Bosch HMG8764S1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HMG8764S1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Luuk 08-02-2018

Mooie grote oven, touchscreen en draaibediening kunnen beter

Geschreven voor: Bosch HMG8764S1

De oven zelf heeft meer dan genoeg functies en werkt in principe prima. Hij is vooral ook lekker groot! Enige nadeel is dat het touchscreen soms niet lekker werkt en dat de draaibediening soms totaal niet reageert. Dan ben je een uur rondjes aan het draaien om de magnetron op 2 minuten te zetten.

Pluspunten

• Veel functies
  • Groot

Minpunten

• Touchscreen reageert soms slecht
  • Draaibediening werkt niet goed

Anoniem 17-08-2016

HMG8764S1

Geschreven voor: Bosch HMG8764S1

Perfecte oven, magnetronfunctie is goed en de assistfunctie is een stuk makkelijker dan zelf zoeken welk programma nodig is.

Jurgen 04-08-2016

Bosch oven magnetron combinatie

Geschreven voor: Bosch HMG8764S1

Zeer fijne gebruiksvriendelijke oven met een prachtig touchscreen display. Ondertussen al redelijk wat verschillende functies en mogelijkheden uitgeprobeerd. Ook me vriendin had de eenvoudige besturing snel door. Tevens is altijd mogelijk extra informatie te krijgen via de info knop of de assistent te volgen in het keuzemenu.