Siemens CN838GRS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CN838GRS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 04-02-2020

Mooi design, goed leesbaar display

Geschreven voor: Siemens CN838GRS1

Goed kwalitatief product, Design geeft onze keuken een moderne en kwalitatieve uitstraling. In de praktijk fijn, goed werkende magnetron oven.

Pluspunten

• Werkt prima
  • Handige, goed leesbare display

Minpunten

• geeft waarde boven 600 W niet aan

Fam Bartels 19-07-2017

Luxe Siemens oven

Geschreven voor: Siemens CN838GRS1

We gingen verhuizen en daarbij zouden we onze 7 jaar oude keuken met allen Siemens inbouwapparatuur verlaten. In onze nieuwe keuken, die wij gebruiken sinds mei 2017, hebben wij wederom voor Siemens gekozen aangezien we hiermee een goede ervaring hadden. Deze oven is erg luxe en stijgt boven onze verwachtingen uit. Met het display kan er een geheel menu doorlopen worden. Het is even uitzoeken hoe alles precies werkt, maar er zijn veel handige opties! Daarbij kun je ook enkele voorkeuren instellen, bijv. welk scherm van het menu bij het opstarten verschijnt, naargelang je de bepaalde opties gebruikt. De voorgeprogrammeerde opties zorgen ook voor een ideale bereidingstijd en temperatuur. De stoomfunctie zorgt daarbij ook voor een gezonde bereidingswijze wat voor ons een doorslag gaf om voor dit type te kiezen.

Pluspunten

• Future-proof
  • Veel opties

Minpunten

• Evident duurder dan vergelijkbare ovens

Angelique 29-12-2016

Eindelijk een keukenprinses

Geschreven voor: Siemens CN838GRS1

Eindelijk een apparaat waarmee ik zelfs een appeltaart kan bakken. Ook het opwarmen van eten is lekker en vergeet de tips niet die het apparaat geeft. Ook leuk de tekst smakelijk eten op het einde. Er is werkelijk nog niets mislukt met dit apparaat en .

frans slits 11-07-2016

Oven Magnetron

Geschreven voor: Siemens CN838GRS1

Mooie oven/magnetron met prima resultaat.
Ook handig met recepten opzoeken.
Ook het gebruikersgemaak is uitstekend.

Jan 04-07-2016

bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens CN838GRS1

Door deze oven met magnetron (en stoom) heeft veel functionaliteit en is makkelijk met het Ipad achtige scherm te bedienen