, handleiding op internet. Handige bediening als je met menu’s weet te werken. Heb de oven nog niet gebruikt. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening
  • Mogelijkheden

Raaijmakers 22-12-2018

Fijn apparaat! Uitgebreide programma’s

Geschreven voor: AEG KMS761000M

AEG is een gerenomeerd merk. Ideale combimagnetron voor bakken van taarten en pizza’s.
Magnetron moeten we nog enigszins uit vinden. Heeft geen draaiplaat waardoor warmte minder egaal verspreid.

Fijn apparaat, uitgebreide bediening!

Pluspunten

• Overzichtelijke bedieningknoppen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heel veel voorgeprogrammeerde programma’s
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Geen draaiplaat

P van Ewijk 28-05-2018

Mooi maar niet gemakkelijk in gebruik.

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Oven werkt prima maar bij de magnetron krijg ik niet de goede stand te pakken. Of het is niet warm of gaar of het is aangebrand.