Pelgrim OVS626MAT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim OVS626MAT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Evelyn 10-01-2018

Prima combi-oven

Geschreven voor: Pelgrim OVS626MAT

De combi-oven bevalt goed. Het enige nadeel is dat het stoomreinigen van de oven erg tegenvalt. Dus toch maar na elke keer zelf schoonmaken. De handleiding is vrij compleet, maar niet alles is even duidelijk. Ik zou graag een cursus volgen, maar die zijn er naar mijn weten alleen van AEG.

Pluspunten

• Mogelijkheden combineren van hetelucht en stoom

Minpunten

• Stoomreinigen (via menu Extra)

Officiele reactie van Atag 11-01-2018

Beste Evelyn,

Bedankt voor uw review. De stoomreiniging is een soort inweekprogramma, waardoor het schoonmaken makkelijker wordt, u zult inderdaad wel met een doek na moeten poetsen.
In onze showroom geven ze ook demo's met de stoomovens. Mocht u specifieke vragen hebben over uw toestel staan onze medewerkers van de afdeling Experience Center u graag te woord.

Voor meer informatie hierover verwijs ik u graag door naar onze website: https://www.atag.nl/experience-center, voor overige vragen kunt u terecht bij www.pelgrimservice.nl

Veel kookplezier nog met uw stoomoven.

Groet Heidi
Webcare team Pelgrim

ANNEKE 29-10-2017

Mooi ontwerp, handig in gebruik

Geschreven voor: Pelgrim OVS626MAT

Mooie grote oven , met duidelijke bediening .
Past in een strakke keuken en heeft een groot gebruiksgemak

Minpunten

• geen kookcursus beschikbaar voor gebruik stoomoven

Gerard Smelt 20-02-2017

Groot model oven met prima stoom functie

Geschreven voor: Pelgrim OVS626MAT

Groot model oven met meerdere lagen waardoor je meedere producten tegelijk kunt bereiden. Lekker breed door goede plaatsing van het water reservoir. DE goede intuitieve bediening was een zeer positieve ervaring.

Pluspunten

• groot formaat
  • goede bediening.

Minpunten

• voorverwarmen duurt vrij lang

Sjors 17-02-2017

Makkelijk in te stellen Combi stoomoven

Geschreven voor: Pelgrim OVS626MAT

Deze combi stoomoven is gebruiksvriendelijk. Hij is als oven erg fijn in het gebruik voorzien van een telescoop geleidingssysteem wat zeer praktisch is. Mooie uitstraling in de keuken en bied een makkelijk te bedienen keuze menu aan. Ook de voorgeprogrammeerde recepten zijn zeer praktisch. De kernthemperatuurfunctie is er 1 die ik de eerste 6 maanden nog niet gebruikt heb. De overige functies heb ik reeds toegepast. Zelfs een stoom kookboek aangeschaft wat icm dit apparaat zeer praktisch is!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Makkelijk in gebruik
  • Telescopisch geleidingssysteem

Minpunten

• tussentijds wijzigen van programma is lastig