Bosch CSG856RS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CSG856RS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

S&D 31-08-2016

Veel functies

Geschreven voor: Bosch CSG856RS1

Apparaat met veel bruikbare functies en handig menu waarin gerechten kunnen worden gekozen en bereidingstijd en -wijze worden voorgesteld. Voor de het gebruik van de stoomfuctie zou meer handleiding / tips en trics welkom zijn. Gerechten worden echt lekkerder door gebruik van deze functie, maar het is wel een beetje een gedoe.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Drogen na stomen

Annemiek 21-07-2016

Heerlijke broodjes

Geschreven voor: Bosch CSG856RS1

Prima stoomoven. Doet wat hij moet doen. De afbakbroodjes komen er bakker-vers uit. Ook regenereren van maaltijden (Toko) werkt perfect.

Patrick en Peter 10-07-2016

Zeer praktische stoomoven

Geschreven voor: Bosch CSG856RS1

Deze Bosch stoomoven is een must in elke keuken.

Naast de eigentijdse uitstraling kan deze stoomoven werkelijk elke gerecht niet meer laten mislukken.

Nu 2 weken in bezit en we koken er op dit moment elke dag mee.
Vooral de assist functie is erg handig (er is tot nu toe nog geen enkel gerecht mislukt.)
Er wordt nauwelijks hitte aan de voorkant van het apparaat waargenomen en de oven heeft een automatische reinigingsfunctie.

Brood heeft nog nooit zo'n knapperige korst gehad.

Wij zouden niet meer zonder willen!

Peter 09-07-2016

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch CSG856RS1

Wat een fantastisch apparaat, erg gebruiksvriendelijk en zeer stil.
Alle mogelijke opties ziten er in en aan ieder detail is gedacht. Omdat het oog wat wil is dit echt een plaatje.

Bertus 08-07-2016

Werkt zeer goed

Geschreven voor: Bosch CSG856RS1

Eten snel klaar, stoom oven werkt perfect en even wennen dan makkelijk te bedienen.Het water vullen is ook makelijk