AEG KMS761000M - Reviews

43 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
45 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KMS761000M op Kieskeurig.nl.

Frans R. - Leidschendam 07-01-2018

AEG combi-oven met voorgeprogrammeerde instellingen.

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Het handmatig instellen voor de meest voorkomende toepassingen is door de voorgeprogrammeerde instellingen vrijwel overbodig geworden. De menu´s via het keuzedisplay zijn praktisch en duidelijk.
De functie voor versnelde opwarming van de oven verkleint de kooktijd aanmerkelijk en ook de restwarmtefunctie is zeer functioneel voor opeenvolgend gebruik.

Pluspunten

• modern uiterlijk
  • displaybediening
  • verkorte werktijd

Minpunten

• iets duurder dan gemiddeld

Catharina 17-08-2019

Ovenglas beslaat

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Deze combimagnetron kochten wij bij onze nieuwe keuken in 2017. Het model AEG KMK 761000M type 72 E N C 05 AG was toen nét op de markt gekomen en de verkoper van de Keukenkampioen was heel lovend over dit apparaat. Wij waren helaas meteen ontevreden over de magnetronfunctie omdat de gerechten ongelijkmatig verwarmd worden. Tijdens het gebruik van de oven viel het ons op dat de ovendeur binnenin op een klein plekje besloeg. We zijn nu 2 jaar verder en sinds een week beslaat het hele glas! Bijvoorbeeld als je een pizza met verse ingrediënten in de oven bereidt. Of een lasagne. Wij hebben er foto’s van gemaakt al vanaf het eerste plekje en gaan nu reclameren bij AEG.

Pluspunten

• Keuzemenu ovengerechten
  • Bediening
  • Oven
  • Toebehoren

Minpunten

• Magnetron
  • Ovendeur beslaat
  • Schoonmaken gemorste druppels

Wout 18-11-2018

Slechte magnetron functie

Geschreven voor: AEG KMS761000M

De ovenfunctie voldoet naar verwachting, Echter de magnetron zeker niet!! als je bijvoorbeeld satésaus en/of bami in een bakje opwarmt komen er harde stukken voor in het opgewarmde product.
Wij roeren voortaan om de halve minuut het gerecht (bij de magnetron functie) zodat we die harde stukken voor blijven. Ik ga proberen bij AEG "schadevergoeding" te krijgen want wat betreft de magnetron functie zijn we absoluut niet tevreden.
Ook is er geen verlichting op het display wat vooral in de donkere maanden erg vervelend is. Je moet echt de keukenlamp aan doen om te zien wat je in gaat stellen.
Instellen van de "kooktijd" gaat moeizaam met de drukknop. Handiger zou een draaiknop geweest zijn.
Ik beveel dit product ABSOLUUT NIET aan. Ik ga een andere oven/magnetron kopen.

Pluspunten

• Oven functie

Minpunten

• Magnetron functie
  • verlichting display ontbreekt
  • Instellen kooktijd niet handig

Gerdaton 05-07-2019

Mooie oven

Geschreven voor: AEG KMS761000M

Mooi om te zien, handleiding op internet. Handige bediening als je met menu’s weet te werken. Heb de oven nog niet gebruikt. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bediening
  • Mogelijkheden

Raaijmakers 22-12-2018

Fijn apparaat! Uitgebreide programma’s

Geschreven voor: AEG KMS761000M

AEG is een gerenomeerd merk. Ideale combimagnetron voor bakken van taarten en pizza’s.
Magnetron moeten we nog enigszins uit vinden. Heeft geen draaiplaat waardoor warmte minder egaal verspreid.

Fijn apparaat, uitgebreide bediening!

Pluspunten

• Overzichtelijke bedieningknoppen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Heel veel voorgeprogrammeerde programma’s
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Geen draaiplaat