Siemens iQ700 HB676G5S6 - Reviews

71 liter
Boven -en onderwarmte
Inbouwhoogte
58,5 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ700 HB676G5S6 op Kieskeurig.nl.

Familie Schilder 24-02-2019

Een oven met heel veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ700 HB676G5S6

Wat een superoven! Snel voorverwarmen, de plaat of het rooster helemaal kunnen uitschuiven, een kookwekker die erin zit, helemaal top! En de oven heeft nog veel meer functies! We gebruiken de oven meerdere keren per week en we hebben er nog geen moment spijt van gehad, we zijn er superblij mee en we zullen er nog heel lang plezier van hebben!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Michael2019 12-02-2019

Geweldig simpele oven

Geschreven voor: Siemens iQ700 HB676G5S6

Dit jaar deze nieuwe oven aangeschaft en zeer verbaast over de mogelijkheden.
Zo is deze op afstand via een app op de telefoon te bedienen. Dus je staat in de supermarkt bij de oven maaltijden en je verwarmt al vast even de oven voor, zodat als je thuis komt deze al op temperatuur is. Ook heeft de oven vast ingestelde programa's zo hoef je voor pizza of gebak niet op de verpakking te kijken hoe warm / hoe lang! De Home Connect app verdiend nog wel wat verbetering! Zo ondersteund deze nog niet spraak aansturing via amazon Alexa (wat overigens wel op de siemens website wordt beweerd) de skills app is hier voor Nederland nog niet beschikbaar!
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Sander 14-02-2017

Snel, eenvoudige en goed

Geschreven voor: Siemens iQ700 HB676G5S6

Deze Siemens oven met Home Connect maakt het mogelijk om van een simpele man als ik, een soort van keukenprins te maken.

Ik heb niet veel ervaring of inspiratie om oven gerechten te maken. Deze oven met HomeConnect heeft mij al heel veel lekkere ovengerechten laten maken.

Via de app op smartphone of tablet is namelijk een enorm kookboek te vinden. Als je een gerecht hebt gekozen ga je boodschappen doen, thuis de voorbereidingen doen en als je klaar bent stuurt de app de juiste instellingen naar de oven toe. Hoe makkelijk wil je het hebben?

Uiteraard kan je ook de oven volledig met de hand bedienen, en staan er een groot aantal automatische programma's in het apparaat. Via het grote, duidelijke touchscreen is dit ook heel makkelijk in gebruik.

Onderin de oven, liggen op insteekniveau 1, 2 en 3 een aantal geleiderails. Hierdoor wordt het erg eenvoudig om de bakplaten en roosters naar voren te halen en je product uit te nemen.

De pyrolyse funcite heb ik even geprobeerd terwijl ik thuis was, maar het maakt te veel lawaai. Dit kun je beter gebruiken als je niet in de keuken/woonkamer aanwezig bent. De resultaten zijn er wel naar, erg makkelijk.

Pluspunten

• Grote binnenruimte
  • Makkelijk in gebruik
  • HomeConnect
  • Snel voorverwarmen

Minpunten

• Pyrolyse functie maakt lawaai