Miele H 6401 BM - Reviews

Kleuren
zwart, roestvrijstaal

CVH 18-10-2018

mooi design

Combi oven met magnetron ziet er super mooi uit. Grote inhoud. Zeer eenvoudeige bediening. Snel op de gewenste temperatuur. Binnen 6 minuten op 250 graden.

De Kort 12-11-2017

Esthetisch super design

Super vlak design van mooi glanzend Obsidiaanzwart. Fantastisch de functionaliteit van touch bediening. Uitermate handig bij mindere mobiliteit in de spieren, handen. Overzichtelijk, duidelijke info op uitleesvenster. Heerlijke snelle gerechten. Kwaliteit zoals gewend van Miele met hele goede binnen afwerking. Verbeterd, geen rooster separaat schoon te maken, welke voor de hetelucht motor geplaatst is in oudere modellen, waardoor gebruikersgemak bij schoonmaak verbeterd is.

Pluspunten

• Gemakkelijk minimaal schoon te maken
  • Overzichtelijk design in de keuze functionaliteit
  • Vlak design passend in master keuken
  • Minder valide geschikt

Minpunten

• Snoer is tekort naar stopcontact inbouw keuken.

Ron 16-02-2017

Prima kwaliteit, mooi design en een echte aanrader.

Het is een degelijk apparaat van uitmuntende kwaliteit. De bediening is intuïtief. Buiten het feit dat het strakke ontwerp er mooi uitziet, doet het apparaat gewoon wat het moet doen. Namelijk op een gemakkelijke wijze heerlijke gerechten maken. Naast deze combi, heb ik ook een oven uit dezelfde Miele serie. Een ideaal koppel.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Bediening

Minpunten

• (Nog) niet kunnen vinden