AEG BPB351020M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG BPB351020M op Kieskeurig.nl.

marijke 20-12-2020

misinformatie

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Deze beoordeling hoeft niet gepubliceerd te worden,ik hoop alleen antwoord te krijgen. Daarna kan ik een betere review geven. Apparaat zal wel goed zijn, maar ik snap de werking niet. In boekje staat teveel info over soorten voedsel en temperaturen(dat vermeldt het recept toch al) en te weinig over het instellen van de oven. Wanneer kan stoomfunctie worden gebruikt? Ik heb de indruk dat de tijd aftelt, en weer optelt.... Heb een diepvriesstrudel geprobeerd en temperatuur van de verpakking aangehouden. Het duurde lang voor de oven op temperatuur was. Daarna was een kant bruin, de andere kant niet. Voorlopig zou ik dit product dus nog niet aanraden Hoop dat de gebruiksaanwijzing aangepast wordt. blz 20 t.m. blz. 32 lijken me overbodig, daar in recepturen de temp. en tijd altijd al vermeld worden. Wat wordt bedoeld met "voedselherstel"?

J.E. 14-12-2020

mooie functionele oven

Geschreven voor: AEG BPB351020M

een mooie functionele oven die snel opwarmt en heerlijk bakt, zonder dat ik het wist, had mijn schoondochter dezelfde oven gekocht een aantal jaren geleden en zij is er ook zeer tevreden over

AriekeS 06-12-2020

Top

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Voor het eerst gebruikt en nu al enthousiast. Plaatsing ging goed, was niet ingewikkeld. Oven werd in pizza stand in ong. 9 minuten 200 graden. Nog nooit zulke lekkere afbak pizza's op als uit deze oven. Ben erg benieuwd naar de andere functies.

annemiek01 21-01-2020

Fijne oven en zeer tevreden

Geschreven voor: AEG BPB351020M

Deze oven is snel warm en zeer rustig. Fijn om mee te werken. Zelfs de pizza stand is heel fijn. Samen met de stoomfunctie gebruikt, pizza droogt niet uit en blijft heerlijk knapperig. Kortom een heel fijn apparaat.

jean-marie 23-02-2018

BEDIENINGSKNOPPEN

Geschreven voor: AEG BPB351020M

IK STOND VERSTELD DAT IN 2018 NOG ALTIJD TOESTELLEN BESTAAN WAARVAN DE BEDIENINGSKNOP NIET VERLICHT IS. IK HAD GRAAG DE FUNCTIES OPGELICHT WILLEN ZIEN.