Siemens HS858GXS1

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Anne 10-06-2016
  • Product maand in bezit

zeer tevreden

Door de geleiders waar de bakplaten, roosters en stoombakken op liggen, kan je makkelijk producten in de oven leggen. Ik mis echter een functie om een menu samen te stellen. Zodat de oven een signaal geeft indien het volgende product toegevoegd kan worden. De oven is makkelijk schoon te houden, door de gebruikte materialen en het ingebouwde schoonmaak systeem.

Margreet 13-11-2017

Siemens Stoomoven

Ik heb veel reviews gelezen over dit product en ben zeker niet over 1 nacht ijs gegaan. Ik heb hem nu enkele dagen en ben natuurlijk nog van alles aan het ontdekken maar ik vind hem tnt super. Makkelijk in gebruik, warmt zeer snel op en de gerechten kwamen er goed uit. Ik ben zeer te vreden.

Maris 21-09-2016

Combi stoomoven Siemens

Een hele fijne oven. Bakt goed en de bediening spreekt voor zich. ook erg fijn zijn de verschillende menu-opties waar je uit kunt kiezen

Michel 13-08-2016

Super Stoomoven!

Zeer eenvoudig in gebruik en heerlijke gerechten! Staat tevens zeer stijlvol. Wil nooit meer anders!

Onno 03-07-2016

Prachtige oven!

Een mooie oven met erg veel functies. Door de goede vormgeving is het makkelijk om de juiste functie te krijgen. Een top oven!

Emmy 21-06-2016

Geweldige oven

Met een keuken vol nieuwe apparatuur was het eerste wat gebruikt werd de combi stoomoven. We zijn er super tevreden over. inmiddels hebben we al ontdooid, gebakken, gestoomd en opgewarmd, het gaat allemaal even gemakkelijk en snel. Een aanbeveling waard!