ATAG CX4592C - Reviews

3,5

• Slecht

Koen 21-01-2018

Matig

Apparaat gekocht en kortsluiting op de ventilator van de oven voor dit gevonden was het even verder. Kijken if stoppen kast met nieuwe groepen ok is enz. Monteur laten komen die het gevonden heeft en dit weer moest bestellen dus weer een week verder. Als je in dagdienst werk kost dit wel wat snipperdagen :(. Tevens blijft er veel vocht achter als ik met de magnetron kook. Hier kunnen we niks aan doen dat is zo. In mijn vorig goed kook losse magnetron nooit last van gehad. Daar moet je dan een dure voor aanschaffen.

Officiele reactie van Atag 22-01-2018

Vervelend om te horen, dat het niet met 1 monteursbezoek verholpen kon worden. We proberen ook altijd de klacht zo goed mogelijk met de klant te bespreken, om dit soort 'herhaal'bezoeken te voorkomen. Bij koken komt er altijd vocht vrij. Afhankelijk van het gerecht. Mochten er nog vragen/klachten zijn dan kunt u ons altijd bereiken via service@atagbenelux.com

Dirk 27-09-2017

Ben er niet wiild van en nog minder van de ATAG service

Deze combi nu 3 maanden in bezit en vandaag al voor de 2e keer defect ! Nu, bij het aanzetten, 1 grote klap, stel vonken uit het apparaat en stoppen eruit geslagen ?! De eerste keer, binnen 1 week na aankoop, de klok defect van het apparaat en vervangen onder garantie. Maar hij deed het nog wel met verkeerde tijdaanduiding. Nu helemaal niets meer. Servicelijn bellen, minimaal 1 week wachten voordat er monteur komt. Begrijpelijk maar slecht ! Zeker als je nagaat dat het apparaat ruim 1200 heeft gekost en in is gebouwd door officieel keukenbedrijf. Heb hierop 8 jaar garantie, maar ben het ding nu al goed zat.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• klok snel kapot en/of verloopt
  • vonken uit apparaat en stoppen eruit geslagen

Dirk 15-01-2018

Oven is uiteindelijk door ATAG vervangen door een compleet nieuwe, welke wel goed functioneert.