Pelgrim OVS624RVS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pelgrim OVS624RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Ingrid 07-01-2018

heel goede stoomoven

Geschreven voor: Pelgrim OVS624RVS

Het is natuurlijk even wenen als je overstapt naar een stoomoven, hebben deze nu enkele weken in gebruik en zijn tot nu heel tevreden.
Echter de voorgeprogrammeerde programas vragen wel je aandacht, en zijn niet altijd heel precies, soms is het gewicht naar beneden niet instelbaar.
Maar we hebben ons de overstap nog niet beklaagd.
We gaan nu wel een demonstratie bijwonen om de kennis wat aan te scherpen.

Een tevreden Klant

Officiele reactie van Atag 08-01-2018

Fijn om te horen, dat u zo'n plezier heeft met uw stoomoven. Mochten er nog vragen zijn, dan kunt u deze ook stellen via www.pelgrimservice.nl

Met vriendelijke groet Kristi,
Webcareteam Pelgrim

D. Groot 17-12-2017

Prima stoomoven

Geschreven voor: Pelgrim OVS624RVS

De oven voldoet aan onze verwachtingen, alle vitaminen blijven in het product aanwezig, dus je spoelt ze niet weg bij het afgieten ( stomen ). Verder gaat het braden en opwarmen met de heteluchtfunctie ook prima.

Pluspunten

• Goede vormgeving
  • voldoet aan de verwachting

Officiele reactie van Atag 03-01-2018

Beste heer/mevrouw Groot,

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de stoomoven.
Als er nog vragen zijn, kunt u terecht op onze website www.pelgrimservice.nl

Groet Heidi,
Webcare team Pelgrim

Willemina 21-04-2017

Moeilijk om mee om te leren gaan.

Geschreven voor: Pelgrim OVS624RVS

Ik heb het product nog niet goed kunnen testen omdat ik de gebruiksaanwijzing veel te summier vind. Er staat bv geen lijst in van alle groente-, vis- en vleessoorten. Ik vind het apparaat ingewikkeld. A.S vrijdag heb ik een kookworkshop met stoomovens bij een keukenzaak en ik hoop hier wat meet te leren.
Ik heb het boek 'Bakze' wel besteld maar nog steeds niet ontvangen.

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing