Bosch HSG636BS1 - Reviews

71 liter
Kleuren
zwart, roestvrijstaal
A+

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HSG636BS1 op Kieskeurig.nl.

maarten 01-07-2020

Bakken me stoom

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Grote verbetering tov onze combi magentron. Deze oven is ruim, en de stoom opties en bakken met stoom geven een nieuwe opties aan het koken. Ook de deegrijsstand (perfect op 30 graden met toegevoegd vocht) is een fijne optie, met name alsje in huis geen plek hebt om je deeg op telkens dezelfde omstandigheden te laten rijzen. Het regeneren van gerechten (met toegevoegde stoom) geeft een vele malen beter resultaat dan een magnetron. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koen 17-06-2020

Prachtige oven met stoom- en andere functies

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Veelzijdige oven, met diverse functies waaronder stomen. Lekker ruim, stil, snel op temperatuur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 20-05-2020

Stoomfunctie niet makkelijk

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Het is een fijne oven, maar de stoomfunctie vraagt veel handelingen. Daarbij vind ik het lastig om bijvoorbeeld groenten goed gaar te krijgen. Het is niet overal even gaar. Voor broodbakken is de stoomfuncyie perfect. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gerard 16-04-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Zo veel plezier van. Van perfect eigengemaakte stokbrood tot regenereren van eten. Super [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Toni Peeva 15-04-2020

High Tech, but super user friendly appliance

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

I do not have experience with many high class brands appliances, but this model has excuisit appearance, is smart - loaded with tens of programs from regular hot air to healthy style steam cooking, to grill functions. I'd never expected to be able to cook rice pudding or compote in the over. The i-button conveniently provides information or instruction on which level rack the tray must be set. When steam function is being used, it prompts to refill the water tank, if empty; to empty it after pomping the water out, do use the dry function when procedure is completed. Impressive!

A Brekhman 03-04-2020

Great

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Intuitive design, many options for very efficient cooking. Fast heat up time. I am very happy with this purchase.

Jonathan 25-03-2020

geweldige stoomoven!

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Erg fijn apparaat, wij wilde graag een oven waar ook een stoomfunctie op zit. Het voordeel aan deze oven is dat je zowel de oven stand als de stoomstand kan combineren. Hiermee komt alles nog beter uit de oven.

Pluspunten

• Erg fijne stoomfunctie
  • Assist mode voor beste instellingen

Minpunten

• Oven moet voorverwarmen
  • Assist functionaliteit is soms wat beperkt

Jan W 14-01-2020

Stoomoven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

De stoomoven van Bosch werkt uitstekend. De oven komt snel op temperatuur en haalt vooral de ingestelde waarden.
Het stoomgedeelte vraagt de nodige gewenning. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Verhoeven 05-04-2018

Heerlijke verse groente, vlees en vis

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Bij het gebruik van de stoomoven, heb je heerlijke groente, vlees of vis. Het gerecht heeft veel veel smaak.

Pluspunten

• handige assistent
  • zeer compleet

Minpunten

• het vocht blijft in de oven
  • ze hadden er een spons bij mogen geven

DickS 14-01-2018

wat een feest zo'n hulp in de keuken erbij.

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Doet wat het belooft, bakken, stomen, verwarmen, grillen, knapperig maken. Een kleine kanttekening je moet even handig worden met de instelring, een natte vinger werkt het best ;)

Ellen 16-12-2017

Bosch Stoomoven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Een geweldig product de stoom oven van Bosch. In 20 minuten is een heerlijke maaltijd klaar. En de smaak van de groente blijft volledig behouden.

Pluspunten

• ontwerp
  • functioneel

Soul 20-12-2016

geweldige grote oven, heerlijk

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

hij si snel en makkelijk te bedienen. Een hele kip was zo klaar en heerlijk zacht maar ook krokant. Lekker groot.

Rahoel 04-08-2016

Bosch Stoomoven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Zeer uitgebreide stoomoven. Gemakkelijke bediening door het touchscreen bedieningspaneel. Wat mij absoluut is opgevallen is dat de oven zeer stil is tijdens de werking. Deze positieve eigenschap had ik niet verwacht.

Jose 14-07-2016

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Nog maar kort in gebruik en kan al tot de conclusie komen dat hij zeer gebruiksvriendelijk is. Display geeft exact aan wat te doen

martinkorevaar 26-04-2016

Plezierige oven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

De mogelijkheden zijn enorm. We gingen voor een conventionele oven, maar met deze stoomoven hebben we alles in 1; oven, regenereerder, opwarmen, stomen, etc. Super apparaat. Ook de droogfunctie is ideaal

anja 30-09-2015

Fijne ruime oven

Geschreven voor: Bosch HSG636BS1

Bakken grillen stormen alles kan.Gemkkelijl te bedienen .Je kunt de eindtijd instellen,zodat het eten klaar is als je Thuis komt.
Wel even wennen ,is dat je na het stomen de oven droog moet maken .