De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HNG6764B6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jansen 25-06-2018

Veel mogelijkheden, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch HNG6764B6

Wat een mooi en gebruiksvriendelijk apparaat. Blij met mijn uiteindelijke keuze. Vormgeving is prachtig, afwerking zeer mooi en het apparaat geeft tips voor het beste bakresultaat. Ook de stoomfunctie was ideaal.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Prachtige uitstraling

Ramona 08-05-2018

grote oven

Geschreven voor: Bosch HNG6764B6

We wouden een grote oven, en dat is deze ook. Hij heeft vele mogelijkheden ,waaronder stoom functie ,om de gerechten van een knapperig korstje te voorzien. heeft een duidelijk display ,je scrolt eenvoudig door het menu. En mocht je het niet zelf weten ,dan kan je de assistent knop ook gebruiken dan gaat het automatisch ( je moet wel zelf het gerecht in de oven plaatsen ) . En ook een handigheid is de wifi die de oven heeft , je kan dus via de app de oven bedienen , dus voordat je thuis kom de oven al aan zetten. En je heb voor redelijke prijs een hele mooie oven die in elke keuken niet zou mis staan .