AEG KMS761000M - Reviews

43 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS761000M op Kieskeurig.nl.

5,5

Frans R. - Leidschendam 07-01-2018

AEG combi-oven met voorgeprogrammeerde instellingen.

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Het handmatig instellen voor de meest voorkomende toepassingen is door de voorgeprogrammeerde instellingen vrijwel overbodig geworden. De menu´s via het keuzedisplay zijn praktisch en duidelijk.
De functie voor versnelde opwarming van de oven verkleint de kooktijd aanmerkelijk en ook de restwarmtefunctie is zeer functioneel voor opeenvolgend gebruik.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • displaybediening
  • verkorte werktijd

Minpunten

• iets duurder dan gemiddeld

Wout 18-11-2018

Slechte magnetron functie

Geschreven voor: AEG KMS761000M

De ovenfunctie voldoet naar verwachting, Echter de magnetron zeker niet!! als je bijvoorbeeld satésaus en/of bami in een bakje opwarmt komen er harde stukken voor in het opgewarmde product.
Wij roeren voortaan om de halve minuut het gerecht (bij de magnetron functie) zodat we die harde stukken voor blijven. Ik ga proberen bij AEG "schadevergoeding" te krijgen want wat betreft de magnetron functie zijn we absoluut niet tevreden.
Ook is er geen verlichting op het display wat vooral in de donkere maanden erg vervelend is. Je moet echt de keukenlamp aan doen om te zien wat je in gaat stellen.
Instellen van de "kooktijd" gaat moeizaam met de drukknop. Handiger zou een draaiknop geweest zijn.
Ik beveel dit product ABSOLUUT NIET aan. Ik ga een andere oven/magnetron kopen.

Pluspunten

• Oven functie

Minpunten

• Magnetron functie
  • verlichting display ontbreekt
  • Instellen kooktijd niet handig