Bosch HBA23B150E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HBA23B150E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Gozde 19-03-2018

Best choice

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

I have been using for almost a month now and it works perfectly. Maybe i needed something bigger but I believe it is more than enough for a family. The design is great.

Braam 22-09-2016

Fijne bediening

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Het zijn erg gevoelige tiptoetsen en het scherm is duidelijk afleesbaar. Ook waarderen wij het kinderslot enorm!

Pluspunten

• draaiknoppen
  • Tiptoetsen
  • Dislay
  • Kinderslot

Minpunten

• Lang afkoelen, "lawaai"

youri 08-09-2016

lekker warm

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

fijn product, lekker warm, grote inhoud, fijne grill, goede platen, makkelijk schoon te maken, fijne instellingen, grote inhoud, goede grill,

Pluspunten

• grill
  • inhoud

Minpunten

• schoonhouden

Tinka 25-08-2016

Goede inbouwmaten

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Het is een goede gebruiksvriendelijke oven, maar vooral de inbouwmaten zijn voortreffelijk.
Snelle voorverwarming en ook goede snelle afkoeling.

Paul 03-08-2016

Uitstekende oven, simpel in gebruik

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Een tijdloos design en simpele bediening. Uitstekende oven. Wordt snel warm, past ook in ikea keukens. De combinatie tussen het zwart en het RVS komt mooi naar voren. Het display had van mij alleen ook in het zwart gemogen ipv het rood.

Yvonne 30-07-2016

Wat een fijne oven!

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Op basis van de reviews hier voor deze over gekozen. Ik heb de oven niet ingebouwd maar toch voor deze gekozen ivm de ruimte en mogelijkheden voor een zeer schappelijke prijs. Geen spijt van, de eertse bakresultaten zijn super goed gelukt. Zelfgemaakte pizza gebakken op een pizzasteen met onder en bovenwarmte op de hoogste stand was heerlijk, appelflappen en kaneelbroodjes ook goed gelukt.
Over warmt snel voor, makkelijk instelbaar, goede resultaten, ziet er mooi uit en dat voor dat geld. Toppertje!

thejaa 16-05-2016

Echt een top oven

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Wij hebben deze oven nog maar een paar weken in gebruik en ben er nu al heel blij mee.
Opwarmen is door de snelfunctie fantastisch.5 minuten.
Alles wat ik er tot nu toe in heb gedaan, was eerder klaar dan verwacht, dus let daar even op.
Hij heeft echt power.
Makkelijk schoon te maken.
Mooi design.
Kortom, echt een aanrader!

Jaap2007 04-05-2016

Superoven voor een superprijs

Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Enkele maanden in bezit, het opwarmen is een peuleschil, echt in vijf minuten dik 200 graden. ook de mogelijkheden zijn zeer divers. Al vele produkten hierin gemaakt, zoals diverse taarten, vis, aardappelen, ovenschotels enz. enz. alles tot volle tevredenheid.

Juno2 19-11-2015
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Oude oven warmde niet goed meer op. Vanwege de aanbeveling van "kieskeurig" hebben we deze oven besteld. Werd op een zaterdag geleverd. Inbouw in een kwartiertje geregeld. Vanwege het grote vermogen wat deze oven af kan nemen (sneltoets inschakelen), is hij binnen 5 minuten op dik 200 graden. Voor deze prijs een prima oven.

Ingemulken 01-05-2015
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Fijne oven, die makkelijk in gebruik is. Meerdere grillstanden en verschillende bak instellingen. Wel altijd goed schoonmaken, vuil brandt gemakkelijk in.

gbastiaan 27-04-2015
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Nadat onze oude oven het begeven had moesten we opzoek naar een nieuw.

Veel eisen hadden we niet, hij moest eigelijk gewoon passen en bijvoorkeur een A merk.

We kwamen bij deze Bosch uit, deze had zelfs als bijkomend voordeel een kinderslot en zelf reinigings funktie.

Na een paar dagen in gebruik merken we dat hij echt fijn is in gebruik.
Warmt goed en snel op, ons croissantje en de stokbroodjes zijn sneller klaar dan voor heen.

Hij koel zelf ook af.

We kunnen hem echt aanraden

H. van de Vooren 03-04-2015
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Gebruiksgemak: net voldoende. Na 2 jaar nog altijd handleiding nodig om digitaal menu te kiezen.
Vormgeving: fraai, was mede overweging bij aanschaf.
Mogelijkheden: goed en conform aankoopoverwegingen, maar door beperkt gebruiksgemak niet optimaal benut.
Duurzaamheid: ik neem aan goed, maar niet realistisch te beantwoorden, 2 jaar na aankoop.

AJS 25-03-2015
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Gewoon een goede oven zoals je mag verwachten van Bosch. Prima bak-resultaten. Wel wat sneller klaar dan je zou verwachten, maar mooi gegaard.

cheriel 18-03-2015

Gebruiksvriendelijke inbouw oven.
Verschillende verwarm opties die allemaal makkelijk te gebruiken zijn.
Gemakkelijk schoon te houden.
Genoeg ruimte om verschillende producten bereiden.

Dawson 19-08-2014
Geschreven voor: Bosch HBA23B150E

Als je van een kleine combi-magnetron overstapt wegens gebrekkige ovenfunctie. Deze oven is het even wennen, veel meer power en warmte. Aparte kast aangeschaft (extra, had geen lege ruimte in keukenkastje) om oven in te bouwen en groep extra aan moeten leggen vanuit meterkast (vanwege hoge vermogen, had geen oven-groep in keuken), maar dit allemaal is het meer dan waard!

De oven warmt dmv 'snel opwarmen' binnen 5 min op naar 200'c, de hele lucht functie is perfect, goede verwarming in hele oven. Als 'oven' werkt hij perfect met onder- en bovenwarmte. De 5 niveau's in de oven zijn prima te gebruiken en schoon te maken door snelle verwijdering; frames kunnen zo de vaatwasser in. De binnenkant vd oven is met vaatdoek goed schoon te maken.

De timer kan op diverse manieren ingesteld worden, maar gebruik alleen de afloop-timer. Groot voordeel is dat als je lang aan het bakken bent de glazen deur nagenoeg koud blijft, verbranden doe je er niet aan. Enige minpuntje vind ik de aluminium bakplaat, deze verkleurt en is niet heel makkelijk schoon te maken; vetvlekken krijg je er niet af.

Eigenlijk mag je deze oven niet met combi vergelijken, dit is een 'echte oven'! Aanrader voor mensen die van bakken houden!