Siemens HB21AB520E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HB21AB520E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ans Kikkert 17-02-2020

Oven

Geschreven voor: Siemens HB21AB520E

Had 2 ovens gekocht deze was een bij oven, hij is snel warm geen moeilijke instellingen. precies wat ik verwachte.

Pluspunten

• als bij oven

Bart 25-10-2015
Geschreven voor: Siemens HB21AB520E

We hadden een oude versleten oven, deze oven is een verademing. Door o.a. de indicator voor de temperatuur weet je precies wanneer hij goed is voorverwarmd. De oven is bedrijfszeker je weet tenminste zeker dat hij ook de temperatuur bereikt die je instelt. Tevens vind ik het ingebouwde wekkertje een plus.

Amber 13-10-2015
Geschreven voor: Siemens HB21AB520E

Eenvoudige bediening, snelle opwarming en gelijkmatige hitte afgave. Pompoen in de oven gebakken en was helemaal gelijkmatig gebakken. Prima apparaat dus!

dr j 07-09-2015
Geschreven voor: Siemens HB21AB520E

Uitstekende bakresultaten, makkelijk in te stellen. Ingebouwde wekker. Ik heb dit model gekozen omdat ik niet met displays wilde werken met voorgeprogrammeerde menu's. Dat kan op dit model dus prima, alleen de knop voor de graden geeft alleen iedere 50 graden aan, en de daartussen gelegen 10 met stipjes, de knop ligt daar bovenop, er zitten geen klikjes ofzo in, waardoor je niet op de graad nauwkeurig weet of je het goed hebt ingesteld. Maar wel heel makkelijk dat het snel is aan- en uit te doen zonder vervelende piepjes e.d.. Een nadeel is het nakoel geluid als je de oven al uit hebt gedaan, maar dit is niet echt storend.

eendennest 25-06-2015
Geschreven voor: Siemens HB21AB520E

Betrouwbaar degelijk apparaat.Voorverwarmen van de oven gaat snel en de oven koelt niet te snel af.Bevalt goed in het dagelijks gebruik.