Miele Drukstoomoven DGD 4635 cs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Drukstoomoven DGD 4635 cs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Mw. A. Braggaar 15-11-2017

Geweldige Stoomoven

Ik heb deze drukstoomoven aangeschaft bij inrichting van mijn keuken. Gekozen voor deze stoomoven omdat je hem zowel op 120 graden (hoge druk) als op 100 graden kunt gebruiken.
In gebruik sinds 2007 dus nu al ruim 10 jaar! Een echte aanrader!! Alles wat je kookt komt er perfect uit. Ook de bijgeleverde gebruiksaanwijzing en schalen zijn prima. Volgens mij is Miele de enige leverancier van een drukstoomoven. Eén van mijn beste inbouwapparaten! (Al mijn inbouw apparaten zijn Miele apparaten ik ben super tevreden ook over de Miele service)

Emmy 11-10-2017

het nieuwe koken!

Ideale stoomoven. Omdat je met hoge druk kunt koken, is je eten veel sneller klaar. Bijv aardappels in 8 min, eitjes stop je er in en na 5 minuten heb je perfect gekookte eieren. Maar naast hoge drukstomen kun je er ook 'normaal' in stomen (100 graden) en zo maak je soepen, wat zachtere groentes zoals bloemkool, broccoli... ideaal apparaat. Niet alleen het eten bereiden is een gemak; ook smaakt het eten lekkerder. Zout toevoegen is niet meer nodig, smaken blijven behouden. Het is niet de goedkoopste oven, maar erg praktisch. Wij hebben naast deze oven nog een Miele combi oven (stoom/bakoven) in onze keuken; zo kunnen we groentes, aardappels en vis tegelijk stomen. Maar het is ook mogelijk om dit in 1 oven te doen (staat in het boekje hoe dit moet). Het apparaat is door Miele in de jaren 70 ontwikkeld en aan de buitenkant is sindsdien volgens mij weinig meer veranderd; die zou wellicht nog wat 'sexyer' kunnen maar verder ontzettend tevreden over dit apparaat.

Pluspunten

• eten snel klaar
  • eten smaakt lekkerder
  • praktisch koken

Minpunten

• uiterlijk; geen hip schermpje
  • aansluiting op aan/afvoer van water