AEG KME761000M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KME761000M op Kieskeurig.nl.

5,4

Shynta 04-08-2020

Vreselijk ding

Geschreven voor: AEG KME761000M

Dit is een vreselijk apparaat.
De magnetron functie werkt niet naar behoren. Eten blijft lauw na de normale tijd verwarmen en als je het er dan langer in zet wordt bijvoorbeeld de pasta knetterhard. Ook is na het opwarmen de magnetron van binnen echt kleddernat. (Aeg hierover gemaild maar nooit een reactie gekregen)
Ook is het niet schoon te houden. Allerlei zwarte spikkels en vlekken die ik er met een doek of sopje niet af krijg. Uiteindelijk zelfs met een schuurspons gedaan want het ziet er niet uit.
Ovenfunctie doet wel wat het moet doen.
Ontdooien duurt ook vreselijk lang of het product is al gaar. Brood ontdooien gaat ook bijna niet. De ene kant van het sneetje brood is nog bevroren terwijl de andere kant al rookt.
We hebben dit product 3 jaar geleden gekocht als inbouw in onze nieuwe keuken maar heb in al die jaren nog nooit zo’n slechte combimagnetron gehad.

Pluspunten

• De ovenfunctie werkt naar behoren

Minpunten

• Magnetronfunctie waardeloos
  • Niet schoon te krijgen
  • Binnenkant na verwarmen kletsnat

M. vd Berg 29-09-2017

Handig keuze programma

Geschreven voor: AEG KME761000M

Heb de combi-oven al paar maanden en van alles in bereid alles naar tevredenheid. Makkelijk schoon te maken doordat de rekken uitneembaar zijn.

Pluspunten

• Krachtige magnetron,

Minpunten

• Dat keuze display niet verlicht is

marcospr 26-01-2021

Oven goed. Magnetron matig

Geschreven voor: AEG KME761000M

De Combi-Magnetron heeft een mooi ontwerp. Bediening met tiptoetsen werkt goed. Heel jammer dat de toetsen niet verlicht zijn, waardoor 's avonds de toetsen slecht te zien zijn, doordat je verblind wordt door het display. Magnetron werkt slecht. Soms is eten aan de ene kant heet en aan de andere kant koud. Mijn oude losse combi-magnetron met draaiplateau werkte stukken beter. Bij de verkoop zei men dat i.p.v. een draaiend plateau het straal element in deze oven draait maar dat betwijfel ik.

Cora 12-01-2021

Mooie combi magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000M

Fijne combi maar zeer slecht te gebruiken als het donkerder wordt. De toetsen zijn niet te zien. Jammer jammer.

Remco 09-08-2020

Veelzijdig

Geschreven voor: AEG KME761000M

In 1 woord; geweldig! Het apparaat is veelzijdig en zo enorm makkelijk te bedienen. Je moet wel een aantal stappen doen, maar daarna heb je ook een geweldig resultaat. Nog niet teleurgesteld

Piet 20-02-2020

Snelle microgolf, uitstekende oven + grill

Geschreven voor: AEG KME761000M

Deze combi-microgolf gekocht ter vervanging van een AEG microgolfoven die na 18 jaar de geest had gegeven. Bediening is zeer intuïtief en eenvoudig via het grote LCD scherm. Minpunt is dat het de touch-bediening niet verlicht is, dit had toch echt wel gemoeten. Microgolf-functie werkt snel en naar behoren, je moet wel eens omroeren omdat er geen draaiplateau is. Pizzafunctie werkt heel goed, ook vlees laten garen werkt uitstekend. Ontdooifunctie is niet zo denderend. Cake bakken in de oven gaat goed. Snelle opwarming, LCD display toont restwarmte. Voldoende groot en breed, 3 pizza's tegelijk is mogelijk via de 3 lades.

Pluspunten

• goede oven, snelle opwarming
  • intuïtieve bediening, groot verlicht display
  • snelle microgolffunctie
  • goede grill
  • hete lucht

Minpunten

• touch-bediening niet verlicht
  • ontdooifunctie werkt traag

racehof 20-12-2019

gemakkelijk

Geschreven voor: AEG KME761000M

Het is dat de oven mijn eten niet op mijn bord doet, maar verder kan hij bijna alles.
De oven is gemakkelijk in gebruik, strak uiterlijk door de tiptoetsen.
En hoe langer ik hem heb en hoe vaker ik hem gebruik, des te meer handige functies kom ik tegen.

thodaaze 19-12-2019

Super stoomoven en super magnetron

Geschreven voor: AEG KME761000M

Ik ben super blij met mijn ovens.
Ik stoom elke dag het avond eten .
En het is heerlijk en gezond.
En nog makkelijk ook.

C. Dorsman 25-03-2019

Magnetron functie zwaar onder de maat.

Geschreven voor: AEG KME761000M

De combi-oven is een prachtig ontwerp met mooie menustructuur. Mooie ruime binnenafmeting, dit apparaat vinden we echter toch een miskoop. We hebben hem inmiddels bijna een jaar en vroegen ons af of wij een defecte magnetronfunctie hadden. Vloeistoffen opwarmen met de magnetron functie gaat perfect. Zodra je bijvoorbeeld babyvoeding, lasagna of ander smeuig voedsel wilt opwarmen met de magnetron, dan blijkt dat de magnetron niet gelijkmatig deze massa verwarmd, maar alleen maar op en betrekkelijk klein stukje van het geheel. Resultaat is dat je bijvoorbeeld bij het opwarmen van een maaltijd aan de ene kant alles koud blijft en aan de andere kant van je bord staat de boel te koken en spettert het door de binnenruimte. Een roterende magnetron antenne zou dit probleem kunnen verhelpen, maar nu moet je handmatig telkens je bord verdraaien en weer 30 seconden o.i.d. de magnetron aan zetten. Mijns inziens een ontwerpfout. Wij hebben in ieder geval spijt van onze aankoop. Op deze pagina lees ik echter dat het product door AEG goed bevonden wordt, maar in de praktijk is dit een flinke tegenvaller. Alles functioneert, maar niet naar tevredenheid.

Frannie 16-01-2019

Slecht magnetron functie

Geschreven voor: AEG KME761000M

Ik heb een goede magnetronfunctie verwacht maar hij valt tegen.
Mijn eten is nog lauw maar klontert aan elkaar. Ik ga naar de winkel terug.

MariaL 04-01-2019

Ventilator+Magnetronfunctie

Geschreven voor: AEG KME761000M

Ventilator verspreid een verschrikkelijke koudegolf wat niet fijn is als je ook staat te koken = geen optie voor personen die bevattelijk zijn met/voor een blaasontsteking.
Magnetron voedsel bereiden volgens het etiket van de fabrikant moet je proberen zelf aan te passen, want het is of nog niet gaar of gedeeltes zijn verbrand.
Al met al heel veel spijt van deze aanschaf in mijn nieuwe keuken ( 1 maand in gebruik).
Als ik dit had geweten had ik deze keuze niet gemaakt maar weer voor de Samsung NQ50J3530BS gegaan die niet zoveel koude lucht verspreide.

jh-roelofs 03-01-2019

magnetron werkt prima

Geschreven voor: AEG KME761000M

Mooie compacte magnetron met diverse functies en eenvoudig in bediening.
Met de speciale schoonmaak set van AEG is schoonmaken een fluitje van een cent.

Ankie 02-05-2018

Mooi apparaat, slechte gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: AEG KME761000M

Het is een mooi apparaat en als oven werkt hij prima maar om hem als stoomoven te gebruiken zit er te weinig goede gebruiksaanwijzing bij. We hebben daarom een kookworkshop gevolgd bij AEG maar dat was niet wat we ervan hadden verwacht. We gingen echt koken (leuk en gezellig) maar zonder de nodige uitleg. Er werd gezegd gewoon proberen en het zal zeker een aantal keren fout gaan maar dat vind ik dus niet goed. Dat houdt in dat ik goed eten kan gaan weggooien. Dus ik heb na ongeveer 5 maanden nog maar een enkele keer gebruik gemaakt van de stoomoven en dat was niet wat ik ervan had verwacht. Dus een duidelijke uitleg zou heel fijn zijn.

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• slechte gebruiksaanwijzing

marcospr 15-06-2019

Misschien heb je de verkeerde gebruiksaanwijzing gebruikt? Ik zou het namelijk heel knap vinden om dit apparaat als stoomoven te gebruiken. Het is namelijk geen stoomoven :-)