Neff BFS 4722 N MC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Neff BFS 4722 N MC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a************@g******** 01-09-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Zeer prettige combi-stoomoven. Mooie uitstraling in de keuken en zeer gebruiksvriendelijk. Goed formaat voor een grote ovenschaal. Perfect voor een gezin! Oven en stoomfunctie niet tegelijk of direct na elkaar te gebruiken.

Marcel 26-04-2020

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Super gebruiksvriendelijk met de tiptoetsen.
Erg handig dat de deur onder de oven schuift, helemaal met kinderen.

Pluspunten

• Wegschuiven van deur
  • makkelijk menu
  • stil

m, van laar 24-01-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Sinds een jaar gebruik ik de Neff stoomoven met veel plezier. De wegdraaiende deur zorgt voor veel gebruiksgemak en de gerechten die je maakt met behulp van de, eenvoudig in te stellen hoeveelheid stoom, smaken voortreffelijk. Ik denk daarbij met name aan recepten met kip en taart. Het enige aspect dat volgens mij nog voor verbetering vatbaar is, is het waterbakje dat niet heel erg gemakkelijk te plaatsen is,

Pluspunten

• bakresultaten
  • deur

Minpunten

• in- en uitnemen van het waterbakje

van Wouwe 03-10-2018

Prachtige stoomoven

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Deze stoomoven is een sieraad in de keuken. Duidelijk overzichtelijk scherm en gebruiksaanwijzing. Ben blij met deze aankoop.

Pluspunten

• duidelijke scherm
  • sieraad in de keuken

Anoniem 20-08-2018

De lekkerste gestoomde krieltjes ooit!

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Wij waren benieuwd of het eten echt lekkerder zou zijn uit de gekochte stoomoven, en dat klopt helemaal. We eten weer met veel meer smaak onze groentes, aardappeltjes en andere gerechten!

Pluspunten

• Veel meer smaak

Muis 19-07-2018

superfijne ovendeur

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

we hebben de oven gekocht vanwege de handige wegschuifbare ovendeur. Dit werkt in de praktijk ook echt fijn. Maar voor de rest is de oven ook heerlijk om mee te werken. Hij is snel op temperatuur, stil en makkelijk te bedienen. Je moet je wel even verdiepen is de vele mogelijkheden, om er optimaal gebruik van te kunnen maken. Alleen het waterreservoir voor de stoom is knullig ontworpen. Het vullen, plaatsen en na gebruik weer leegmaken is een beetje gepriegel.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • fijne deur
  • oven blijft koud van buiten

Minpunten

• knullig waterreservoir

Twan Buelens 03-12-2017

In "1" woord GEWELDIG!!!

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Dit product is geweldig! Op aanraden van onze keukenmonteur! Stoom is de nieuwe magnetron. Het regeneren(opwarmen) van een product duurt wel wat langer als met een magnetron, maar de smaak en de voedingsstoffen blijven. Gegarandeerd! Het koken met een stoomoven is ook geweldig en lekker. En zeer zeker een uitdaging. We hebben al veel uitgeprobeerd om te koken met stoom. Kunt zelfs een complete maaltijd bereiden in de Stoomoven zonder je kookplaat maar aan te raken. En met de braad thermometer komt je vlees er ook nog eens lekker mals uit de oven, en met toevoeging van Stoom blijft het vlees sappig. Kortom een must voor alle die graag en lekker willen koken! Prijs/kwaliteit = goed.

Pluspunten

• Stoom!!
  • Prijs/Kwaliteit
  • Vier lades
  • Hide & Slide
  • Grootte(71 liter)

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Marga Romeijn 13-09-2017

super combi oven

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

ik ben heel blij met de mogelijkheden van deze oven. met name de aparte stoomfunctie bevalt heel goed. kwaliteit van de bakproducten is heel goed oa door stoompufjes die kunnen worden toegevoegd. ik ben blij met de aanschaf van deze oven.

P.P. Hartevelt 29-08-2017

Perfect gebruik gemak

Geschreven voor: Neff BFS 4722 N MC

Stoomoven met goed werkende programma's, perfecte deur De keuze mogelijkheden van deze oven lijken onbeperkt. De gaarheid van de producten is prima als er op de programma stand gekookt wordt. Smaak van de gekookte producten is beter dan bij traditioneel koken. structuur van de gekookte producten blijft behouden. Reinigen van de oven is eenvoudig. Uitstraling in de keuken is strak en prima geïntegreerd in de Keuken.

Pluspunten

• Programma's
  • Deur